Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole helppoa kertoa tyttöystävälle, että hänen ystävänsä on ulkoisesti unelmien nainen. Poikaystäväsi selvästi uskaltaa puhua tunteistaan sinulle. Se on harvinaista, aviomiesmateriaalia.
Älä jaksa trollata.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole helppoa kertoa tyttöystävälle, että hänen ystävänsä on ulkoisesti unelmien nainen. Poikaystäväsi selvästi uskaltaa puhua tunteistaan sinulle. Se on harvinaista, aviomiesmateriaalia.
Ei tod. Laosellinen ja keskenkasvuinen nulikka, joka ajatyrleevain itseään. Kaikki haaveilevat muista parisuhteessa alkuhuuman jälkeen, mutta ei niitä toiselle kerrota. Kohtelee ap: ta kuin äitiään, jolle tommosen asian voisi kertoa, ei tyttöystävälleen.
Itse en alkaisi nulikkaa kasvattamaan, vasn katselisin muuta sopivaa, ja kun se löytyisi, pistäsin tämän nulikan mäkeen js kasvamaan aikuiseksi.
Pettää sua sun kaverin kanssa. Mies pettää aina.
Ajattelisin, että hän halusi tarkoituksella loukata minua, vaikkei sitä myönnä. Toinen vaihtoehto on, ettei hän osaa ollenkaan ajatella, miltä toisesta ihmisestä tuntuu.
Kummassakaan tapauksessa en välttämättä haluaisi jatkaa suhdetta.
Vain, jos kyseessä olisi selkeästi epähuomiossa sanottu kommentti (joka ei edes pitäisi paikkaansa), epäonnistunut vitsi tms., ja poikaystävä vilpittömästi harmittelisi sitä jälkeenpäin, saattaisin harkita yhdessä jatkamista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?
Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.
Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri
Nyt on luettu vähän liikaa harlekiineja. Jotta paha maailma ei kohtelisi liian kovaa, niin kannattaa opetella miten maailma oikeasti toimii.
Jonkunlaista perspektiiviä asiaan on, kun olen ollut 33 vuotta onnellisessa ja rakkauteen perustuvassa avioliitossa, joka on kestänyt muun muassa vakavan henkeä uhkaavan sairauden. Samoin olivat omat vanhempani yli 50 vuotta ja se kesti omaishoitajuudenkin, kuolemaan asti. Mutta jos ei ole kokemusta rakkaudesta, niin totta kai on vaikea uskoa sellaista olevankaan.
Nyt taas rakennellaan olkiukkoja ja siirrellään maaleja.
Kukaan ei ole väittänyt etteivätkö ihmiset voisi rakastaa puolisoa tai eivät osaisi olla uskollisia. Se ei sulje pois sitä, että hypoteettisessa maailmassa jossa olisi mahdollista saada kuka tahansa malli/elokuvatähti tms puolisoksi, niin äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä valittaisiin juuri se jonka kanssa reaalimaailmassa on alettu seurustelemaan.
Mutta koska elämme reaalimaailmassa jossa ei saa ketä haluaa niin aina valinta osuu siihen joka on paras niistä jonka on voinut saada. Itse uskon rakkauteen ja pysyvän avioliiton tuomaan onneen (olen naimisissa naisen kanssa jota rakastan), mutta en silti ole niin naivi ettenkö tunnistaisi miksi olen lopulta päätynyt naimisiin vaimoni kanssa. Jos esim joku nuoruudessa minut torjunut nainen olisi halunnutkin minut, niin tässä skenaariossa saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa ja toisaalta jos olisin ollut kiinnostunut naisesta joka aikanaan yritti iskeä minut, niin saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa.
On tietenkin raadollista ajatella olisiko naimisissa oman vaimon kanssa jos yhtäkkiä kaikki maailman naiset olisivat kiinnostuneet. Tätä ajatusleikkiä harva uskaltaa rehellisesti pelata.
Reaalimaalman rajoitteet eivät sulje pois rakkautta, onneksi koska muuten äärimmäisen harva olisi kenenkään kanssa yhdessä.
Olennainen kysymys onkin se, että uskotko että vaimosi on sinulle paras ja sopivin? Valitsit hänet, koska nimenomaan hänet halusit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa "kylmä ja tyly" tarkoittaa varmaan sitä että ystäväsi ei antanut pojan kouria häntä.
