Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa
Se vanhempi naishenkilö
Ole hyvä, estradi on sinun!
Se oli jautaa kun sinua jakastin
Se oli jautaa ja sitä muistelen...
👵🤸🎤
Pahoittelen, että nämä uudet posliinihampaat vielä hiukan vaikeuttavat puhumista. Mutta hajjoitus tekee mestajin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice...
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Oi EI!!!.
miten pääsit lennolle mukaan, sinullahan on porttikielto, katoa!!!
Vierailija kirjoitti:
No ettäs sentään... mullakin oli mielessä: Tuuli hiljaa henkäilee, tahtosin pariksi jonkun lettipäisen, esiliinapukuisen naisen
Jalmari
Tarkoitatko Elovenaa? Eikö hän ole vähän nuori sinun pariksesi? No, mitä pienistä, ei 30-40 vuotta ole ikäero eikä mikään! Siitä vain laulamaan. Nyt esiintyy duo Elovena ja Jalmari, olkaa hyvä!
Onko näille lennoille mitään painorajaa? T. Raskasluinen (ei lihava) siideriv alas
Vierailija kirjoitti:
Onko näille lennoille mitään painorajaa? T. Raskasluinen (ei lihava) siideriv alas
Hyvä Raskasluinen! Ei tietenkään ole sinun vikasi, että sinulla on raskaat luut, mutta toivomme, että matkatavarasi eivät olisi myös raskasluisia. Pikkuruinen käsilaukku vain, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ikkunoita avata, täällä on niin kuuma, kun aurinko porottaa jo ties kuinka monetta päivää.
Kunnon läpiveto raikastaisi tunnelmaa.
Voitasko istuskella koneen siivellä välillä?
Me haluttas laulaa yhdessä Napoleonin mopo biisi.
Tv. Jari 26v. ja Teuvo
Vierailija kirjoitti:
Me haluttas laulaa yhdessä Napoleonin mopo biisi.
Tv. Jari 26v. ja Teuvo
Hei tervetuloa! Täällä Elovena, Blondie ja Doris odottelee jo teitä.
Vaude.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ettäs sentään... mullakin oli mielessä: Tuuli hiljaa henkäilee, tahtosin pariksi jonkun lettipäisen, esiliinapukuisen naisen
Jalmari
Tarkoitatko Elovenaa? Eikö hän ole vähän nuori sinun pariksesi? No, mitä pienistä, ei 30-40 vuotta ole ikäero eikä mikään! Siitä vain laulamaan. Nyt esiintyy duo Elovena ja Jalmari, olkaa hyvä!
Höh. Tässähän on kyse karaokesta eikä avioliitosta
Jalmari
Ps mistä sinä minun ikäni tiiät???
Doris haluaa myös laulaa mopolaulun! Huikatkaa, kun on mun vuoro!
t. Doris
Minä seuraavaksi Aikuinen nainen.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalmari
Höh. Tässähän on kyse karaokesta eikä avioliitosta
Jalmari
Ps mistä sinä minun ikäni tiiät???
Jalmari on ikinuori tietysti! Kouluajan lauluja voi muistella kuka vain. Eläkeläisten lauluvihkosta löytää sanat.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraavaksi Aikuinen nainen.
Tv. Mervi
Ihanaa! Saammeko laulaa kertosäkeessä mukana?
Hyvät matkustajat, olemme jo niin myöhässä aikataulusta että langolieerit ilmestyivät ja meidän on nyt viimeinen pakko lähteä lentoon ennenkuin ne syövät koko lentokentän olemattomiin.
Voisiko kapteenimme Hopea Kettu myös laulaa yhden laulun yleisön pyynnöstä? Vaikka Ti-ta-nic rautavuori, Ti-ta-nic rautakuori, maine kauas kantautui, sen eessä ihmismieli antautui...
Me poijjaat komiasti kajautamme Frederikin: Tyttö luonnostaan on villi tiikeri... Tämä tsirpuloille tarkoitettu vink vink!
Tv. Pohojanmaanpainijapoijjaat.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kapteenimme Hopea Kettu myös laulaa yhden laulun yleisön pyynnöstä? Vaikka Ti-ta-nic rautavuori, Ti-ta-nic rautakuori, maine kauas kantautui, sen eessä ihmismieli antautui...
Kapteenilla on nyt vähän muita kiireitä.
Voi kauheeta! Mitä tuommoiset langolieerit oikein on? Ei ennen vanhaan tarvinnut pelätä kuin mörköjä, nyt vaikka mitä.
Mutta on meidän kapteenillamme rautaiset hermot, käänteli vain nappuloita toinen toisensa jälkeen. Ei vaihdeta tätä kapteenia koskaan!
Munsalan mummo
P.S. Minä en ole se housuton varttunut naishenkilö. Minä olen kunniallinen ihminen.
Sitä se tiesi, kun kuunsolmu ja Mars kohtasivat Leijonan merkissä, langolieerit ilmestyivät Porvooseen! Nyt se näkyy tässä Temusta ostetussa kristallipallossa. Mikä ihme tässä pallossa jumittaa, kun on niin hidas ennustamaan?
Näkijäharjoittelija
Jalmari