Olen rannalla ja seuraan sivusta lapsiperhehelvettiä.
Ai kun ihanan romanttista. Isä ja äiti ovat lähteneet kahden kakar...eikun lapsensa kanssa rannalle viettämään aurinkoista iltapäivää.
No lapset tietenkin kiukuttelevat ja äiti kiljuu kuin syötävä. Isän katselee järvelle tyhjä katse silmissään ja muistelee varmaan huolettomia poikamiesvuosiaan.
Minä lapseton sinkku nautin kylmästä oluesta ja taidan kohta lähteä veneilemään.
Kommentit (124)
Kasvatin lapset hyvin ja huutaa ei tarvinnut montakaan kertaa. Viikonloppuna taas nautitaan aikuisen tyttären kanssa kylmiä juomia rantasaunalla. Parasta seuraa <3 ehkä käydään myös veneilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit. Mela oli yhä vieläkin kädessäsi ja äitisi koputteli huoneesi ovelle koskien sinua äkkiä leikkaamaan nurmikon!!! Olet vältellyt sitä työtä jo pari viikkoa, mutta kun ihosi on niin herkkä läskimakkaroiden alla ja äiteen ostama vauvantalkkikaan ei enää auta. Voi sentään, on se kurjaa elämä 40 vuotiaalla vanhallapojalla, joka ei ole oikein vielä ehtinyt kotikylään kauemmaksi lyllertämään. Jaxuhali.
Taisi se koira nyt älähtää johon kalikka kalahti.
Tietäisitpä vain, niin yllättyisit. Pusi pusi vain!
Miksi säälitte perheiden välinpitämättömiä isiä? Taas näkyy hienosti naisten solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan. Ei oikeasti mikään ihme että naisen asema on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö perhehelvetti tarkoita että perheessä on esimerkiksi väkivaltaa tai alkoholiongelmia?
Ei välttämättä. Kyllä kaksi kakaraa riittää. Usein parin pennun jälkeen alkaa viinakin maistua, ja sitten heiluu nyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Äiti kiljuu? Ei normaali nainen kilju tavallisessa tilanteessa.
Se onkin varmaan av-mamma eikä normaali nainen.
No viikonloppuna pääsee isukki rentoutumaan salarakkaan kanssa "työmatkalla" 😘💋💋
Ollaan varattu luxus mökki paljulla 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me kahden lapsen kanssa ajetaan sun ohi veneellä kaikki iloisesti nauraen. Sun paattisi kelluu lähes kaatumiseen asti meidän peräaalloissa. Paitsi, että me tuskin ollaan samalla vesistöllä, ihan pikkusatamaan ei päästä.
Kuvauksesi ei sovi 90% lapsiperheistä.
Sen kyllä uskon että te ajelette sen ökyveneenne kanssa piittaamatta muusta vesiliikenteestä. Kai tiesit että tuollaisesta voi saada helvetin isot sakot? Vesillä pitää osata käyttäytyä ja ottaa muut huomioon.
T: Vanha kalastajasetä jonka veneen kaltaisenne kusipäät ovat monesti meinanneet kaataa
Seuraavalla kerralla pitää yrittää kovemmin! Ehkä sitten onnistuu. Peukut pystyyn vain!
Varo, ettet kännissä tipu veneestä ja huku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi säälitte perheiden välinpitämättömiä isiä? Taas näkyy hienosti naisten solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan. Ei oikeasti mikään ihme että naisen asema on mikä on.
Vaikka on kantensa valinnut. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö perhehelvetti tarkoita että perheessä on esimerkiksi väkivaltaa tai alkoholiongelmia?
ei tuo ap:n kuvailema paljon paremmalta kuulosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin varmaan av-mamma eikä normaali nainen.
Varmaan on alkoholistikin. Ja tatuoitu.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisin. Riittää huoli jostakin, niin päiväkodista huostataan pitkäaikaisesti sijaisperheeseen.
Vierailija kirjoitti:
No viikonloppuna pääsee isukki rentoutumaan salarakkaan kanssa "työmatkalla" 😘💋💋
Ollaan varattu luxus mökki paljulla 😁
Vai että luksusmökki paljulla. Yritä äkkiä treenata mahanröllykkäsi pois, se vie seksihalut, jos miehen napa näkyy ennen piliä.
Sinun kaltaisesi ihminen! Et tiedä edes mistä puhut ja mitä on kyseessä. Sinun kaltaisistasi ei voi puhua samana päivänäkään, kuin lapsiperheistä. Ja lapsen saaneista naisista. Siinä on kyseessä jotain niin paljon suurempaa, kuin sinun omahyväinen pikku pollasi pystyisi koskaan ymmärtämään. Maailma on lapsiperheillä ihan eri, kuin sinunkaltaisillasi itselleen elävillä hyypiöillä. Olet oksettava. Olen pahoillani, kun et ole mitään kokenut, muuta kuin itseäsi panettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs katkeria mammoja nyt kiukuttaa. Aika moni taisi tunnistaa itsensä. :D
Jaa, en minä ainakaan tunnista. Lapseni ovat jo isoja fiksuja teinejä jaen edes muista koska meillä olisi huudettu muuten kuin tyyliin Syömään!
Jos mammojen kirjoitukset eivät miellytä, niin voit poistaa aloituksen. Ja pistä nyt hyvä mies se pili sinne pöksyihin takaisin, ei sitä tarvitse ulkoiluttaa koitoksen jälkeen enää. Ja pese kätesi.
Kirjoitukses toinen kappale paljasti sun katkeruuden.
Sulla on selkeesti mies, joka ei olis halunnu sun kanssa lapsia.
Ei häiritse minua. Kuuluu elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajoa tylsään yksinäiseen elämääsi. :)
Heh, huvittaa nää, jotka hakee turvaa itelleen lapsista. Todennäkösesti lapset hylkää sut sitten vanhustenkotiin, kun muodostut niille suurenmoiseks taakaks.
Oletko sinä hylännyt vanhempasi? Vai hylkäsivätkö he sinut? Voi sinua raasua pientä, orpoa pirua.
Sinähän se raasu olet, jos sä tarttet lapset sun ympärille, ettet tuntis oloos niin yksinäiseks.
Noh, kukin tyylillään. Onneksi saamme itse valita, miten elämämme vietämme. ✌
Kyllä minä olen onnekas, kun on vain yksi lapsi, joka on jo iso ja osaa käyttäytyä.
Ikinä ei ole tarvinut huutaa, mutta isälleen olen kyllä joutunut huutamaan, kun aikuinen äijä niin laiska, huono sängyssä ja kaiken kruunuksi
vielä juoppo.
Miehen heitin pellolle jo ajat sitten.
Nytvoi nauttia sinkkuilusta 💋💋💋💋💋💋😘👍👍🥳👍👍🥳🥳🥳🥳🥳