Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Naiset on kyllä yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä hyväksyisi mieheltä tuollaista kommenttia, eikä ole tarvinnut. Ansaitsen vaan parasta.
Mutta mikä sitä parasta on? Onko se parasta, että mies sanoo sinun olevan kaunein maailmassa? Ja pitääkö siihen vastata että miehellä on maailman parhaat lihakset? Eihän sekään ole rehellistä.
Totta kai on tahditonta möläyttää että kumppanin kaveri on paremman näköinen kuin kumppani. Mutta toisaalta on epärehellistä sanoa että kumppani olisi kaikkein parhaan näköinen, ainakaan ikuisesti. Varsinkin kun varmasti jokainen haluaa tulla rakastetuksi oman persoonansa vuoksi.
Minusta on ylipäätään keskenkasvuista laittaa tuntemiaan ihmisiä johonkin viehättävyysjärjestykseen ja vertailla toisten ulkonäköjä. Tietysti omaa kumppaniaan on hyvä pitää viehättävänä ja se toki kannattaa sanoakin.
Sanot yhtä ja kumoat sen itse heti seuraavassa lauseessa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen kaveri. Tuskin poikaystäväsikään on unelmiesi miehen näköinen.
Diagnoosi saa aikaan sen, että sanotaan rehellisesti kaikki mitä mieleen juolahtaa. Esimerkiksi asperger voi ajatella, että en voi sanoa vaimoani maailman kauneimmaksi naiseksi, koska se ei ole totta. Hän siis kertoo totuuden eli kyllä naapurin Tiina on sinua kauniimpi, mutta rakastan sinua silti.
Vastaava ongelma näkyy kaikessa mitä ihmissuhteissa tapahtuu, mikä varmaan tekee elämän melko hankalaksi, vaikka "minähän vain olen rehellinen kaveri".
Mun exä vitsaili sillon tällöin kolmenkimpasta mun parhaan kaverin kanssa. Ihmetteli kun loukkaannuin asiasta, koska läppä, mutta en haluu miettiä parasta kaveria ja poikaystävää panemas mun nenän edessä 🙄
Elämä rakentuu valkoisiin valheisiin, joihin sitten kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä hyväksyisi mieheltä tuollaista kommenttia, eikä ole tarvinnut. Ansaitsen vaan parasta.
Mutta mikä sitä parasta on? Onko se parasta, että mies sanoo sinun olevan kaunein maailmassa? Ja pitääkö siihen vastata että miehellä on maailman parhaat lihakset? Eihän sekään ole rehellistä.
Totta kai on tahditonta möläyttää että kumppanin kaveri on paremman näköinen kuin kumppani. Mutta toisaalta on epärehellistä sanoa että kumppani olisi kaikkein parhaan näköinen, ainakaan ikuisesti. Varsinkin kun varmasti jokainen haluaa tulla rakastetuksi oman persoonansa vuoksi.
Minusta on ylipäätään keskenkasvuista laittaa tuntemiaan ihmisiä johonkin viehättävyysjärjestykseen ja vertailla toisten ulkonäköjä. Tietysti omaa kumppaniaan on hyvä pitää viehättävänä ja se toki kannattaa sanoakin.
No onhan tuo koomista. Ei tuollaista ihmistä voi ottaa vakavasti. En ole ikinä kuullut kenenkään aikuisen käyttäytyvän noin, mutta varmasti tuollaisiakin maailmasta löytyy. Heille se on ihan yhtä normaalia kuin räkiminen kadulle ja takapuolen kaivelu julkisesti, mutta ei se tee mistään asiasta normaalia, että minä ihan ite käyttäydyn näin ja minun kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä vitsaili sillon tällöin kolmenkimpasta mun parhaan kaverin kanssa. Ihmetteli kun loukkaannuin asiasta, koska läppä, mutta en haluu miettiä parasta kaveria ja poikaystävää panemas mun nenän edessä 🙄
Niin, voisi kysyä mitä mies tuumisi jos haaveilisit kolmenkimpasta hänen kahden kaverinsa kanssa. Ainahan oma mies voi katsella.
Laittaisin ulos poikaystävän. Heti.
Toisaalta jos miehellä on ikää 21 vuotta ja humalatila päällä voi sieltä tulla omituista kommenttia. En ehkä ymmärtäisi jos kyseessä olisi 10 vuotta vanhempi mies. Nuoruuden suhteet ovat kuin harjoittelua tulevaa varten. Nuoret osaavat olla ajattelemattomia.
Esim. exäni kaveri ehdotti mulle silikoneja, juoksulenkillä kuulin ohikulkijalta miten pitäisi laihduttaa, ex piti kädestä samalla kun pää kääntyi nätin blondin suuntaan jne. Yleensä aikuiset miehet osaavat käyttäytyä paljon paremmin ja naisillakin arvostus itseään kohtaan kasvaa.
Kannattaisi ottaa nyt jokin tarkkailuvaihde päälle ja selvittää onko kommentointi vain joku humalaisen möläytys vai onko taustalla menossa enemmänkin. Esim. eräs ex tuotti mulle aina huonon olon ja kerran laskin sohvalla istuessamme montako ilkeyttä sieltä tulee. Seitsemän tai kahdeksan erilaista piikkiä parin minuutin sisään! No jossain vaiheessa sekään ei enää riittänyt vaan nyrkkiä alkoi tulla.
Ole vaan tossukka ja jatka elelyä tuollaisen kanssa. Paljon kivaa varmasti vielä edessä.
Jos haluat hänen kanssaan jatkaa, kannattaa antaa palautetta möläytyksestä ja kertoa miltä se sinusta tuntui. Hän voi sit selittää ja pääsette eteenpäin tai ette pääse, mutta asia saadaan käsiteltyä.
Onneksi on rakastamaankin kykeneviä miehiä. Nämä keskenkasvuiset ”varalla”seurustelijat ovat sitä lajia, ettei todella, ikinä, koskaan pidä kuvitella, että tuollainen jannu olisi jotenkin arvokkaampi säilyttää lähipiirissä kuin se kaunis ja ”tyly” ystävä, jota reppana kuolaa. Ystävyys on ikuista, jonnen panotarpeet vaihtelevia. Jonnejannun todellinen hyöty sinulle miinusmerkkinen. Itsetuntoaan ei pidä antaa latistaa, ihan kokemuksesta.
Joskus nuorena seurustelin turhan pitkän aikaa ihmisen kanssa, jolla oli tapana arvioida kaikkien kavereideni, jopa siskojeni viehättävyystasoa minulle, ihan pyytämättä. Hänestä se oli rehellisyyttä. Kun hän sitten kerran sattui ihmettelemään yhden oman ystävänsä menestystä naismarkkinoilla, kun hänestä itsestään ystävä oli vaan ruma ja kerroin sitten totuuden, että kyllä se tyyppi ihan oikeasti on pantavimpia ja karismaattisimpia miehiä, mitä itse olen tavannut, niin kuulemma loukkasin tällä tiedolla sydänjuuria myöten. Vieläkin naurattaa. Enkä todellakaan ollut iskemässä tai vaihtamassa siihen ystävään, mutta on minullakin silmät päässäni. On oikeasti kuumimpia miehiä, mitä tiedän, ei mikään ihme, että naiset vaan lakoaa. Ja itse meni kysymään. Saan yhä iloa tästä, koska tuo kavereideni rankkaaminen alkoi ja jatkui, vaikka useasti pyysin, ettei tekisi sitä, aihe ei itseäni kiinnostanut ja oli vastenmielistä kuunneltavaa. Niin, yllättävää, että erosimme? ”Rehellisyyden arvostajien” on hyvä kasvaa aikuisiksi. Mielestäni heitä on myös ihan velvollisuuskin kasvattaa.
Ulkonäkö on loppupeleissä parisuhteessa varsin yhdentekevä asia. Rakkaus, jopa himokin kun liittyvät niin paljon kaikkeen muuhun. Jos tietoisesti jatkuvasti haluaa loukata toista jollain ”rehellisyystrashillä”, niin miten sellainen rakentaa pysyvää luottamusta ja rakkautta. Ei mitenkään.
Kerro hänelle, että sinä ihailet fiksuja, hoikkia ja kauniskasvoisia miehiä.
Katso häntä - ja huokaa syvään. Suosittelen myös silmien pyörittämistä ja miehen mittailua.
Pahoittelen, että seurustelet typerän miehen kanssa.
Se olisi heippa. Jos tuollaisia ajatuksia on, niin vain tyhmä ihminen kertoo ne ääneen.
Sattuu näitä naisillekin. Mun kaverin ex meni laukomaan, että Peter Franzen on seksikäs. Kaveri suuttui tästä ja erosi naisesta, joka ei ymmärtänyt ollenkaan miksi näin pienestä asiasta tulee ero.
Samaa ajattelee aika moni mies suomessa, mutta hiljaa tyytyy nyksäänsä kun tietää ettei ole mahiksia muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu näitä naisillekin. Mun kaverin ex meni laukomaan, että Peter Franzen on seksikäs. Kaveri suuttui tästä ja erosi naisesta, joka ei ymmärtänyt ollenkaan miksi näin pienestä asiasta tulee ero.
Täysin eri tilanne, koska kyse on julkisuuden henkilöstä, jota he eivät todennäköisesti tunne.
Ei nilviäismäinen pettämisfantasiasta.
Peter Franzen on erittäin seksikäs - ja varattu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelee aika moni mies suomessa, mutta hiljaa tyytyy nyksäänsä kun tietää ettei ole mahiksia muuhun.
Moni mies
ja
valtaosa naisista.
Olisipa Suomessa kauniita, fiksuja ja hoikkia miehiä. :)
Humala selittää tän, silloin tulee helposti sanottua mitä ajattelee. Selvin päin on enemmän järkeä.