Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rannalla ja seuraan sivusta lapsiperhehelvettiä.

Vierailija
02.06.2021 |

Ai kun ihanan romanttista. Isä ja äiti ovat lähteneet kahden kakar...eikun lapsensa kanssa rannalle viettämään aurinkoista iltapäivää.
No lapset tietenkin kiukuttelevat ja äiti kiljuu kuin syötävä. Isän katselee järvelle tyhjä katse silmissään ja muistelee varmaan huolettomia poikamiesvuosiaan.

Minä lapseton sinkku nautin kylmästä oluesta ja taidan kohta lähteä veneilemään.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se valitettavasti on.. Itse olen 3 lapsen äiti ja usein huokailen raskaasti ja näytän varmasti maani myyneeltä.. Ja kyllä. Muistelen aikaa kun tunsin itseni vielä iloiseksi ja toiveikkaaksi... Ja sain nukkua kun nukutti.

Vierailija
42/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää sitten mustavalkoinen tää av 😂. Kaikki vaan aina kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla meidän perheen rantakäynti, mutta meillä on neljä lasta eikä mies (tulisena espanjalaisena) olisi hiljaa, jos hänelle motkotetaan:D

Sitä se on välillä, nyt lapset jo isompia, mutta olihan sitä huutoa ja itkua ja hammasten kiristelyä. Vaikka tehtiin jotain mukavaakin! Aina on jollain väsy, jano tai kuuma, vessahätä...:D

Mutta sitten nähtiin onneksi miehen kanssa niitä vuosia ihan tarpeeksi, missä vaan oltiin ja nautittiin. Matkusteltiin rauhassa (ja se oli halvempaa) ja oli enemmän aikaa toiselle.

Välillä sitä kaipaa hetken, mutta 95% ajasta olen onnellinen, että tehtiin lapsia. Ei kai niitä muuten olisikaan tällaista laumaa!:D Kaikilla on huonot hetkensä, lapsilla se ei vain pysy niin korrektisti salassa kuten aikuisilla.

Vierailija
44/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin lapset hyvin ja huutaa ei tarvinnut montakaan kertaa. Viikonloppuna taas nautitaan aikuisen tyttären kanssa kylmiä juomia rantasaunalla. Parasta seuraa <3 ehkä käydään myös veneilemässä.

Meilläkin on iloittu tänään aikuisen tyttären kanssa. Hän sai tänään työpaikan ja paperit saa ulos yliopistolta syksyllä. 

Vierailija
45/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuthan on just parasta! Mutta juu, ei se kaikille sovi, hyvä että tajuatte itse sen.

Vierailija
46/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se monesti rankkaa pienten lasten kanssa. Mutta lopulta niin palkitsevaa. Olen jo siinä vaiheessa ettei lapset tarvitse minua muuten kuin taustatukena. Saan taas mennä ja tulla miten haluan, ja silloin tällöin nauttia ihanien lasteni seurasta.

Vierailija
47/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kukin tyylillään. Onneksi saamme itse valita, miten elämämme vietämme. ✌

Emmehän saa. Minä olisin esimerkiksi halunnut viettää tämän päivän elämästäni kaikessa rauhassa omalla pihallani. Naapurin lapsiperhe pitää jälleen huolta kiljumalla ja karjumalla, etten varmasti voi rentoutua, keskittyä lukemaan tai varsinkaan torkkumaan omalla kotipihallamme.

Jos lapsiperheiden helvetti pysyisikin lapsiperheiden seinien sisällä, niin kaikki olisikin paremmin. Mutta nykyisellään siitä helvetistä joutuvat kärsimään syyttömät sivulliset. Siinä ongelman ydin.

Vierailija
48/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisesi ihminen! Et tiedä edes mistä puhut ja mitä on kyseessä. Sinun kaltaisistasi ei voi puhua samana päivänäkään, kuin lapsiperheistä. Ja lapsen saaneista naisista. Siinä on kyseessä jotain niin paljon suurempaa, kuin sinun omahyväinen pikku pollasi pystyisi koskaan ymmärtämään. Maailma on lapsiperheillä ihan eri, kuin sinunkaltaisillasi itselleen elävillä hyypiöillä. Olet oksettava. Olen pahoillani, kun et ole mitään kokenut, muuta kuin itseäsi panettanut.  

No kyllä sä hyypiö teit ne kakarat ihan sua itseäs varten, jotta saisit oman sukus jatkumaan. Että kyllä sinä itsekkäämpi olet verrattuna lapsettomiin naisiin.

Kunpa et olis lisääntyny, ihan jo tekstistäs päätellen.

Vierailija
49/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ankeat elämät. Aina kyttäämässä ja haukkumassa muita.

Vierailija
50/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset vihaiset velat on minulle täysin tuntematon ihmistyyppi. Ystäväpiirissä ja suvussa on aikalailla yhtä paljon lapsellisia ja vapaaehtoisesti lapsettomia, mutta kukaan tuntemani ei suhtaudu näin vihamielisesti lapsiin. Kaikki on tyytyväisiä omaan valintaansa joten ei tarvitse toisten elämää kauhistella.

Vierailija
51/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa nautit. Julkisilla uimarannoilla ei saa dokata.

Vierailija
52/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmehän saa. Minä olisin esimerkiksi halunnut viettää tämän päivän elämästäni kaikessa rauhassa omalla pihallani. Naapurin lapsiperhe pitää jälleen huolta kiljumalla ja karjumalla, etten varmasti voi rentoutua, keskittyä lukemaan tai varsinkaan torkkumaan omalla kotipihallamme.

Jos lapsiperheiden helvetti pysyisikin lapsiperheiden seinien sisällä, niin kaikki olisikin paremmin. Mutta nykyisellään siitä helvetistä joutuvat kärsimään syyttömät sivulliset. Siinä ongelman ydin.

Olisitko iloinen jos lapsiperheet pysyisivät aina sisätiloissa eivätkä näkyisi kaduilla tai kaupoissa?

Vierailija
53/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset vihaiset velat on minulle täysin tuntematon ihmistyyppi. Ystäväpiirissä ja suvussa on aikalailla yhtä paljon lapsellisia ja vapaaehtoisesti lapsettomia, mutta kukaan tuntemani ei suhtaudu näin vihamielisesti lapsiin. Kaikki on tyytyväisiä omaan valintaansa joten ei tarvitse toisten elämää kauhistella.

Samoin, ja ironista tässä on se, että heitä tuntuu oikein kuhisevan palstalla, jonka nimi on VAUVA.😆

Vierailija
54/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi säälitte perheiden välinpitämättömiä isiä? Taas näkyy hienosti naisten solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan. Ei oikeasti mikään ihme että naisen asema on mikä on.

Vaikka on kantensa valinnut. Sitä saa mitä tilaa.

Olipa kummallinen kommentti. Miehiä säälitään, jos naisvalinta on mennyt pieleen, mutta jos asia on toisinpäin, niin se on naisen vika. Ja tuota kommenttia vielä peukutetaan. Sä et oikeasti voi koskaan varmaksi tietää, että minkälainen isä/äiti kumppanistasi tulee tulevaisuudessa.

Vierailija
55/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olemaan ihminen, jolle avaudutaan. Niinpä olen kuullut tästäkin aiheesta vuosikymmenien ajan paljon. Kaiken sen vanhempien tuskan, pelon, väsymyksen, ahdistuksen, huolen, häpeän, stressin syyllisyyden kuin lasten tuoman ilon ja rakkauden. Olen lapseton ja ehkä siksi minulle on uskallettu kertoa kuinka ei lasta oikeasti olisi halunnut jne., mitä ei ehkä jollekin toiselle vanhemmalle uskaltaisi kertoa tai sen, että toinen lapsista ei ehkä ole miehen.

Tällä kokemuksella sanon, että lapsettomana jäin paljosta hyvästä paitsi, mutta jäin myös paljosta pahasta paitsi. Minulle on turha tulla suitsuttamaan kuinka lapsellisten elämä on parempaa kuin lapsettomien. Ei ole. Lapset tuo omat hyvät ja huonot asiat mukanaan ja samalla lailla myös lapsettoman elämässä on hyvät ja huonot puolet. En koe olevani lapsettomana parempi, mutta en todellakaan myöskään huonompi. Toivottavasti jokainen saa elämältä sen mitä itse toivoo. Minä olen saanut.

Vierailija
56/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei käy kateeksi myöskään prismassa tänään mies ja nainen kahden adhd lapsen kanssa ja vauva vaunuissa kiljumassa.

Mies säälitti kyllä oli todella surullisen näköinen.

N 31v

Miksi nainen ei säälittänyt, mies vain oleilee ja vaimo tekee kaiken. Mies voi käyttää kortsua jos ei jaksa tehdä osaansa. Sinunlaiset naiset on yhteiskunnan pohjasakkaa, harmi kun nykyään ei teitä noita-akkoja voi hävittää nuotiossa.

Vierailija
57/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei käy kateeksi myöskään prismassa tänään mies ja nainen kahden adhd lapsen kanssa ja vauva vaunuissa kiljumassa.

Mies säälitti kyllä oli todella surullisen näköinen.

N 31v

Miksi nainen ei säälittänyt, mies vain oleilee ja vaimo tekee kaiken. Mies voi käyttää kortsua jos ei jaksa tehdä osaansa. Sinunlaiset naiset on yhteiskunnan pohjasakkaa, harmi kun nykyään ei teitä noita-akkoja voi hävittää nuotiossa.

Vierailija
58/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko iloinen jos lapsiperheet pysyisivät aina sisätiloissa eivätkä näkyisi kaduilla tai kaupoissa?

En. Mistä sinä sellaista keksit kysyä?

Mutta olisin iloinen, jos lapsiperheet eivät häiritsisi mölyämisellään ja muilla tavoin kotirauhaani. 

Vierailija
59/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun taso on päätähuimaava...

Vierailija
60/124 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on jo lapset aikuisia. 20 vuotta sitten olis ollut meidän perhe mitä olisit ihmetellyt.

Luulenpa että toisen lapsiperheen korvaan ei olis ärsyttänyt. Valikoi kohta missä vaan muita aikuisia.