Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
3121/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuulutti, oliko se Heimo? Ihana ääni hänellä, niin miehekäs ja raspinen!

Vierailija
3122/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijäharjoittelija täällä  hei!

Jotain merkittävää tulee tapahtumaan tänään tai huomenna. Tähtien asennot ovat sellaiset. En näe tarkemmin, mitä tapahtuu  koska minulla on tämä Temusta ostettu muovinen, himmeä kristallipallo. Varmuuden vuoksi kannattaa välittömästi ostaa turvaksi oma onnenkivi Hipiltä.

Mahtaako kivi auttaa, kun mars ja kuunsolmu kohtaavat ja leijonassa vielä? Jotain tapahtuu varmasti! Mitä tänään tapahtui? 

Näkijäharjoittelija, hei! Pian on toinenkin jännittävä päivä mennyt. Näetkö kristallipallostasi, mitä merkittävää tänään tapahtuu/ tapahtui? Olen odottanut koko päivän mitään tekemättä onnenkivi taskussani ja toinen käsilaukussa.

Vesihenkilö Jänis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että ohjaamossa on isokin kihokki, tämä capitaine. Niistä nyt maksetaan, kun poimii talteen.

Kuka osallistuu yhteiskaappaukseen? En kehtaa yksin, tarvii jonkun harhauttamaan.

49€ / kg kihokki siis

Se on 4900€/kg kun on näin iso kihokki. Paljonkohan kapteeni painaa?

Koneen naisväki vastustaa jyrkästi! Kapteenia ei myydä mistään hinnasta!

Muistakaa, että hän on myös kirurgi!

Vierailija
3124/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vähän näin vanhempaa naishenkilöä kyllästyttää, kun ei ohjelmanumerot etene suunnitellusti. Minulla ei ole kansallispuvun alla alushousuja. Haluatteko kysyä jotain?

Vierailija
3125/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vähän näin vanhempaa naishenkilöä kyllästyttää, kun ei ohjelmanumerot etene suunnitellusti. Minulla ei ole kansallispuvun alla alushousuja. Haluatteko kysyä jotain?

Tuolla koneen takaosassa on ompelupaja. Voit käydä siellä hurauttamassa mamelukit.

Vierailija
3126/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ikkunoita avata, täällä on niin kuuma, kun aurinko porottaa jo ties kuinka monetta päivää.

Kunnon läpiveto raikastaisi tunnelmaa.

Vierailija
3127/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko tehdä kärrynpyörän vai muuten vain tanhussa pyörähdellä? Oletko se sinä, jolla on upouudet posliinit suussa ( ja siellä )?

Vierailija
3128/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko tehdä kärrynpyörän vai muuten vain tanhussa pyörähdellä? Oletko se sinä, jolla on upouudet posliinit suussa ( ja siellä )?

Kelpaahan niitä näytellä. Hymyilet varmaan koko illan!

Vierailija
3129/4004 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaahan niitä näytellä. Hymyilet varmaan koko illan!

Kuin trivago-mies.

Vierailija
3130/4004 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijäharjoittelija täällä  hei!

Jotain merkittävää tulee tapahtumaan tänään tai huomenna. Tähtien asennot ovat sellaiset. En näe tarkemmin, mitä tapahtuu  koska minulla on tämä Temusta ostettu muovinen, himmeä kristallipallo. Varmuuden vuoksi kannattaa välittömästi ostaa turvaksi oma onnenkivi Hipiltä.

Mahtaako kivi auttaa, kun mars ja kuunsolmu kohtaavat ja leijonassa vielä? Jotain tapahtuu varmasti! Mitä tänään tapahtui? 

Näkijäharjoittelija, hei! Pian on toinenkin jännittävä päivä mennyt. Näetkö kristallipallostasi, mitä merkittävää tänään tapahtuu/ tapahtui? Olen odottanut koko päivän mitään tekemättä onnenkivi taskussani ja toinen käsilaukussa.

Vesihenkilö Jänis

Ehkä joku merkittävä henkilö syntyi tänään, mutta hän on vielä vauva. Sen tarkempaa en tästä muovisesta kristallipallosta näe

Olen vasta näkijäharjoittelija  mutta voisin yrittää ennustaa lottonumerot. Ne ovat: 3, 12, 16, 21, 25, 27 ja 34. Jos tulee täysosuma, jaetaan rahat.

Vierailija
3131/4004 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Tämä Temusta hankittu kristallipallo on niin mahdottoman hidas! Viime viikon numerot tulivat vasta nyt näkyviin.

Vierailija
3132/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siitä karaokesta mitään? Taitaa olla rohkaisuryypyt juotu, vaikkei laulettu!

Vierailija
3133/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎤🧙🏻

🎶Tee tilanteesta paras irti,

ennen kuin lopulta tulen hulluksi.

Älä sano, ettemme koskaan löydä keinoa,

tai kerro, että rakkauteni on turhaa.

Leila

Olet saanut minut polvilleni, Leila.

Minä anelen: Rakas, ole kiltti, Leila.

Rakas, etkö voisi rauhoittaa huolestunutta mieltäni?🎶

Vierailija
3134/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ensimmäinen rohkea esiintyi jo. Saitko rohkaisuryypyn vai etkö edes tarvinnut sitä?

Annetaan aplodit hattuherralle! Ei kai se ollut Nuuskamuikkunen?

Vierailija
3135/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa

Se vanhempi naishenkilö

Vierailija
3136/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut jo muutaman jyypyn ja aion esittää seujaavaksi Juicen jokkibiisin: Se oli jautaa

Se vanhempi naishenkilö

Ole hyvä, estradi on sinun!

Vierailija
3137/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vanhempi naishenkilö

Ole hyvä, estradi on sinun!

Se oli jautaa kun sinua jakastin

Se oli jautaa ja sitä muistelen...

👵🤸🎤  

Vierailija
3138/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vuoroni!

Doris oli toisenlainen, Doris oli reissunainen!

Boris oli toisen hies, Boris oli reissumies!

Vierailija
3139/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice... 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

Vierailija
3140/4004 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on minun vuoro laulaa.🎤 Esitän samalla muutaman rittin, lutsin ja valssihypyn. Biisi : The trouble with Love is. Kuunnelkaa kaikki nyt! Ooh ooh joo... I played the game by all the rules... 🎤... Now I was once a fool its NOT true..... Love is jou jou jou love ice... 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

Hyppää vaan, Luistelijatähtikaunotar ja kiitos ihanasta laulusta!

Nythän tämä alkaa luistaa.

Kiitos myös edelliselle esiintyjälle  joka oli Doris/Boris?