Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Megsille ja Harrylle on syntynyt tyttö!

Vierailija
06.06.2021 |

Lähde: IS.fi

Kommentit (655)

Vierailija
561/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mamma kantaisi isoa kaksivuotiasta sylissään ollessaan viimeisillään raskaana? Tai kyyristelisi ketterästi hiekkarannalla ison mahansa kanssa?

Mä taisin kantaa ja kyykistellä. Pesin viimeisilläni kämppääkin kun oltiin just muutettu.

En mä niin kovin kankea ollut. Mies taisi pari kertaa varpaan kynnet leikata ja kengän nauhat solmia mutta muuten pärjäsin kyllä.

Vierailija
562/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut harryn lapsikiintiö täyteet, sehän kehuskeli jossain haastattelussa ettei aio kuormittaa luontoa "turhan isolla" lasten lukumäärällä. Kaksi lasta oli kuulemma enin mitä aikovat tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllivät Georgen lempinimen, Archien, pojalleen ja kuningattaren, Lilibethin tyttärelleen. Moukkia.

Hovi suhtautunut varsinkin, William ja Catherine, tyylikkäästi tähän mesoojapariskuntaan. Näin näyttävät oman vahvuutensa ja sivistyksensä.

Olen jo kerran selittanyt palstalla etta Georgen lempinimi ei ole Archie vaan turvallisuusmiesten antama peitenimi kidnappauksen varalta. Vieraille kysyjille sanoo nimensa olevan Archie. Meniko jakeluun?

Vierailija
564/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minä olen antanut tyttärelleni nimen isoäitini mukaan. En kyllä ajatellut, että nimeä olisin pöllinyt. Isoäiti itse oli siitä kovin otettu.

Vierailija
565/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista päästä Meghanin pään sisään. Onko siellä mitä?

Kun tommosta kirjoitat niin mitähän sinun pään sisällä on. 😂

Mun pään sisäisistä asioista, vaan kukaan ei ole kiinnostunut. Tässä lienee pieni ero🙂

Vierailija
566/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa ja outo pariskunta. Kuten sanottu, Elizabeth olisi ollut kunnianosoitus.

Jospa vanhemmat nyt eivät vaan halunneet noin vanhakantaista nimeä vauvalleen?

Vierailija
567/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana Elisabeth Windsor.

Vierailija
568/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan haluaisi tietää niiden ajatuksia

Vierailija
569/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut harryn lapsikiintiö täyteet, sehän kehuskeli jossain haastattelussa ettei aio kuormittaa luontoa "turhan isolla" lasten lukumäärällä. Kaksi lasta oli kuulemma enin mitä aikovat tehdä.

Tämä käsiteltiin just. Se ei ole mistään luonnon kuormittamisesta lapsilla puhunut yhtään mitään.

Vierailija
570/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista päästä Meghanin pään sisään. Onko siellä mitä?

Kun tommosta kirjoitat niin mitähän sinun pään sisällä on. 😂

Mun pään sisäisistä asioista, vaan kukaan ei ole kiinnostunut. Tässä lienee pieni ero🙂

No nyt ymmärrän 🤣

Vierailija
571/655 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöllivät Georgen lempinimen, Archien, pojalleen ja kuningattaren, Lilibethin tyttärelleen. Moukkia.

Hovi suhtautunut varsinkin, William ja Catherine, tyylikkäästi tähän mesoojapariskuntaan. Näin näyttävät oman vahvuutensa ja sivistyksensä.

Prince George Said His Name Is Archie — Why?

www.thecut.com › 2019 › 01

Jan 28, 2019 · The dupe, though he is a “Prince George” dupe, says he is “Archie” because one would assume a royal baby would be told, as a precaution, to not give a stranger his actual information. Thus, the dupe says he is “Archie,” when in fact he is neither Archie nor Prince George. It’s all very tricky. 2) He is both.

Author: Kelly Conaboy

Myös William ja Harry käyttivät salanimiä yksityisillä retkillään. esim kun Harry kävi moikkaamassa Meghania Kanadassa niin hän matkusti salanimellä. Williamin tiedetään myös käyttäneen salanimeä useaan otteeseen yrittäessään pysyä tuntemattomana. Jos Georgen salanimi oli Archie niin tuskin on enää. 

Vierailija
572/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken haluaa..

Vierailija
573/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se vuosi 1992 kun ellun kolme lapsista päätyi eroon?

Vierailija
574/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä kuningattaren lasten eroilla on Harryn lapsen nimen kanssa?

Vierailija
575/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun kukaan ei ole vuotanut Archien kummeja julkisuuteen. Samaa salaperäisyyttä aiotaan noudattaa Lilin kohdalla. Varmasti hovissa tiedetään, joten vuoto saattaa tulla vastapainoksi pariskunnan omille paljastuksille.

Eikö Archien kummi ole Harryn entinen lastenhoitaja, joka hoiti häntä pienenä? Kummien nimiä ei ole annettu julkisuuteen, mutta tuo jossain mainittu.

Vierailija
576/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ellun lapsi parat... Siinähän sitä on äidillä ollut kärsimystä, häpeää ja kyyneliä...

Vierailija
577/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Philip ei muuttanut testamenttiaan, vaan piti Harryn mukana. Tuli taas todiste Megsulle, että kuninkaalliset on perhe joka rakastaa aina vaan, vaikka mitä tekisi.

Vierailija
578/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mamma kantaisi isoa kaksivuotiasta sylissään ollessaan viimeisillään raskaana? Tai kyyristelisi ketterästi hiekkarannalla ison mahansa kanssa?

Ei kaikista tule sairaita ja vammaisia vaikka  ovat viimesillään raskaana. Itsekin nostelin raskaita puuaitoja ison mahan kanssa vain pari kolme viikkoa ennen synnytystä

Vierailija
579/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ellun lapsi parat... Siinähän sitä on äidillä ollut kärsimystä, häpeää ja kyyneliä...

Siihen aikaan ei nuorisolle ollut vielä Epsteinin hoitoja eikä vapaitten nuolenta terapiaa.

Vierailija
580/655 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauniistihan tuossa nimessä nyt yhdistyy monenlaista teemaa: Lilibet kunnioittaa Elisabetia, ehkä hiukan Philipiäkin ja samalla nyökkää kivasti myös Dorialle, joka itse kutsui Meghania pienenä Floweriksi. Diana nyt tietysti oli ennalta-arvattavissa, mutta on kiva että eivät laittaneet sitä ensimmäiseksi nimeksi, siinä olisi lapsen nimessä jo aika lailla painolastia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän