Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3892)

Vierailija
201/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen saunaosastolle. Antakaa pillunpäre.

Vierailija
202/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tytti pääsi bisnisluokkaan ja minä en!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää olekaan HEL-NYC -lento?????

Vierailija
204/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tulossa movolla lentokentälle, saako sen ottaa ruumaan vai pitääkö jättää pois matkasta samalla lailla niinkuin mavotkin? En kyllä ymmärrä miksei mavot voi matkustaa käsimatkatavaroissa, mut ei, ei oo kuulemma mavoilla mitään asiaa lentokoneeseen.

Vierailija
205/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun pähkinöitä!

Vierailija
206/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbulenssia tiedossa, turvavyöt kiinni ja sammuttakaa savukkeet 👩🏻‍✈️

Vierailija
207/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä! Saanko vaihtaa paikkaa!? Taakseni istui hirveä joukko juuri tax freestä tulleita parfyymifaneja.

Vierailija
208/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Porvoon kone ei nouse mihinkään, sillä pölyttäjät ovat vaarassa!

Niin ja se haju tulee sieltä sohvasta, sillä joku oli ottanut matkatavaroiksi sen haisevan sohvan.

Vierailija
209/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä ruuaksi jauheliha-hemapa-risottoa, mutta osaako keittiöhenkilökunta keittää riisin?

Lisäksi jos joku voisi auttaa, otan mukaan kolme paitaa ja kahdet housut, montako vaatetta mulle tulee yhteensä? Laittakaa laskun välivaiheetkin.

Jauhelihaa ei tuolla ole vaan vain jauhenlihaa. Sellaisesta en kyllä risottoa haluaisi itselleni tehtävän. Niitä vaatteita on 10, koska 3 paitaa + 2 housut = 5 vaatetta ja yhdestä vaatteesta saa käytännössä kaksi jos kääntää nurinniskoin tai teepaidan vaikka väärinpäin jolloin tulee kaula-aukko selkään. Ihan erilainen look.

Huivistakin voi tehdä topin tai neuletakkia käyttää toppina jos napittaa eri tavalla. Rintaliivitkin ovat nykyään käytännössä kaksi vaatetta: alusasu ja toppi. Aamutakki voi olla myös juhla-asu jos se on satiinia ja slip-mallinen. Legginsitkin ovat kalsarit jotka voi pukea kylmään navettaan tuulihousujen alle tai korkkareiden ja pitkän paidan kanssa kaupungille. Kannattaa pestä välillä, itse kerran unohdin ja se eleganssi meni siinä. Ei tullut kosintaa ja nyt meillä on jo lapsi.

Vierailija
210/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, vaikuttaako paino lipun hintaan? Mietin vain kun täällä on paljon selvästi ylipainoisia ja itse painan 38 kg. Pari kiloa kyllä pitäisi vielä laihduttaa.

Vierailija
211/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten näistä näytöistä saa Måneskinin videota, apua! Ei haittaa vaikka äänet ei toimis. Osaako joku auttaa?!?!

Vierailija
212/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan koneen käytävillä tilaa liikkua tapani mukaan viehkeästi? Tyylini kun on klassinen.

Vierailija
213/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ollessa liian kauan varattuna naisen toimesta, ovelle tulee mies huhuilemaan ja koputtelemaan, "mitä sä teet siellä?" 

Vierailija
214/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tulossa movolla lentokentälle, saako sen ottaa ruumaan vai pitääkö jättää pois matkasta samalla lailla niinkuin mavotkin? En kyllä ymmärrä miksei mavot voi matkustaa käsimatkatavaroissa, mut ei, ei oo kuulemma mavoilla mitään asiaa lentokoneeseen.

Ei saa ottaa, muuten pövöt saattavat lisääntyä.

Vierailija
215/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 130k vuodessa ja mun mies on ylilääkäri. Annoin naapurin lapselle 1000 euroa rippilahjaksi ja ostan joululahjoja kymppitonnilla. Ettäs tiedätte kanssamatkustajat.

Vierailija
216/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan saanut jauhenlihaa. Voisko toivoa sitä macaroonien kanssa?

Vierailija
217/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan 130k vuodessa ja mun mies on ylilääkäri. Annoin naapurin lapselle 1000 euroa rippilahjaksi ja ostan joululahjoja kymppitonnilla. Ettäs tiedätte kanssamatkustajat.

Ööh, täs on nyt enstex Juhannus ja Venezialaiset...mitä aattelit niiden suhteen?

Vierailija
218/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä kerroin vahingossa leikkipuistossa vai missä lie ollut että mä oon tk-lääkäri. Ehkä tunnen sun miehesi.

Vierailija
219/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän nykyään ranskalaisen naisen elämäntyyliä. Saahan koneessa tupakoida ja juoda viiniä?

Vierailija
220/3892 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki kanssamatkustajat, joilla on aina rahat loppu. Kilpailuttakaa vakuutukset ja sijoittakaa 1000 euroa kuussa tähän lentoyhtiöön niin vaurastutte varmasti. Kaupassa kannattaa vertailla paprikoiden hintoja tämän lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi