Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3892)
Olen syönyt lentoemäntänä matkoilla vain 200 g makaronilaatikkoannoksia ja en mitään muuta koko päivänä. Turvottaa silti koko ajan enkä meinaa mahtua työasuun. Miten tämä voi olla mahdollista?
Otan illallisen A.
Teettehän välilaskun Kouvolaan minä tulen täältä mukaan.
Onko siideriä ilmaistarjoiluna?
Vierailija kirjoitti:
Yritin tehdä itse lähtöselvityksen mutta kirjautumisen jälkeen tuli ’sinut hyväksytään tarkastuksen jälkeen’ tuliko muillekkin tälläistä?
Minulle tuli monta kertaa. Täytyy varmaan unohtaa koko Munsalan matka.
Onko Sergei yksi kaappaajista?
Oooh, lennämmehän varmasti myös kusenkeltaisten mäntymetsien yli, saa ihailla maisemaa vaikka siellä jokunen valkomökki tönöttäisikin ;) (mökkikeskustelu)
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni Kettunen täällä. Kone on kaapattu. Suuntaamme nyt kaappaajan käskystä Moskovaan.
Pyydämme matkustajia pysymään paikallaan ja olemaan hiljaa. Tiedotamme jatkossa lisää.
Ei onnistu Aino.P on mukana lennolla joten kone laskeutuu nyt heti ja laskeudumme Munsalaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö rokotetut jonon ohi?
Mitään jonoa ei ole.
Tuleeko Ukko Nooa myös?
Jos tulee niin onko koneessa naula mihin Ukko Nooan laukku laitetaan?
Haluaisin kyllä ruuaksi jauheliha-hemapa-risottoa, mutta osaako keittiöhenkilökunta keittää riisin?
Lisäksi jos joku voisi auttaa, otan mukaan kolme paitaa ja kahdet housut, montako vaatetta mulle tulee yhteensä? Laittakaa laskun välivaiheetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö rokotetut jonon ohi?
Mitään jonoa ei ole.
Ei ole jonoa! Kaikki pääsee heti koneeseen!
Jos Sara on koneessa muistakaa Ei saa kuvata.
Teini nukahti juuri ennen laskua. Pitääkö hänet herättää vaikka hän on lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tehdä itse lähtöselvityksen mutta kirjautumisen jälkeen tuli ’sinut hyväksytään tarkastuksen jälkeen’ tuliko muillekkin tälläistä?
Minulle taas check-in automaatti ilmoitti, että "hakemaasi varausta ei voida näyttää".
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä suostu tarkastukseen, se on ansa!!!! Kukaan tarkastukseen menneistä ei ole ikinä palannut takaisin! Poistu vähin äänin ja yritä kohta uudelleen, mutta jos elämäsi on sulle kallis, niin tarkastukseen älä ikinä mene!
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt lentoemäntänä matkoilla vain 200 g makaronilaatikkoannoksia ja en mitään muuta koko päivänä. Turvottaa silti koko ajan enkä meinaa mahtua työasuun. Miten tämä voi olla mahdollista?
Oiskohan macaronekset keitetty vajavaisesti ja ne turposi masussa?
Onko ruokajuomaksi maitua tai mehuva? Ja jos on, saako ottaa molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsen Ceen. Eikö ole ilmasta alkoholitarjoilua?
Totta kai, valittavana on sivistynyttä keskieurooppalaista siemailua tai suomalaiset perseet. Kumpi maistuisi tänään?
Valitsen nopeamman vaihtoehdon.
Saanko vaihtaa paikkaa? Vieressäni istuu valtavan kokoinen mies, joka jankkaa jostain 11-senttisestä. En käsitä mitä hän tarkoittaa. Mikä ihmeen 11-senttinen? Sanoin jo, että minulla on vain 10 sentin kolikoita.
Ei.