Miten teinillä ja nuorilla on varaa ajaa vuokraskuuteilla?
Kerran kokeilin sellaista. Joku 10 min ajelu maksoi yli 4 euroa. Jäi viimeiseksi kokeiluksi, vaikka olen töissä käyvä.
Kommentit (18)
Samaa olen miettinyt kuka maksaa meetingin löpöt? Rälläystä tuntuu piisaavan vaikka pitäis olla lama ja nuoriso köyhää....
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt kuka maksaa meetingin löpöt? Rälläystä tuntuu piisaavan vaikka pitäis olla lama ja nuoriso köyhää....
*mopo meetingin löpöt
Vierailija kirjoitti:
Löpö löpö!
Löpö tarkoittaa dieseliä
Minä voin maksaa joka ainoan Suomessa olevan mopon löpöt
Koska yksikään mopo ei dieseliä käytä
Vierailija kirjoitti:
Mumma betalar
Mumma the hyydekakkor?
Totta. Pikkumatkat kuljetaan sähköpotkulaudalla kököttäen, on kallista puhelinta ja kuuloketta.
Mopoa löytyy joka toiselta ja niitä viritetään ja roplataan.
Meillä otettiin maalle lapsille eläkeponeja kaksi. Mitään ei tarvinnut maksaa, laidun on omasta takaa ja talveksi saadaan tutulta halvalla heinät. Rokotukset, vuolut, hampaat ym. toki hoidetaan. Ja täällä jo on puhuttu ympäriinsä, että millähän rahalla ne elää... Eikä ole mopoja, ei kalliita puhelimia, eikä muita härpäkkeitä.
Jotenkin tökkii.
Mitä löpöä skuutit muka käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Löpö tarkoittaa dieseliä
Minä voin maksaa joka ainoan Suomessa olevan mopon löpöt
Koska yksikään mopo ei dieseliä käytä
Eritelläänkö vielä 2- ja 4tahti bensakin? Saisitko tyydytyksen? Entäpä jos rakennat toisesta toista? Mainitaanko oljy silloin erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä löpöä skuutit muka käyttävät?
Olet kuullut niistä suurista skuuttimeeteistä?
Aha.
Eikö niissä ole kuukausimaksu ja joku maksimi minuuttiaika, jonka saa ajaa? Sen on varmaan kätevämpi diili.
Eihän ne maksa paljon mitään ja suurin osa käy kuitenkin kesätöissä tai sitten vanhemmat maksaa
Vierailija kirjoitti:
Niissä vehkeissä on ehkä pikkuisen pienemmät tankit kuin autoissa sekä kuluttavat vähemmän...
No, vuokraskuuteilla tuntuu olevan +18 v ikäraja niin ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitä ikärajaahan on täysin mahdotonta kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitä ikärajaahan on täysin mahdotonta kiertää.
Siinähän sitten juttelet vakuutusyhtiöiden kanssa että kuka tämän onnettomuuden maksaa. Henkilövakuutuksesta (eli tapaturmavakuutuksesta joka kattaa kaiken hoitokuluista, minulla 200000 € saakka) et saa ainakaan senttiäkään.
Olen Myös miettinyt samaa kuin AP. Joku 10min ajelu maksaa melkein saman kuin paikallisliikenteen busdilippu, jolla saa matkustaa vaikka puoli tuntia.
Pappa och mamma betalar.