Se on muuten juurikin näin. Yhdeksässä tapauksessa kymmenestä kun miespuolinen sanoo jotain naista "kylmäksi" ja/tai "tylyksi" suomennos on että ei suostunut kourittavaksi.
Lähde tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Laosellinen ja keskenkasvuinen nulikka, joka ajatyrleevain itseään. Kaikki haaveilevat muista parisuhteessa alkuhuuman jälkeen, mutta ei niitä toiselle kerrota. Kohtelee ap: ta kuin äitiään, jolle tommosen asian voisi kertoa, ei tyttöystävälleen.
Itse en alkaisi nulikkaa kasvattamaan, vasn katselisin muuta sopivaa, ja kun se löytyisi, pistäsin tämän nulikan mäkeen js kasvamaan aikuiseksi.
Itse ainakin haluaisin tietää keistä poikkikseni haaveilee. Että puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies, oli sitten tapailu-, tai seurusteluvaihe tai vakiintuneempi suhde, jos mies on alkanut vertailemaan ja ääneen kommentoimaan kuka on hänen mieleensä ja kuka ei, niin olen vilkaissut miestä miettivänä. Käynyt läpi hänet kohta kohdalta ja punninnut ulkonäön ja luonteen. Jos yhtään herää olo, että voisin saada paremmankin tai kaipaan vaihtelua tai itseasiassa viihtyisin myös yksin, niin olen lopettanut suhteen. Minulle se on onnistunut koska olen lapseton. Harvassa miehessä on sitä kiinnipitävää liimaa, minkä vuoksi jäisin suhteeseen jos puntaroidaan vaihtoehtoja. Miehen vertailu mitä hän on valinnut ja voisiko saada tuon, ja tuonkin niin käynnistää minussa saman prosessin mutta konkreettisemmin. Miehen ei tarvitse tyytyä minuun vaan haluan miehen, jolle ei ole vaihtoehtoa. Se kiinnostaa minua. Ei palvontaa vaan ehdoton tunne. Haluan sinut, ja haluan olla sinun kanssasi, varmuus siitä.
Mies ehkä tyytyy siihen tilanteeseen ja naiseensa, nainen lähtee helpommin hakemaan muutosta. Mies haluaa säästää ja syödä kakun eli pettää. Nainen jättää.
Miten minun on käynyt näillä kriteereillä? Löysin mieheni, josta kannattaa pitää kiinni. Hänen seurassaan muistan joka hetki miksi valitsin hänet. Hän vain katsoo minuun tietyllä tavalla ja sanoo ettei hänellä ole vaihtoehtoa, hän on minun. Ja minä olen hänen. Varmaan hän katselee muitakin naisia, mutta hän ei ole tyhmä mies, hän ei lähde ääneen vertailemaan ihmisiä. Tätä tunnetta minä olen hakenut kun mietin miten haluan rakastaa. Täysin vapaa ihminen tekemään mitä tahansa mutta tunnetasolla niin täysin sitoutunut valitsemaansa ihmiseen ettei kukaan muu kiinnosta eikä merkitse.
Kuvailit juuri sellaisen parisuhteen, jonka minäkin haluan. Ellei tällaista löydy, niin olen ilomielin yksin. Miksi ihmeessä lähtisin tyytymään johonkin sellaiseen ihmiseen, jonka en aidosti koe olevan minulle se oikea kumppaniksi. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta oikea.
Olen iloinen puolestasi, että sulla on jo tärpännyt. Mahtavaa kuulla tuollaisiakin kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Poikkis linjoilla? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä poikkis sanoi, kun kerroit, että ystäväsi ei todellakaan ole oikeasti tyly? Itse testaisin välittömästi ;)
Oletko testannut myös mitä varten miehesi on kanssasi? Pysyikö hän rinnallasi vaikkei päässyt pumppaamaan?
