Mies haluaa tapailla ja tykkää kovasti, mutta
Sanoo, ettei ole varma pystyykö koskaan rakastamaan/rakastumaan. Mitä tästä pitäisi ajatella. Odottaa ja katsoa vaan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Pinppi maistuu!
Tämähän se miehellä on ajatuksena. Siksi roikottaa löyhässä narussa. Koettu on.
Ei kannata odotella mielen muuttumista. Ei ole sinusta niin innostunut.
Reikä kuin reikä, kunnes the reikä tulee kuvioihin. Näin ne ajattelee.
Miehistä näkee kyllä, jos ovat juuri sinusta kiinnostuneita. Silloin satsaavat kaiken aikansa sinuun. Tuommoinen kommentti ei-rakastumisesta on kyllä niin selvä vihje, että sen selvempää ei voi olla. Hän pitää sinua vain seksin takia. Mies tarvitsee seksiä ja nainen joka suostuu siihen on nk hyödyllinen roikotettava, kunnes se oman mielen mukainen, maton jalkojen alta vetävän näköinen nainen kävelee kesähamosessa vastaan. Turha tuosta järjestelystä on pilvilinnoja rakennella.
Jos nautit seksistä, etkä halua sitoutua itsekään, etkä tunne miestä kohtaan yhtään mitään, etkä missään nimessä tahdo muuttaa yhteen, anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Heit pois. Poika se on eikä mikään mies.
Keskenkasvuinen on kysyjäkin kun pitää muilta kysyä mitä pitää ajatella. Provohan tämä tosin on tutulta tekijältä, arvosana 0/5.
Ei ole pelkästään seksin perässä ja meillä on aivan ihanaa silloin kun ollaan muutama päivä yhdessä. On paljon hellyyttä ja läheisyyttä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkästään seksin perässä ja meillä on aivan ihanaa silloin kun ollaan muutama päivä yhdessä. On paljon hellyyttä ja läheisyyttä. -ap
Dream on. ...
Vierailija kirjoitti:
Miehistä näkee kyllä, jos ovat juuri sinusta kiinnostuneita. Silloin satsaavat kaiken aikansa sinuun. Tuommoinen kommentti ei-rakastumisesta on kyllä niin selvä vihje, että sen selvempää ei voi olla. Hän pitää sinua vain seksin takia. Mies tarvitsee seksiä ja nainen joka suostuu siihen on nk hyödyllinen roikotettava, kunnes se oman mielen mukainen, maton jalkojen alta vetävän näköinen nainen kävelee kesähamosessa vastaan. Turha tuosta järjestelystä on pilvilinnoja rakennella.
Jos nautit seksistä, etkä halua sitoutua itsekään, etkä tunne miestä kohtaan yhtään mitään, etkä missään nimessä tahdo muuttaa yhteen, anna palaa.
Mulla lensi luiskaan tollanen alle 10min kun sanoi ettei ikinä voisi rakastaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on romanttista unelmahöttöä ainakin yli 30v miehillä. Elämässä on paljon muutakin kuin nainen, vaikka se nainen lopun elämän kumppaniksi olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Olet nai'vi.
Vierailija kirjoitti:
Menisi samantien luiskaan. Nykyinen mieheni kuulemma tiesi heti, että olin se "oikea".
Koska lerppamunaisena miehesi ei muutakaan naista saanut, niin joutui tyytymään sinuun ruppanaan.
Loppuisi tuohon ha uus mies jo ensiviikolla, sellainen joka tietää mitä tahtoo ja sanoo sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Menisi samantien luiskaan. Nykyinen mieheni kuulemma tiesi heti, että olin se "oikea".
Niin, hyvä että itsekin ymmärsit laittaa "oikean" heittomerkkien sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Loppuisi tuohon ha uus mies jo ensiviikolla, sellainen joka tietää mitä tahtoo ja sanoo sen suoraan.
Pillua. Vastasin jokaisen MIEHEN puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli minullakin ja entisellä säädölläni. Meillä oli ns situationship, olisin aina halunnut enemmän, olin aivan rakastunut ja kerroin sen hänelle, monta kertaa ja mies vain sanoi, että pitää minusta myös paljon ja minun kanssani oli hyvä olla hänen mielestään. Vietin paljon aikaa hänen luonaan ja olimme kuin pariskunta, sain paljon hellyyttä, siksi kai roikuin tuossa niin pitkään. Mutta hän ei kuulemma vain kyennyt mihinkään vakavaan, mutta maailaili "ehkä" kuvia päähäni. Lopulta en enää jaksanut, olin aivan rikki, keräsin jäljellä olevat ylpeyden rippeeni ja kerroin, että tämä oli tässä. Ja pidin siitä kiinni.
Sitten tapasin nykyisen mieheni. Alusta asti kaikki oli erilaista, hän oli tällä kertaa se innokkaampi osapuoli, minä tuosta aiemmasta kokemuksesta johtuen painoin jarrua, hän sai pehmittää minua 6 kuukautta ennen kuin lämpesin. Kukaan ei ole koskaan nähnyt eteeni sellaista määrää vaivaa. Uskoin lopulta, että hän oli tosissaan. 2 vuotta nyt asuttu saman katon alla ja hän edelleen joka päivä näyttää ja kertoo miten paljon minua arvostaa ja rakastaa.
Nykyään, kun mietin tuota aiempaa miestä, inhonväreet kulkee pitkin kehoa. Hyi.
Liekö sama mies, jota itse tapailin ja rakastuin. Sain siipeeni pahasti, niin varoitan, juokse - juokse lujaa pois. Hän vain käyttää sinua, eikä ajattele sinua kumppani, kun voi alkuun jo sanoa noin. Usko mua, älä satuta itseäsi että jäät roikkumaan häneen.