Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3895)
Kysykää jotain 34-vuotiaalta masentuneelta mieheltä, joka ei ole koskaan tehnyt töitä ja jolla on 200k€ omaisuutta ja kokonaan maksettu 500 neliön omakotitalo omalla 50 hehtaarin tontilla Helsingissä. Istun paikalla 15C.
Vierailija kirjoitti:
Maisa! Maisa tänne!!!
Vieressäni on mies ilman maskia!
Minä syön pähkinöitä niin en voi samalla käyttää maskia, ettäs tiedät!
En voi tulla jollei tuleva mieheni voi kustantaa minulle 25,01 euroista syömistä tai juomista. Tuleva mieheni arvostaa ja kunnioittaa naiseuttani niin ihanasti.
Piipahdatteko Gambiassa tankkaamassa? Muuten vaan serkun puolesta kyselen terv. Marjatta
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehistö kapseloitunut.
On Pentagonin salaiseksi luokiteltu, ei ole vielä tullut julki.
Eiks oo välilaskuja ollenkaan? Eihän sitä sitten näe ja koe uusia maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Onko lentäjä h.vetin kuuma?
Ei, mutta yöt tulevat ensi viikolla olemaan.
Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?Ollaanks me jo perillä?
Ihanaa ottaa hikisukat pois jalasta ja nostaa jalat edessä olevan selkänojalle.
Yih. Mitä tuon edessä istuvan päässä liikkuu.Siis oikeesti..täitä???
Ups. Pääs hiljainen pieru. Jos tuijottas tota naapuripenkin mukulaa merkitsevästi niin kaikki luulis että se on hajun lähde.
Voi hel.. tässä penkissä on suklaata ja nyt sitä on mun vaatteissakin. Voiko vaihtta paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Saahan koneeseen tulla aspergeristakin kärsivä? Kun aina suositaan downeja, ja minusta se on väärin. Kyllä aspergerinkin pitää saada matkustaa!
Ei missään tapauksessa! Koneessa on paljon vauvoja, joille on varattu hoitajaksi lentoyhtiön puolesta down-henkilö. Asperger ei saa missään nimessä hoitaa vauvoja, joten emme voi ottaa häntä mukaan lennolle.
Mutta ainahan asperger voi ajella Onnibussilla.
Olisiko mahdollista saada 200g makaroonilaatikosta kasvisversio sian jättäneille?
En olisi uskonut että tällaista käy minulle... Mutta äsken mieheni kävi ihan normaalisti vessassa ja jätti puhelimensa vahingossa penkille. Siihen tuli yhtäkkiä kuvaviesti jossa oli miehen naispuolisen työkaverin HERUTTELEVA selfie!!
Hämmennyin ja järkytyin niin pahasti etten saanut sanaa suusta, kun mies tuli takaisin. Kysyin sitten mitä sille työkaverille kuuluu. Ei ilmekään värähtänyt kun sanoi, ettei ole juuri tekemisissä eikä tiedä.
Mitä teen?? Odotan että mies menee uudestaan vessaan ja katon mitä ovat viestitelleet. Ei helvetti että vituttaa, laitan kotona lapsille viestiä että nakkaavat äijän kamat pihalle saman tien. En kyllä kerro ukolle ennen kotiin paluuta mitään, esitän tyhmää ja luen kaikki viestit mitä reissun aikana tulee.
Miten listan? Viritänkö ansan??
Tämä meni joko Tornioon tai Torinoon. Sori, olen lentäjä aikuisiän ADHD:lla.