Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rannalla ja seuraan sivusta lapsiperhehelvettiä.

Vierailija
02.06.2021 |

Ai kun ihanan romanttista. Isä ja äiti ovat lähteneet kahden kakar...eikun lapsensa kanssa rannalle viettämään aurinkoista iltapäivää.
No lapset tietenkin kiukuttelevat ja äiti kiljuu kuin syötävä. Isän katselee järvelle tyhjä katse silmissään ja muistelee varmaan huolettomia poikamiesvuosiaan.

Minä lapseton sinkku nautin kylmästä oluesta ja taidan kohta lähteä veneilemään.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi perhe, jossa on 12 v, 14 v ja 16 v hyvin käyttäytyvät nuoret?

Kuulostaa kalliilta. 😄 Mutta mikäs siinä jos pätäkkää on. T. 10 v ja 12 v lasten äiti

Vierailija
122/124 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että velat on sitten lapsellisia ja tyhmiä. Mä en palkkaa yhtäkään velaa (käsieni läpi menee parisataa rekrytointeja vuodessa), inhottavin ihmisryhmä ikinä.

?

No, sinä taidat olla aapeen kanssa samaa puuta, mutta kaksi ääripäätä.

Kumpikin kuulostaa tosi rasittavalta.

..,Ja omanapa ja herkkä hipiä... huh.

En kyllä viihtyis noin mustavalkoisten ajatusten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei sovi 90% lapsiperheistä.

Se on kylläkin tutkittu, että tyytyväisyys elämään laskee, kun saa lapsia. Mutta on se tyytyväisyys muistaakseni sitten vähän lapsettomia korkeampi, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Eli lasten hankkiminen on ihan hyvä pitkän tähtäimen suunnitelma, jos tuntee pystyvänsä kasvattamaan lapset siten, että voi huoletta päästää heidät maailmalle. Syrjäytyneet lapset tuskin nostavat vanhempien onnellisuutta.

Ja kukahan sen tutki?

Mun äidiksi tuleminen oli kyllä tunteista onnellisimpia.

Tietty siellä on rankkaa. Mutta se, että on rankkaa ei tarkoita etteikö olisi onnellisuutta.

Vierailija
124/124 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei sovi 90% lapsiperheistä.

Se on kylläkin tutkittu, että tyytyväisyys elämään laskee, kun saa lapsia. Mutta on se tyytyväisyys muistaakseni sitten vähän lapsettomia korkeampi, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Eli lasten hankkiminen on ihan hyvä pitkän tähtäimen suunnitelma, jos tuntee pystyvänsä kasvattamaan lapset siten, että voi huoletta päästää heidät maailmalle. Syrjäytyneet lapset tuskin nostavat vanhempien onnellisuutta.

?