Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
3141/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettäs sentään... mullakin oli mielessä: Tuuli hiljaa henkäilee, tahtosin pariksi jonkun lettipäisen, esiliinapukuisen naisen

Jalmari

Vierailija
3142/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa

Se vanhempi naishenkilö

Ole hyvä, estradi on sinun!

Se oli jautaa kun sinua jakastin

Se oli jautaa ja sitä muistelen...

👵🤸🎤  

Pahoittelen, että nämä uudet posliinihampaat vielä hiukan vaikeuttavat puhumista. Mutta hajjoitus tekee mestajin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice... 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

Oi EI!!!.

miten pääsit lennolle mukaan, sinullahan on porttikielto, katoa!!!

Vierailija
3144/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettäs sentään... mullakin oli mielessä: Tuuli hiljaa henkäilee, tahtosin pariksi jonkun lettipäisen, esiliinapukuisen naisen

Jalmari

Tarkoitatko Elovenaa? Eikö hän ole vähän nuori sinun pariksesi? No, mitä pienistä,  ei 30-40 vuotta ole ikäero eikä mikään! Siitä vain laulamaan. Nyt esiintyy duo Elovena ja Jalmari, olkaa hyvä!

Vierailija
3145/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näille lennoille mitään painorajaa? T. Raskasluinen (ei lihava) siideriv alas

Vierailija
3146/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näille lennoille mitään painorajaa? T. Raskasluinen (ei lihava) siideriv alas

Hyvä Raskasluinen! Ei tietenkään ole sinun vikasi, että sinulla on raskaat luut, mutta toivomme, että matkatavarasi eivät olisi myös raskasluisia. Pikkuruinen käsilaukku vain, kiitos!

Vierailija
3147/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ikkunoita avata, täällä on niin kuuma, kun aurinko porottaa jo ties kuinka monetta päivää.

Kunnon läpiveto raikastaisi tunnelmaa.

Voitasko istuskella koneen siivellä välillä? 

Vierailija
3148/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haluttas laulaa yhdessä Napoleonin mopo biisi. 

Tv. Jari 26v. ja Teuvo

Vierailija
3149/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me haluttas laulaa yhdessä Napoleonin mopo biisi. 

Tv. Jari 26v. ja Teuvo

Hei tervetuloa! Täällä Elovena, Blondie ja Doris odottelee jo teitä.

Vaude.

Vierailija
3150/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalmari

Tarkoitatko Elovenaa? Eikö hän ole vähän nuori sinun pariksesi? No, mitä pienistä,  ei 30-40 vuotta ole ikäero eikä mikään! Siitä vain laulamaan. Nyt esiintyy duo Elovena ja Jalmari, olkaa hyvä!

Höh. Tässähän on kyse karaokesta eikä avioliitosta

Jalmari

Ps mistä sinä minun ikäni tiiät???

Vierailija
3151/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris haluaa myös laulaa mopolaulun! Huikatkaa, kun on mun vuoro!

t. Doris

Vierailija
3152/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraavaksi Aikuinen nainen. 

Tv. Mervi

Vierailija
3153/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalmari

Höh. Tässähän on kyse karaokesta eikä avioliitosta

Jalmari

Ps mistä sinä minun ikäni tiiät???

Jalmari on ikinuori tietysti! Kouluajan lauluja voi muistella kuka vain. Eläkeläisten lauluvihkosta löytää sanat.

Vierailija
3154/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraavaksi Aikuinen nainen. 

Tv. Mervi

Ihanaa! Saammeko laulaa kertosäkeessä mukana?

Vierailija
3155/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät matkustajat, olemme jo niin myöhässä aikataulusta että langolieerit ilmestyivät ja meidän on nyt viimeinen pakko lähteä lentoon ennenkuin ne syövät koko lentokentän olemattomiin.

Vierailija
3156/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kapteenimme Hopea Kettu myös laulaa yhden laulun  yleisön pyynnöstä? Vaikka Ti-ta-nic rautavuori, Ti-ta-nic rautakuori, maine kauas kantautui, sen eessä ihmismieli antautui...

Vierailija
3157/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me poijjaat komiasti kajautamme Frederikin: Tyttö luonnostaan on villi tiikeri... Tämä tsirpuloille tarkoitettu vink vink! 

Tv. Pohojanmaanpainijapoijjaat.

Vierailija
3158/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kapteenimme Hopea Kettu myös laulaa yhden laulun  yleisön pyynnöstä? Vaikka Ti-ta-nic rautavuori, Ti-ta-nic rautakuori, maine kauas kantautui, sen eessä ihmismieli antautui...

Kapteenilla on nyt vähän muita kiireitä.

Vierailija
3159/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta! Mitä tuommoiset langolieerit oikein on? Ei ennen vanhaan tarvinnut pelätä kuin mörköjä, nyt vaikka mitä.

Mutta on meidän kapteenillamme rautaiset hermot, käänteli vain nappuloita toinen toisensa jälkeen. Ei vaihdeta tätä kapteenia koskaan!

Munsalan mummo

P.S. Minä en ole se housuton  varttunut naishenkilö. Minä olen kunniallinen ihminen.

Vierailija
3160/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tiesi, kun kuunsolmu ja Mars kohtasivat Leijonan merkissä, langolieerit ilmestyivät Porvooseen! Nyt se näkyy tässä Temusta ostetussa kristallipallossa. Mikä ihme tässä pallossa jumittaa, kun on niin hidas ennustamaan?

Näkijäharjoittelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi