Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni

Vierailija
28.05.2021 |

Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?

Kommentit (283)

Vierailija
141/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle, että sinä ihailet fiksuja, hoikkia ja kauniskasvoisia miehiä. 

Katso häntä - ja huokaa syvään. Suosittelen myös silmien pyörittämistä ja miehen mittailua. 

Pahoittelen, että seurustelet typerän miehen kanssa.  

Joo alennu vaan lapsellisesti samalle tasolle.  En ole ikinä kuullut kenenkään aikuisen käyttäytyvän noin tai rohkaisevan käyttäytymään noin, mutta varmasti tuollaisiakin maailmasta löytyy.

Vierailija
142/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso häntä - ja huokaa syvään. Suosittelen myös silmien pyörittämistä ja miehen mittailua. 

Joo alennu vaan lapsellisesti samalle tasolle.  En ole ikinä kuullut kenenkään aikuisen käyttäytyvän noin tai rohkaisevan käyttäytymään noin, mutta varmasti tuollaisiakin maailmasta löytyy.

Eihän kukaan fiksu ja toisesta välittävä käyttäydy noin. 

Jos mies käyttäytyy nolosti, niin puoliso voi vastata täysin samalla tavalla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan fiksu ja toisesta välittävä käyttäydy noin. 

Jos mies käyttäytyy nolosti, niin puoliso voi vastata täysin samalla tavalla. :D

Joo voi alentua samalle tasolle osoittaakseen ettei ole itsekään sen parempi :D

Vierailija
144/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu näitä naisillekin. Mun kaverin ex meni laukomaan, että Peter Franzen on seksikäs. Kaveri suuttui tästä ja erosi naisesta, joka ei ymmärtänyt ollenkaan miksi näin pienestä asiasta tulee ero.

Täysin eri tilanne, koska kyse on julkisuuden henkilöstä, jota he eivät todennäköisesti tunne. 

Ei nilviäismäinen pettämisfantasiasta.

Peter Franzen on erittäin seksikäs - ja varattu.

Oli miehen puolitti, jonka kanssa he vaihtoivat muutaman sanan juhlissa. Kommentti tuli juuri tämän tapaamisen jälkeen.

Vierailija
145/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet osaavat puhua vapaasti haluistaan ja tunteistaan. naiselle sama on mahdotonta. miehen pitäisi osata lukea naisen ajatuksia.

Vierailija
146/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarkoittaa kommentillaan, että on ihastunut ystävääsi mutta saanut tältä pakit. Olisi mieluummin ystäväsi kanssa, mutta on nyt sinun kanssasi ja odottelee jos ystäväsi joskus lämpenisi. Vaihtaa sekunnissa jos joskus ystäväsi ei enää olekaan "tyly ja kylmä"

Olen nähnyt suhteen jossa mies oli viisi vuotta varanaisen kanssa. Vaihtoi silmää räpäyttämättä parissa kuukaudessa tämän kaveriin johon oli ollut koko ajan ihastunut heti kun tämä kaveri vapautui. Aika ruma temppu ja siihen hajosi koko kaveripiiri.

Minulle kävi samoin, nimenomaan nuorena, päälle parikymppisenä. Huomasin, että poikaystävä oli vähän turhan hyvää pataa "ystävän" kanssa.  Muun muassa illanistujaisissa jätti minut yksin ja vietti kaiken aikansa tämän naisen seurassa, kaikkien läsnäollessa. Kun nostin kissan pöydälle, olin kuulemma vainoharhainen, mustasukkainen ja samanlainen kuin entinen tyttöystävänsä, joka oli myös pahoittanut mielensä tästä ystävättärestä! Eli tätä kissa-hiiri-pelleilyä oli jatkunut jo vuosikausia. Selitys oli, että olemme ystäviä, en minä sen kanssa haluaisikaan seurustella, kun se on minua liian paljon nuorempi.

Kas, kas, taisi mennä puoli vuotta, niin mies jätti minut ilman selityksiä, syöksyi heti tämän "ystävättären" luo ja kuukauden päästä olivat jo avoimesti yhdessä ja suunnittelivat yhteenmuuttoa.

Oli aivan varmana pettänyt minua ja oli henkisesti jo tuon naisen pauloissa vuosikausia. Samaan aikaan itse tilitti sitä, miten entinen suhde päättyi siihen, kun tyttöystävä petti ja miten traumaattista se oli. Ei näemmä sitten haitannut itseä toimia samoin...

AP, jätä moinen pölvästi. Jos rakastaa aidosti, ei tartte edes pohtia, että onkohan tämä tosissaan minun kanssa.

Vierailija
147/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.

Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?

Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.

Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri

Nyt on luettu vähän liikaa harlekiineja. Jotta paha maailma ei kohtelisi liian kovaa, niin kannattaa opetella miten maailma oikeasti toimii.

Jonkunlaista perspektiiviä asiaan on, kun olen ollut 33 vuotta onnellisessa ja rakkauteen perustuvassa avioliitossa, joka on kestänyt muun muassa vakavan henkeä uhkaavan sairauden. Samoin olivat omat vanhempani yli 50 vuotta ja se kesti omaishoitajuudenkin, kuolemaan asti. Mutta jos ei ole kokemusta rakkaudesta, niin totta kai on vaikea uskoa sellaista olevankaan.

Nyt taas rakennellaan olkiukkoja ja siirrellään maaleja.

Kukaan ei ole väittänyt etteivätkö ihmiset voisi rakastaa puolisoa tai eivät osaisi olla uskollisia. Se ei sulje pois sitä, että hypoteettisessa maailmassa jossa olisi mahdollista saada kuka tahansa malli/elokuvatähti tms puolisoksi, niin äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä valittaisiin juuri se jonka kanssa reaalimaailmassa on alettu seurustelemaan.

Mutta koska elämme reaalimaailmassa jossa ei saa ketä haluaa niin aina valinta osuu siihen joka on paras niistä jonka on voinut saada. Itse uskon rakkauteen ja pysyvän avioliiton tuomaan onneen (olen naimisissa naisen kanssa jota rakastan), mutta en silti ole niin naivi ettenkö tunnistaisi miksi olen lopulta päätynyt naimisiin vaimoni kanssa. Jos esim joku nuoruudessa minut torjunut nainen olisi halunnutkin minut, niin tässä skenaariossa saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa ja toisaalta jos olisin ollut kiinnostunut naisesta joka aikanaan yritti iskeä minut, niin saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa.

On tietenkin raadollista ajatella olisiko naimisissa oman vaimon kanssa jos yhtäkkiä kaikki maailman naiset olisivat kiinnostuneet. Tätä ajatusleikkiä harva uskaltaa rehellisesti pelata.

Reaalimaalman rajoitteet eivät sulje pois rakkautta, onneksi koska muuten äärimmäisen harva olisi kenenkään kanssa yhdessä.

Miehet näemmä ihan oikeasti eivät osaa rakastaa.

Naiset näemmä ihan oikeasti projisoivat omat prinsessahaaveensa miehiin.

Vierailija
148/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarkoittaa kommentillaan, että on ihastunut ystävääsi mutta saanut tältä pakit. Olisi mieluummin ystäväsi kanssa, mutta on nyt sinun kanssasi ja odottelee jos ystäväsi joskus lämpenisi. Vaihtaa sekunnissa jos joskus ystäväsi ei enää olekaan "tyly ja kylmä"

Olen nähnyt suhteen jossa mies oli viisi vuotta varanaisen kanssa. Vaihtoi silmää räpäyttämättä parissa kuukaudessa tämän kaveriin johon oli ollut koko ajan ihastunut heti kun tämä kaveri vapautui. Aika ruma temppu ja siihen hajosi koko kaveripiiri.

Minulle kävi samoin, nimenomaan nuorena, päälle parikymppisenä. Huomasin, että poikaystävä oli vähän turhan hyvää pataa "ystävän" kanssa.  Muun muassa illanistujaisissa jätti minut yksin ja vietti kaiken aikansa tämän naisen seurassa, kaikkien läsnäollessa. Kun nostin kissan pöydälle, olin kuulemma vainoharhainen, mustasukkainen ja samanlainen kuin entinen tyttöystävänsä, joka oli myös pahoittanut mielensä tästä ystävättärestä! Eli tätä kissa-hiiri-pelleilyä oli jatkunut jo vuosikausia. Selitys oli, että olemme ystäviä, en minä sen kanssa haluaisikaan seurustella, kun se on minua liian paljon nuorempi.

Kas, kas, taisi mennä puoli vuotta, niin mies jätti minut ilman selityksiä, syöksyi heti tämän "ystävättären" luo ja kuukauden päästä olivat jo avoimesti yhdessä ja suunnittelivat yhteenmuuttoa.

Oli aivan varmana pettänyt minua ja oli henkisesti jo tuon naisen pauloissa vuosikausia. Samaan aikaan itse tilitti sitä, miten entinen suhde päättyi siihen, kun tyttöystävä petti ja miten traumaattista se oli. Ei näemmä sitten haitannut itseä toimia samoin...

AP, jätä moinen pölvästi. Jos rakastaa aidosti, ei tartte edes pohtia, että onkohan tämä tosissaan minun kanssa.

Petit exäää ja syytät exää erosta, koska jutteli juhlissa kaverisi kanssa. Naisen logiikkaa.

Vierailija
149/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tajua, että on ihan eri asia tyytyä kuin olla rakastavassa suhteessa itselleen täydellisesti sopivan ihmisen kanssa. Ei edes sen superkauniin ihmisen kanssa ole välttämättä mitään yhteistä ja jostain vaatimattomamman näköisestä voi tulla sydämen valittu.

Sitten on kumppaneita joiden kanssa ei aivan täysin sovita yhteen, mutta yhdessä on kiva olla ja toiseen kiintyy vuosien mittaan ja suhde on syvää kumppanuutta. Sitten on myös lyhyitä räiskyviä juttuja tai yhdenillanjuttuja.

Mielestäni tärkeintä on olla rehellinen ja tämä ei viittaa ulkonäköön vaan siihen ettei valehdella toiselle. Sekin, että tyydytään toiseen on valehtelua jos kumppani luulee olevansa hyvässä parisuhteessa. Ja kaikkea ei tarvitse edes kertoa kumppanille, mutta se onko häneen vain tyydytty on olennainen asia. Siinä tuhlaa toisen aikaa ja se ei ole reilua.

Vierailija
150/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan luule että se puoliso on välttämättä se kaunein toisen mielestä 🙄

Aina kehotetaan olemaan rehellinen, mutta ei sekään oo hyvä 😄

Vierailija
151/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelee aika moni mies suomessa, mutta hiljaa tyytyy nyksäänsä kun tietää ettei ole mahiksia muuhun.

Moni mies 

ja

valtaosa naisista. 

Olisipa Suomessa kauniita, fiksuja ja hoikkia miehiä. :)

Mutta onneksi naisten mielestä ne rumat ja läskit miehet ovat kuuminta tottua joita ei vaihtaisi vaikka Pitt tulisi pyytämään treffeille.

Vierailija
152/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petit exäää ja syytät exää erosta, koska jutteli juhlissa kaverisi kanssa. Naisen logiikkaa.

Mistä sait päähäsi, että MINÄ petin exää? Hän petti minua ja hänen edellisensä, sanotaan nyt vaikka Sari, petti häntä.

Minua ovat kaikki miehet pettäneet. Itselleni ei tulisi mieleenkään moinen. Jos ei ole munaa erota ennen kuin se muna livahtaa toiseen naiseen tai mieheen, ei parane seurustella kenenkään kanssa, tai sitten etsii seuraa, jota avoin suhde ei haittaa.

Vierailija
153/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla se vähemmän vetävä, mutta kiva ja lämmin luonteeltaan. Elämässä tulee eteen asioita, jolloin ei aina jaksa olla kiva. Jos luonteesi on syy olla kanssasi, on hatara pohja suhteella. Sama koskee ulkonäköä.

Syy olla yhdessä on rakastuminen ja ihastuminen koko ihmiseen ja tunne kestää ilot ja surut ja ulkonäön rapistumisenkin.

Vierailija
154/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Kaiken kestäminen ei myöskään ole itsen kannalta järkevää saati suotavaa. Mä olen mennyt aina sillä linjalla että hyvin herkästi laitan suhteen poikki. Ap:n tapauksessa se olisi tapahtunut välittömästi. 

Me sanotaan aina toisillemme ja muillekin, jos asiasta tulee puhetta(tosi harvoin kyllä tulee muiden kanssa) että oma puoliso on maailman paras ja kaunein, eikä kukaan yllä lähellekään. Lisäksi rakkaan luonne on täyttä kultaa, ja pidämme toisistamme kiinni tiukasti.

Tuo ei ole keneltäkään pois, siitä tulee toiselle ja itselle hyvä mieli, se lujittaa suhdetta, ja antaa vielä ulospäinkin vaikutelman että tässä ollaan vahvana tiiminä yhdessä, turha yritää väliin. 

Vierailija
155/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait päähäsi, että MINÄ petin exää? Hän petti minua ja hänen edellisensä, sanotaan nyt vaikka Sari, petti häntä.

Minua ovat kaikki miehet pettäneet. Itselleni ei tulisi mieleenkään moinen. Jos ei ole munaa erota ennen kuin se muna livahtaa toiseen naiseen tai mieheen, ei parane seurustella kenenkään kanssa, tai sitten etsii seuraa, jota avoin suhde ei haittaa.

Jos yksi mies pettää, syy on miehessä. Jos kaikki miehet pettää, syytä kannattaa etsiä itsestä.

Vierailija
156/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi erota ennen kuin seuraava ränni on valmiina. Vai jätätkö paskan työsi vaikket saa uutta?

Vierailija
157/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Kaiken kestäminen ei myöskään ole itsen kannalta järkevää saati suotavaa. Mä olen mennyt aina sillä linjalla että hyvin herkästi laitan suhteen poikki. Ap:n tapauksessa se olisi tapahtunut välittömästi. 

Me sanotaan aina toisillemme ja muillekin, jos asiasta tulee puhetta(tosi harvoin kyllä tulee muiden kanssa) että oma puoliso on maailman paras ja kaunein, eikä kukaan yllä lähellekään. Lisäksi rakkaan luonne on täyttä kultaa, ja pidämme toisistamme kiinni tiukasti.

Tuo ei ole keneltäkään pois, siitä tulee toiselle ja itselle hyvä mieli, se lujittaa suhdetta, ja antaa vielä ulospäinkin vaikutelman että tässä ollaan vahvana tiiminä yhdessä, turha yritää väliin. 

Mulla olis silta myynnissä New Yorkissa, ostatko?

Vierailija
158/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi mies pettää, syy on miehessä. Jos kaikki miehet pettää, syytä kannattaa etsiä itsestä.

*Kaikki miehet jäivät kiinni. Ehkä kyseinen tyttö onkin normaalia fiksumpi 🤔

Vierailija
159/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.

Ap

Poikaystäväsi on ihastunut Kaisaan ja on jo kartoittanut mahdollisuuksiaan, ehkä saanut jopa pakit. Saattaa olla kanssasi vain ollakseen lähellä ystävääsi. Jätä kamppa ja pidä ystäväsi. Ja muista, ettei tämä ollut ystäväsi vika.

Vierailija
160/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelee aika moni mies suomessa, mutta hiljaa tyytyy nyksäänsä kun tietää ettei ole mahiksia muuhun.

Moni mies 

ja

valtaosa naisista. 

Olisipa Suomessa kauniita, fiksuja ja hoikkia miehiä. :)

Mutta onneksi naisten mielestä ne rumat ja läskit miehet ovat kuuminta tottua joita ei vaihtaisi vaikka Pitt tulisi pyytämään treffeille.

Yäk.