Lue keskustelun säännöt.
Tietääk kukaan
20.08.2006 |
paljonko erikoismyyjän palkka eroaa myyjän palkasta esim. kello- ja kultasepänliikkeessä tai muussa vastaavassa paikassa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla