Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
161/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen mukava ihminen, eikä ulkonäössäkään ole juuri vikaa.

Vierailija
162/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :( Olen liian ahdistunut ja ujo. Haluaisin jonkun joka on rento eikä murehdi kaikkea

Tämä oli muuten mielenkiintoinen kysymys. Sai ajattelemaan itseään ja omia kehityskohtiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Olisi mukava käydä yhdessä syvällisiä keskusteluja, kuunnella musiikkia, hassutella, voida luottaa ihmiseen, arvostaa myös hiljaisuutta, ihastella ja nähdä kauneutta kaikessa, haluta olla rehellinen kaikesta, olla aito, olla hellä, olla armollinen, omata mielenrauha, olla spontaani, huumorintajuinen, ihmisrakas, lapsirakas, eläinrakas, tunteellinen, taiteellinen, nautiskella, herkutella, rakastaa ja omata kyky välittää lähimmäisistä ja itsestään. Kyllä, haluaisin seurustella samanlaisen ihmisen kanssa kuin olen itse.

Vierailija
164/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä ettei, olen miellyttävä ja melko tasainen luonne, mukavan näköinen ja aktiivinen.

Ainoa miinus olisi se, että tarvitsen rohkaisua esimerkiksi vaikeista asioista puhumiseen. Itseni kanssa voi olla, että tästä tulisi ongelma ja suhde jäisi pintapuoliseksi.

Vierailija
165/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä, kiertäisin todella kaukaa.

Sulkeutunut, negatiivinen, raskas introvertti huonolla itsetunnolla ei ole mikään unelmakumppani. Mieheni on katsellut minua melkein kaksi vuosikymmentä vuotta mutta itse välttelisin kaikin keinoin.

Vierailija
166/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kysymys. Uskoisin ihastuvani itseeni, jos tuntisin itseni pintapuolisesti.

Pohjimmiltani olen kuitenkin hyvin analyyttinen ja pohdiskeleva, joten seurustellessamme keskittyisimme liian paljon maailman parantamiseen, että arki jäisi pyörittänättä. Normaaliin Arkeen tarvitsen itseäni napakamman kumppanin, jonka olen löytänytkin.

Tosin itseltäni saisin huomattavasti enemmän seksiä ja aiheen ei tarvitsisi olla kummoinen, tylsä päiväkin on ihan riittävän hyvä syy tai unettomuus.

Vierailija
167/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis varmaan kuin seurustelisi oman veljen kanssa.

Vierailija
168/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen negatiivinen valittaja.

Aurinko ei paista koskaan risukasaan, lasi on aina puoliksi tyhjä. Kuka tällästä jaksaa, itseäkin ärsyttää ihan yhtenä kappaleena.

Osaan minäkin iloita ja nauraa, mutta olen perusluonteelta puhumaton ja synkkä.

Vierailija
169/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Siksi olenkin yksin ettei kenenkään tarvitse edes yrittää sietää minua

Vierailija
170/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo joten kyllä seurustelisin itseni kanssa. Miehen kanssa en ikinä seurustelisi.

Vierailija
171/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elämän kuuna päivänä.

Vierailija
172/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. En usko että pahemmin riitoja syntyisi. Ja me juttelisimme paljon. Yhdessä jankattaisiin niitä samoja asioita, joita mielellä on. Vanhempina olisimme yhdessä ihan älyttömän hyvä tiimi. Kyllä, ehdottomasti valitsisin itseni.

Vierailija
173/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolethan siinä tuplautuisivat myös, mutta muuten varmasti viihtyisin itseäni vastaavan kumppanin kanssa. Tietäisin, että toinen välittää aidosti ja olisi luotettava ja rakastava.

Vierailija
174/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi yhtään ei ei sekuntiakaan niin rasittava Olen 😫

Vierailija
175/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siinä vaiheessa enää seurustelisikaan muiden kanssa

Vierailija
176/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan kopio niin varmaan voisin. Uskoakseni elämä olisi helppoa kun toista osaisi jotenkin lukea ja ennakoida oikuttelut. Olen kyllä jokseenkin raskasta seuraa pidemmän päälle, mutta ehkä senkin kestäisi ajoittasella erakoitumisella. Periaatteessahan minä olen seksisuhteessa itseni kanssa... Ihan hyvin on toistaiseksi halut kohdanneet.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
177/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti sanoa, että minussa ei ole yhtään puolta, josta en pitäisi toisessa ihmisessä, joten kyllä seurustelisin. Olen tosin ikisinkku, koska toista minua ei ole tullut vielä vastaan.

Vierailija
178/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kattelis kauaa tällaista äkäpussikiukuttelijaa.  😀

Vierailija
179/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.Minä olen IHANA!!!

Vierailija
180/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pinnallistajuttua (en seurustelisi) mutta entäpä jos olet rakastunut? Vai eikö kukaan enää normaalisti RAKASTU? Give me a break vaikka vanha olenkin.