Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkijäharjoittelija täällä hei!
Jotain merkittävää tulee tapahtumaan tänään tai huomenna. Tähtien asennot ovat sellaiset. En näe tarkemmin, mitä tapahtuu koska minulla on tämä Temusta ostettu muovinen, himmeä kristallipallo. Varmuuden vuoksi kannattaa välittömästi ostaa turvaksi oma onnenkivi Hipiltä.
Mahtaako kivi auttaa, kun mars ja kuunsolmu kohtaavat ja leijonassa vielä? Jotain tapahtuu varmasti! Mitä tänään tapahtui?
Näkijäharjoittelija, hei! Pian on toinenkin jännittävä päivä mennyt. Näetkö kristallipallostasi, mitä merkittävää tänään tapahtuu/ tapahtui? Olen odottanut koko päivän mitään tekemättä onnenkivi taskussani ja toinen käsilaukussa.
Vesihenkilö Jänis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että ohjaamossa on isokin kihokki, tämä capitaine. Niistä nyt maksetaan, kun poimii talteen.
Kuka osallistuu yhteiskaappaukseen? En kehtaa yksin, tarvii jonkun harhauttamaan.
49€ / kg kihokki siis
Se on 4900€/kg kun on näin iso kihokki. Paljonkohan kapteeni painaa?
Koneen naisväki vastustaa jyrkästi! Kapteenia ei myydä mistään hinnasta!
Muistakaa, että hän on myös kirurgi!
Alkaa vähän näin vanhempaa naishenkilöä kyllästyttää, kun ei ohjelmanumerot etene suunnitellusti. Minulla ei ole kansallispuvun alla alushousuja. Haluatteko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähän näin vanhempaa naishenkilöä kyllästyttää, kun ei ohjelmanumerot etene suunnitellusti. Minulla ei ole kansallispuvun alla alushousuja. Haluatteko kysyä jotain?
Tuolla koneen takaosassa on ompelupaja. Voit käydä siellä hurauttamassa mamelukit.
Voisiko ikkunoita avata, täällä on niin kuuma, kun aurinko porottaa jo ties kuinka monetta päivää.
Kunnon läpiveto raikastaisi tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko tehdä kärrynpyörän vai muuten vain tanhussa pyörähdellä? Oletko se sinä, jolla on upouudet posliinit suussa ( ja siellä )?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko tehdä kärrynpyörän vai muuten vain tanhussa pyörähdellä? Oletko se sinä, jolla on upouudet posliinit suussa ( ja siellä )?
Kelpaahan niitä näytellä. Hymyilet varmaan koko illan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaahan niitä näytellä. Hymyilet varmaan koko illan!
Kuin trivago-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkijäharjoittelija täällä hei!
Jotain merkittävää tulee tapahtumaan tänään tai huomenna. Tähtien asennot ovat sellaiset. En näe tarkemmin, mitä tapahtuu koska minulla on tämä Temusta ostettu muovinen, himmeä kristallipallo. Varmuuden vuoksi kannattaa välittömästi ostaa turvaksi oma onnenkivi Hipiltä.
Mahtaako kivi auttaa, kun mars ja kuunsolmu kohtaavat ja leijonassa vielä? Jotain tapahtuu varmasti! Mitä tänään tapahtui?
Näkijäharjoittelija, hei! Pian on toinenkin jännittävä päivä mennyt. Näetkö kristallipallostasi, mitä merkittävää tänään tapahtuu/ tapahtui? Olen odottanut koko päivän mitään tekemättä onnenkivi taskussani ja toinen käsilaukussa.
Vesihenkilö Jänis
Ehkä joku merkittävä henkilö syntyi tänään, mutta hän on vielä vauva. Sen tarkempaa en tästä muovisesta kristallipallosta näe
Olen vasta näkijäharjoittelija mutta voisin yrittää ennustaa lottonumerot. Ne ovat: 3, 12, 16, 21, 25, 27 ja 34. Jos tulee täysosuma, jaetaan rahat.
Voi ei! Tämä Temusta hankittu kristallipallo on niin mahdottoman hidas! Viime viikon numerot tulivat vasta nyt näkyviin.
Tuleeko siitä karaokesta mitään? Taitaa olla rohkaisuryypyt juotu, vaikkei laulettu!
🎤🧙🏻
🎶Tee tilanteesta paras irti,
ennen kuin lopulta tulen hulluksi.
Älä sano, ettemme koskaan löydä keinoa,
tai kerro, että rakkauteni on turhaa.
Leila
Olet saanut minut polvilleni, Leila.
Minä anelen: Rakas, ole kiltti, Leila.
Rakas, etkö voisi rauhoittaa huolestunutta mieltäni?🎶
Kiitos! Ensimmäinen rohkea esiintyi jo. Saitko rohkaisuryypyn vai etkö edes tarvinnut sitä?
Annetaan aplodit hattuherralle! Ei kai se ollut Nuuskamuikkunen?
Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa
Se vanhempi naishenkilö
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa
Se vanhempi naishenkilö
Ole hyvä, estradi on sinun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanhempi naishenkilö
Ole hyvä, estradi on sinun!
Se oli jautaa kun sinua jakastin
Se oli jautaa ja sitä muistelen...
👵🤸🎤
Minun vuoroni!
Doris oli toisenlainen, Doris oli reissunainen!
Boris oli toisen hies, Boris oli reissumies!
Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice...
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Vierailija kirjoitti:
Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice...
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Hyppää vaan, Luistelijatähtikaunotar ja kiitos ihanasta laulusta!
Nythän tämä alkaa luistaa.
Kiitos myös edelliselle esiintyjälle joka oli Doris/Boris?
Kuka kuulutti, oliko se Heimo? Ihana ääni hänellä, niin miehekäs ja raspinen!