Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?
Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.
Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.
Kommentit (675)
En kyllä haluaisi laskelmoivaa ja manipuloivaa puoli-sosiopaattia puolisokseni.
Vierailija kirjoitti:
En. En seurustelisi kenenkään kanssa. Enkä seurustelekaan. Elän jo tällä ikää just niinkuin huvittaa. Kun hyvä työ ja rahaakin siihen.
M48
Tämä oma tavoite 5 vuoden kuluttua.
M43
En todellakaan, kiertäisin kaukaa
En kyllä kestäisi omaa seuraani hetkeäkään :D
Kyllä, olisi kerrankin kumppani, joka arvostaisi keskustelua riitelyn ja töksäyttelyn sijasta, yrittäisi ymmärtää minua samalla tavalla mitä minä toista, kantaisi vastuun omasta hyvinvoinnistaan kuten minäkin. Antaisi tilaa, mutta osaisi olla hellä ja ottaa lähelle. Olisi kiinnostunut samanlaisista asioista ja hänen kanssaan olisi helppo keskustella monista asioista. En ole löytänyt ketään, joka pystyisi ottamaan toista huomioon samalla tavalla mihin itse pyrin. Ja joka olisi hoidattanut oman päänsä kuntoon niin, että omia pazkoja ei tarvitsisi suoltaa toisen naamalle.
Kenenkään muun kanssa en seurustelekkaan. Näin ollen seurustelun taso pysyy minulle sopivalla korkeudella.
Voisin, tosin ongelmaksi tulisi että kämppä näyttää läävältä 70% ajasta (kerran 2kk vain viikko täysdellisen siistiä siten että pystyy liikkumaan ilman että tavara tiellä) kun kumpikaan ei jaksa tai ehdi siivota kun joutuu välillä priorisoimaan projekteissa jos tulee joku kiireellinen juttu. Se rasittaisi paljon parisuhdetta
Kyllä mä ainakin katsoisin sen kortin. Riitoja kyllä tulisi. Ei pidemmän päälle toimisi, mutta vois olla kiihkeetä ja hauskaa hetken.
En ja siksi en kelpuuta myöskään omantasoista miestä vaan olen mieluummin sinkku.
Toisaalta joo, toisaalta en. Luonteen, ajatus- ja arvomaailman ym puolesta kyllä, mutta en halua parisuhteeseen miehen kanssa joka ei harrasta juurikaan liikuntaa ja syö mitä sattuu eli on ylipainoinen löllö.
En kestäisi luonteen puolesta, mutta harrastukset ja toiminta kyllä.
Hämmästyttävän moni ei pystyisi seurustelemaan itsensä kanssa. Te, jotka perustelette sitä toteamalla 'en kestäisi hetkeäkään', ettekö te pidä itsestänne vai mistä on kyse?
En ainakaan kovin pitkään. Söisimme koko ajan tosi huonosti eikä mitään koskaan saataisi aikaan jos molemmat olisivat näin epävarmoja, päättämättömiä ja laiskoja. Jos toinen on edes hiukan aikaansaavampi kuin itse olen, niin tartun itsekin helpommin toimeen ja arki pyörii paremmin.
Seurustelisin. Olen ihan miellyttävä ihminen. Rauhallinen ja fiksu. Ulkonäönkin puolesta kelpaisi.
Kuka kestää tällaista valehtelevaa runkkaria? En minä ainakaan.
Ehdottomasti seurustelisin itseni kanssa - menisin jopa naimisiin. Kirkkohäät pitäisi saada - tosin itsensä kanssa naimisiin aikoville niitä ei taideta antaa. Tämäkin yksi epäkohta.
Ehdottomasti. Täysin samat intressit, elämäntyyli ja unelmat. Voisin perustaa firman hänen kanssa ja illat menisivät samojen videopelien, huvien ja seksileikkien parissa. Eikä tarvisi edes olla mikään huippumalli. M30.
En. En seurustelisi kenenkään kanssa. Enkä seurustelekaan. Elän jo tällä ikää just niinkuin huvittaa. Kun hyvä työ ja rahaakin siihen.
M48