Duunari voi tienata selvästi yliopistosta valmistunutta enemmän
https://yle.fi/uutiset/3-11970362
Aivan kuin kummasteltaisiin miksi duunari voi vajavaisilla taidoilla tienata hyvin.
Itse olen kirvesmies. Pientalopuolella ansiot olleet jo vuosia +\- 80 000/v. Ja mikä parasta, työaika keskimäärin 30 tuntia viikko.
Rakentamisen paras puoli on silti työkaverit ja muut ammattilaiset. Ainoa iso miinus nämä yliopiston käyneet asiakkaat.
Kommentit (107)
Sama mulla ja miehellä. Molemmat amiksia ja molemmat tienaa +- 100 000/v.
Olen amis ja mulla oli viime vuonna tulot karvan päälle 40 000e. Ylitöitä tein erittäin vähän, varmaan joku 50h.
M30
Onko näin? No, ketä kiinnostaa?
Akateeminen kirjoitti:
Kyllä minä arvostan taitavaa rakennusmiestä. Siinä pitää olla älliä, ongelmanratkaisukykyä ja kykyä soveltaa asioita, kun vastaan tulee varmasti jos jonkinäköisiä tilanteita.
Juuri näiin. Mäkiin olen kohdannut sellaisia ihmisiä että jos olisin työnantaja niiiin ottaisin kylllä heti duuuniin.
Kylllä tämäkin maaa on virtuaalikryptisessä todelllisuudessaaan kadottanut maaalaisjärkensä. Set täytyy kyllä dodeda.
Onhan se äärimmäisen noloa, että on duunari. Mitähän naapurit, sukulaiset ja ystävätkin sanoisivat siitä. Ei, kyllä sinun täytyy olla korkeakoulutettu akateeminen ihminen.
Uppia