Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (710)

Vierailija
701/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mietin sellaista vastamäessä/tiukoissa-/hätätilanteissa toimimista. Nyksän kanssa saadaan niissä toimiva työnjako aikaan, mikä perustunee sille että ollaan sopivasti samanlaisia ja sopivasti erilaisia. Ennen kaikkea meillä on hieman erilainen sisäinen määritelmä ultimaattiselle hätätilanteelle, jolloin aina toinen on vähemmän paniikissa ja pystyy tsemppaamaan toista. Jos tiimikaverina olisikin täydellinen kopioni nii yhteistyö ei ehkä kuitenkaan olisi niin saumatonta. Ajateltaisiin täysin samoin ja olisi samat sokeat pisteet. 

Vierailija
702/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä noin laiskasta välittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Olen vaikea luonne. Laiska jne. Naimisissa sentään saman miehen kanssa yli 40 vuotta.

Vierailija
704/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ymmärrä, miksei mies päästä mua menemään. 

Vierailija
705/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska torjun läheisyyden, romantiikan ja halun jakaa elämäni kenenkään kanssa. En nauti sellaisista asioista, joita parisuhde edellyttää.  Kokeiltu on muutaman kerran, ahdistun ja ärryn.  Kaipaan aina yksinäisyyteen. 

Vierailija
706/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyllä. Ja sellaista olen hakenutkin.

Vierailija
707/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alkaisin ärsyttämään itseäni jossain kohtaa...

Vierailija
708/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, etänä.

Vierailija
709/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen diagnosoidusti narsistinen ja epävakaa. En halua olla edes omassa päässäni ja kropassani, työntäisin mereen itseni 😐

Mutta tämä ei kyllä mitenkään ole vaikuttanut siihen miten paljon minun kanssani halutaan seurustella, vaikka läväytän nuo ja muut diagnoosit pöytään heti, enkä ole edes pintapuolisesti "hauska epävakaa", en päihteile biletä tai ole helppo. Mene ja tiedä. 

Ainoa hyvä suhde on kyllä muodostunut vain täysin vastakohtaisen ihmisen kanssa niin vain yksi sekoilee ja ilkeilee eikä molemlat triggeröi toisiaan luoden toksista ikiliikkujaa.

Vierailija
710/710 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin seurustelisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi