Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
141/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi koskaan naisen kanssa.

Tuon vastakkaista sukupuolta -kohdan voi varmasti muuttaa omaan preferenssiin sopivaksi.

Ei tämä ajatusleikki toimi silti. Se, mikä on naisessa hyvä piirre, ei mitenkään välttämättä ole sitä miehessä. 

Itse en esimerkiksi missään tapauksessa seurustelisi miehen kanssa, joka pelkää vaatekaapin mörköä 42-vuotiaana ja on muutenkin säikky kuin jänis. Umpihulluna pitäisin.  Mieheni taas ei noteeraa näitä ominaisuuksiani mitenkään.

Tämä esimerkkini muuten osoittaa muutenkin ajatuslekin mielettömyyden. Testosteroni tekee sen, että miehet ei pelkää juuri mitään. Ei ole mahdollista, että yksikään tervehormoninen mies olisi niin pelkoisa kuin minä.

Vierailija
142/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta joo, koska vihdoin olisi aidosti hyväntahtoinen, rauhallinen ja luotettava kumppani jonka sanaan voi luottaa.

Toisaalta taas itselläni on niin paha luottamuspula muihin ihmisiin etten haluaisi missään tapauksessa että kaltaiseni ihminen joutuu siitä kärsimään täysin ilman omaa syytään.

Eli en seurustelisi edes itseni kaltaisen ihmisen kanssa. Saati sitten huonomman vaan aion elää loppuikäni sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi sopivan sulkeutunut niin kauan, ennen kuin innostuu. En tiedä mitä itseni kanssa väittelystä tulisi.

Vierailija
144/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En takuulla. 🤣

🤣🤣 Joo voi olla ....itelläkin

Vierailija
145/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis uskonu että naisilla on näinkin paljon itsekritiikkiä sitä kohtaan, millaisia kumppaneita olisivat, ottaen huomioon miten miehiä täällä haukutaan kumppaneina. No ehkä ne ovat ne ylimieliset jotka ovat koviten äänessä ja muut katselevat niitä vääntöjä sivusta.

T. mies

Taitaa olla, että nuo pahimmat haukkujat ja äänekkäimmät itsensä ylentäjät on jostain kumman syystä haluttua parisuhdemateriaalia kun taas tähän ketjuun taitaa vastata pääasiassa (iki)sinkut..

Vierailija
146/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän käytännössä seurustelenkin itseni kanssa.

Vierailija
147/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsessäni on niin paljon sellaisia luonteenpiirteitä joita en sietäisi toisessa ollenkaan.

Eikä niitä tunnu sietävän muutkaan :-(

Vierailija
148/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua samanlaista kumppania, kuin itse olen. Tykkään että on erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia. Jo pelkät keskustelut olisi puuduttavia, kun kaikesta oltaisiin samaa mieltä.

Riitely on seksin ohessa parisuhteen suola.

Ei ole. Seksi ok, riitely ei. Aiempi 10 vuoden suhde sisälsi jatkuvaa pahaa mieltä. Nykyisen 30 vuoden avioliiton suola on kumppanuus ja keskinäinen arvostus. Ei ole tarpeen riidellä.

Vierailija
149/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Tosi tylsää.

Vierailija
150/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joooooooo ei kukaan halua sellaista naistakaan

Vierailija
151/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut kahtia jakautumisesta ja kuumasta estottomasta seksistä itseni kanssa.

Jaat haaveesi useimpien naisten kanssa.

Vierailija
152/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mutta vain, koska pidän juuri itseni vastakohdasta seurustelukumppanina. Paitsi sama huumorintaju ja perusarvot pitää toki olla.

Jep. Sama homma. Kerran olin treffeillä naisen kanssa, joka oli yhtä rauhallinen, hidas ja harkitsevainen kuin itse olen. Ihan kaunis ja mukava nainen, mutta en voinut kuvitella mitään seksuaalista välillemme. Välimuotonaisetkin ovat vähän sellaisia, että seksi voi kiinnostaa, mutten ihastu. Ainoastaan tosi energiset tapaukset on sellaisia, että itseäni kiinnostaa syvemmin.

Itsekään en ihastu välimuotonaisiin - muotoja pitää olla!

Vierailija
153/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella ja uskon että silloin olisi paljon juteltavaa ja yhdessä tekemistä. Tosin en ole mikään jääräpäinen tai temperamenttinen ihminen. Uskon kyllä että monelle ei sopisi itsensälaisen kanssa seurustelu.

Vierailija
154/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Oltaisiin kumpikin niin epäsosiaalisia ja aloitekyvyttömiä että korkeintaan ihailtaisiin toisiamme salaa kaukaa, jos edes koskaan tavattaisiin.

Vierailija
155/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni tosi hyvänä tyyppinä ja mielestäni luonnettani ja persoonallisuuttani ei suotta kehuta, mutta toisaalta tappavaa rauhallisuutta, pakonomaista tarvetta olla täysin eristyksissä ja yksin aika ajoin sekä jopa hulvattomat mittasuhteet saavaa stressiherkkyyttä en jaksaisi katsoa itseni lisäksi toisessa, eli vastaan että en.

Puolisoni on onneksi sekä samanlainen että tarpeeksi erilainen, niin sillä kai suhde vuosia kestänyt. Toisen "puutteet" ja huonot puolet korvaa toinen ihan luonnostaan.

Vierailija
156/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä ihminen, joka olisi luonteeltaan samanlainen ja kiinnostunut samoista asioista, mutta jos hän olisi yhtä tyhmä ja lahjaton kuin minä, niin ei ehkä kuitenkaan rakastuisi.

Vierailija
157/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hössötän, höpötän, huolehdin aivan liikaa kaikesta. Toinen minä olisi painajainen, kun yhdessä hössöttäisiin, höpötettäisiin ja huolehdittaisiin kaikesta. Syvä uupumus tulee jo ajatuksestakin. Onneksi mieheni(jo edesmennyt) oli rauhallinen järkityyppi.

Vierailija
158/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys

Vierailija
159/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, yksikään ”temperamenttinen” ongelmakimppu ei haluaisi kopiota itsestään. Niin siinä varmaan kävisi, että jos jossain tuolla olisi mies, joka olisi samalla tavalla tasainen kuin itse olen, ei minulla olisi mitään mahdollisuuksia, joku muu kerkeäisi ensin. Siksi kai minulla ei koskaan vaivatonta miestä ole ollutkaan.

Vierailija
160/675 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi koskaan naisen kanssa.

Tuon vastakkaista sukupuolta -kohdan voi varmasti muuttaa omaan preferenssiin sopivaksi.

Ei tämä ajatusleikki toimi silti. Se, mikä on naisessa hyvä piirre, ei mitenkään välttämättä ole sitä miehessä. 

Itse en esimerkiksi missään tapauksessa seurustelisi miehen kanssa, joka pelkää vaatekaapin mörköä 42-vuotiaana ja on muutenkin säikky kuin jänis. Umpihulluna pitäisin.  Mieheni taas ei noteeraa näitä ominaisuuksiani mitenkään.

Tämä esimerkkini muuten osoittaa muutenkin ajatuslekin mielettömyyden. Testosteroni tekee sen, että miehet ei pelkää juuri mitään. Ei ole mahdollista, että yksikään tervehormoninen mies olisi niin pelkoisa kuin minä.

Kyllä me miehetkin saatetaan jotain pelätä, mutta me ei huudella siitä, koska se on vastustajalle liian hyödyllistä tietoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä