Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3895)

Vierailija
221/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan penkin makuuasentoon nyt.

NOSTA SE YLÖS. Eihän täällä takana pysty edes syömään jauhenlihojaan.

Ps. Tää on OFFICIAL varoitus.

Vierailija
222/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki kanssamatkustajat, joilla on aina rahat loppu. Kilpailuttakaa vakuutukset ja sijoittakaa 1000 euroa kuussa tähän lentoyhtiöön niin vaurastutte varmasti. Kaupassa kannattaa vertailla paprikoiden hintoja tämän lisäksi.

Mää en sijoita muuhun kuin pitkoiniin. Se on varma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan saanut jauhenlihaa. Voisko toivoa sitä macaroonien kanssa?

Jos havittelet italialaisnaisen elämäntyyliä, et voi syödä jauhen lihaa makaroons leivoksien kanssa. Otat vain kupposen kapputsiinoa ja hyräilet euroviisuja.

Vierailija
224/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja ykkösluokasta. Tänne pääsee kun on puoli miljoonaa sijoituksissa, kolme asuntoa ja menestyvä blogi josta nostaa palkkaa kymppitonnin kuussa. Kantsisko olla teilläkin? Se on ihan helppoa säästää - jätät vaan ne aamulattet ostamatta.

Vierailija
225/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan penkin makuuasentoon nyt.

NOSTA SE YLÖS. Eihän täällä takana pysty edes syömään jauhenlihojaan.

Ps. Tää on OFFICIAL varoitus.

OFFICAL varmaankin tarkoitit?

Vierailija
226/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki kanssamatkustajat, joilla on aina rahat loppu. Kilpailuttakaa vakuutukset ja sijoittakaa 1000 euroa kuussa tähän lentoyhtiöön niin vaurastutte varmasti. Kaupassa kannattaa vertailla paprikoiden hintoja tämän lisäksi.

Mää en sijoita muuhun kuin pitkoiniin. Se on varma valinta.

Ettämitäettä? Että mihin pitkoon? Onko gluteenittomana? Miksei meille muille ole kerrottu jos lennolla tarjotaan pullaa?

Vierailija
227/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja ykkösluokasta. Tänne pääsee kun on puoli miljoonaa sijoituksissa, kolme asuntoa ja menestyvä blogi josta nostaa palkkaa kymppitonnin kuussa. Kantsisko olla teilläkin? Se on ihan helppoa säästää - jätät vaan ne aamulattet ostamatta.

Köyhä nousukasporvari! Ai että naurattaa makeasti kun näen teikäläisiä kolmessa asunnossaan. Minulla on 10 asuntoa ja kaikki Helsingin arvoalueella.

Vierailija
228/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä en suostu istumaan sellaisen vieressä joka laittaa rintsikat päälle PYÖRÄYTTÄMÄLLÄ. Vaadin että vierustoveri näyttää mulle mitä tekniikkaa käyttää.

Vierailija
229/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan varata matkalle erityiskohtelun, kaikkien on juteltava minulle! Olenhan kilttis!

Vierailija
230/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etu- ja takakautta pyyhkiville vessat erikseen?!

Vierailija
231/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa! Maisa tänne!!!

Vieressäni on mies ilman maskia!

Vierailija
232/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt niin, että kymppiuutisissa sanottiin, että maskeista ulkona ja etätyösuosituksesta luovutaan, eli kaikki Porvoon koneeseen ja työmatkalle vaan. Myös sinä, joka luovuit työstäsi, kun ero tuli, pelko pois ja koneeseen. Ei tässä ole aikaa jäädä kieriskelemään ruispeltoon koko juhannukseksi. Miksikö allegro ei vieläkään liikennöi? No en minä tiedä, mutta Porvoon koneeseen vielä mahtuu. Matkalla voit kertoa vieruskaverille vaikka pahimmat anoppi/appiukkokokemuksesi. Ei kai vaan näytöissä pyöri ärsyttävin mainos tällä hetkellä? Olisko nyt niin, että ne asiat jotka ennen oli sallittuja, ovatkin nyt kiellettyjä? Se selviää Porvoon lennolla.

Vierailija
233/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole mitään vaaraa pövöistä? Onhan maskipakko ja rokotuspassipakko?

Vierailija
234/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan varata matkalle erityiskohtelun, kaikkien on juteltava minulle! Olenhan kilttis!

Jutteletko itse hiljaisille vierustovereillesi lentokoneessa?

Vierailija
235/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko vaihtoehtoiset asumismuodot? Asuuko kukaan Porvoon koneessa?

Vierailija
236/3895 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly! Hahahaha!

Vierailija
237/3895 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lentäjällä panohanskat.

Mustaa nahkaa, niittejä selkämyksessä.

Vierailija
238/3895 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan tarina.Kirjoittaja vastaillut itselle kaikki kommentit. On se hyvä että on tälläinen palsta mielenterveyspotilaille. Hianoa.

Vierailija
239/3895 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen jauhenlihaa...?mitä murretta ?taidat olla kouvostoliitosta.

Vierailija
240/3895 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saa ottaa matkatavaroita, ja paljonko käsimatkatavaraa? Pakkaanko Munsalan puvut lentolaukkuun vai matkalaukkuun ruumaan? Entä vanukkaat? Myydäänkö lennolla virvokkeita?

Paskasiin Kånken reppuihin ei ainakaan kannata pakata käsimatkatavaroita. Menevät suoraan ruumaan.