Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään
https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…
Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.
Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.
Kommentit (293)
Eikö nää nyt ole aika jäävejä puhumaan asiasta, kun hyötyvät siitä rahallisesti? Kas kun ei sanonut että viikoittaiset tai jopa päivittäiset rokotteet tarvitaan... (mmmh rahaa rahaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.
Miksi vaarannat muut?
Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.
Vaarantaako rokottamaton enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?
Rokote voi levittää tautia.
Jos virusta vastaan hyökätään aiheuttaa mutaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?
Ei, minä saan 38 euroa tunnilta. T. Sh
Taidat olla Pentti 67v. Savukoskelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin väitteen että ei ole paljon halukkaita sairaanhoitajia antamaan kokeellisia rokotteita joten tuntipalkka on sen takia korkea rokottajilla. Osa tekee rahasta mitä tahansa kyllä.
Itse otin eka piikin, toista en ota, liikaa tullut lähipiirin rajuja oireita toisen annoksen jälkeen vaikka ensimmäisestä ei mitään.
Mitä väliä sillä on? Sitten sellainen otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin väitteen että ei ole paljon halukkaita sairaanhoitajia antamaan kokeellisia rokotteita joten tuntipalkka on sen takia korkea rokottajilla. Osa tekee rahasta mitä tahansa kyllä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokottajia-houkutellaan-nyt-r…
Jopa 40-60e tuntipalkka
Vierailija kirjoitti:
En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.
Sitten et saa vapautusta karanteeneista.
Kaksi piikkiä voin ottaa, mutta siihen jää.
Voin ottaa vaikka 19 piikkiä ä jos tarvitaan. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Sitten sellainen otetaan.
Mitäkö väliä.
Kokeellinen hyväksyntä. Vastuuvapaus lääkeyhtiöillä.Rahan vuoksi .Ei tietoa, mutta tarvitaan.
Poliittista ei lääketieteellistä hoitoa.mm.
Tottakai rokotusteollisuudesta taloudellisesti hyötyvät haluavat mieluiten pakolliset rokotukset kaikille aina 3 kuukauden välein tästä ikuisuuteen.
>Sinä otat rokotteen
>Sinä käytät maskia
>Sinä syöt ötököitä
>Sinä et omista mitään
>Sinä maksat pääministerin aamupalat
>Sinä tulet pääsemään sen yli
>Sinä olet samaa mieltä kanssamme
>Sinä olet onnellinen (vapaaehtoinen)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan
Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta
Eikö hoitajien ole pakko ottaa, että saa hoitaa potilaita?
No yllätys. Eikö tämä nyt ollutkaan autuaaksi tekevä, jo hiipuneen koronan nujertava superpiikki, jonka ottamisen jälkeen olet yleisesti hyväksytty ihminen?
Voihan kuitenkin jokaisen piikin jälkeen hyvesignalisoida? Olenko erityisen hyveellinen kun olen ottanut seitsemännen rokotteen?
Toisin sanoen kannattaako ottaa rokotetta lainkaan, kun ei siitä ole mitään hyötyä kuitenkaan.
APUA! uskaltaisi nyt käydä ottamas ton ekankaan. Pelottaa ihan järjettömästi, tiedän että pökrään pelosta.
Olen ottanut influenssarokotteenkin joka vuosi. Mikä ongelma? Mukava tietysti olisi, jos molemmat saataisiin samaan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut influenssarokotteenkin joka vuosi. Mikä ongelma? Mukava tietysti olisi, jos molemmat saataisiin samaan piikkiin.
Tiedätkö että Pfizer ja Moderna ovat molemmat kokeellista uutta mRNA rokoteteknologiaa jota ei ole ennen testattu ihmisillä laajassa mittakaavassa ikinä ennen.
Ja hengissä ollaan yhä 1 kk Pfizerin rokotteen ottamisen jälkeen. Mitään jälkiseurauksia ei ole ilmennyt.
Kaikkia rokotteita on kuitenkin myös massatestattava joskus ja suurin osa meistä on saanut perusrokotteetkin jo pienestä pitäen. En itse näe tässä mitään ongelmaa.
En tarvi piikkiä. Sen siaan tarvin terveet kädet, koska....(tiedätte kyllä), ja nuistahan kuulimma kipeytyy monilla handut, voi tulla jopa lakkaamatonta päänsärkyä