Tinder-mies ei suostu sanomaan oikeaa ikäänsä mutta kertoo olevansa nuorekas ja vireä. Kuvissa max 45. Miten suhtautuisit?
Kommentit (24)
Pelimies. Kuten varmaan 99% siellä muutenkin. Joo en ikinä katselisi tinderistä mitään vaikka olisi "tarvekin"
Mies lienee joku 55+, jos ikää täytyy salailla.
En suostuisi jatkamaan mitään sellaisen kanssa jolla on jotain salattavaa.
Käypä tapaamassa. Toivottavasti ei ole nuorekas farmariasussa ja tennareissa (70 vee).
Pah. Vanaha papparainen. Mutta ei jatkoon, salailee tyyppi mitä vain tietoa, oli se ikä, nimi, pituus, naama...
Tasa-arvo tässäkin. Naisen ikää on myös epäkohteliasta edes kysellä.
Ei dementikon kanssa kannata jutella tinderissä.
t. sh.
Mulla on tullut noita vastaan aikoinaan, et ikä ei näy siinä profiilissa, ja profiilia luodessa on syötetty iäksi pienempiä lukemia, jotta tulisi nuorempia matcheja. Tollaset oon aina ilmiantanut.
Huolestuttavaa, että 34-vuotias ei osaa itsenäisesti päätellä, mitä salailu tarkoittaa ja miten siihen tulee suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo tässäkin. Naisen ikää on myös epäkohteliasta edes kysellä.
Ei ole
Eli etsii vain jotain kertaseuraa. Muutenhan ikä olisi olennainen asia ja tulee ilmi kuitenkin tapailun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi on Henrik, niin next.
Tai miguel.
Ikä on vaan numero. En edes muista missä vaiheessa tuli oman kumppanin kanssa puheeksi ikä (hän paljastui 3 v minua nuoremmaksi). Ja oltiin tossa vaiheessa 30+ ikäisiä,jos sillä on jollekin merkitystä.
Eihän iällä ole merkitystä, kun et itsekään ole mikään lapsi/nuori.
Vierailija kirjoitti:
Eli etsii vain jotain kertaseuraa. Muutenhan ikä olisi olennainen asia ja tulee ilmi kuitenkin tapailun myötä.
Ei kun ne ajattelee, että kunhan ne saavat sen yhden mahdollisuuden näyttää kuinka hyvä, nuorekas ja viriili tyyppi hän onkaan, niin nainen ei välitä siitä että hän on todellisuudessa 57-vuotias. Valitettavasti sen yhden mahdollisuuden hankkimiseksi pitää valehdella ja huijata. Mutta tarkoitus pyhittää keinot.
Miehet keskimäärin arvioivat oman ulkonäkönsä (ja varmaankin muutkin fyysiset ominaisuutensa) yläkanttiin ja mä luulen että nämä tällaiset Tinder-yksilöt nimenomaan hilaavat sitä keskiarvoa harhaisempaan suuntaan.
Kyllä hän on varmasti ollut nuorekas ainakin silloin 10-15 vuotta sitten, kun kuva on otettu.