Tottakai. Pumppaaminen kuuluu vasta avioliittoon, tai korkeintaan kihla-aikaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies, oli sitten tapailu-, tai seurusteluvaihe tai vakiintuneempi suhde, jos mies on alkanut vertailemaan ja ääneen kommentoimaan kuka on hänen mieleensä ja kuka ei, niin olen vilkaissut miestä miettivänä. Käynyt läpi hänet kohta kohdalta ja punninnut ulkonäön ja luonteen. Jos yhtään herää olo, että voisin saada paremmankin tai kaipaan vaihtelua tai itseasiassa viihtyisin myös yksin, niin olen lopettanut suhteen. Minulle se on onnistunut koska olen lapseton. Harvassa miehessä on sitä kiinnipitävää liimaa, minkä vuoksi jäisin suhteeseen jos puntaroidaan vaihtoehtoja. Miehen vertailu mitä hän on valinnut ja voisiko saada tuon, ja tuonkin niin käynnistää minussa saman prosessin mutta konkreettisemmin. Miehen ei tarvitse tyytyä minuun vaan haluan miehen, jolle ei ole vaihtoehtoa. Se kiinnostaa minua. Ei palvontaa vaan ehdoton tunne. Haluan sinut, ja haluan olla sinun kanssasi, varmuus siitä.
Mies ehkä tyytyy siihen tilanteeseen ja naiseensa, nainen lähtee helpommin hakemaan muutosta. Mies haluaa säästää ja syödä kakun eli pettää. Nainen jättää.
Miten minun on käynyt näillä kriteereillä? Löysin mieheni, josta kannattaa pitää kiinni. Hänen seurassaan muistan joka hetki miksi valitsin hänet. Hän vain katsoo minuun tietyllä tavalla ja sanoo ettei hänellä ole vaihtoehtoa, hän on minun. Ja minä olen hänen. Varmaan hän katselee muitakin naisia, mutta hän ei ole tyhmä mies, hän ei lähde ääneen vertailemaan ihmisiä. Tätä tunnetta minä olen hakenut kun mietin miten haluan rakastaa. Täysin vapaa ihminen tekemään mitä tahansa mutta tunnetasolla niin täysin sitoutunut valitsemaansa ihmiseen ettei kukaan muu kiinnosta eikä merkitse.
Kuvailit juuri sellaisen parisuhteen, jonka minäkin haluan. Ellei tällaista löydy, niin olen ilomielin yksin. Miksi ihmeessä lähtisin tyytymään johonkin sellaiseen ihmiseen, jonka en aidosti koe olevan minulle se oikea kumppaniksi. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta oikea.
Olen iloinen puolestasi, että sulla on jo tärpännyt. Mahtavaa kuulla tuollaisiakin kokemuksia.
Toisaalta, oikeitakin voi olla enemmän kuin yksi. Kuten me uskovaiset sanotaan, se on valintakysymys. Kannattaa valita tarpeeksi hyvä ;) Mut ei tarkoita, etteikö avioliitto vois onnistua jonkun toisenkin kanssa. Mut se kuka valitaan, on lopulta se oikea, eikä sit enää aleta vertaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä kysyykö nainen itse tuollaista vai sanooko mies muuten vain noin.
Riittää että mies ajattelee noin, hyvä kun toi asian julki niin naisella on mahdollisuus löytää hyvä mies joka rakastaa tätä sellaisena kuin on.
Kauneus on katsojan silmissä, ja kun aidosti rakastaa toista, myös romanttisesti, niin hän on se unelmien nainen/mies myös ulkonäöllisesti.
No nyt on vähän Harlekiini-settiä tämän tädin mielestä. En voi sanoa että aviomieheni olisi unelmien mies. Mut hän on tarpeeksi ihana ja sopiva mulle, ja se riittää <3 Minäkin olen kaukana unelmasta, mutta riitän miehelleni <3
Se että monetkin naiset ovat kauniimpia kuin minä, myös mieheni silmissä, on vain fakta. Ei hän sitä tietty mulle sano (tarpeeksi fiksu), mutta hyvänen aika, ei me missään prinsessa-sadussa eletä, enkä sitä haluaisikaan. Koska silloinhan se satu-kupla voi puhjeta. Parempi jättää ne defenssit syrjään ja olla ihan tavallinen, epätäydellinen ihminen.
N52, avioliittoa takana 27v
Fiksu ja sosiaalisesti taitava mies oli ymmärtänyt ettei kaikkea kannata sanoa ääneen vaikka se totta hänestä olisikin. Kyllähän nyt edes joten kuten normaalit sosiaaliset taidot omaava ihminen ymmärtää että tuo loukkaa ja satuttaa omaa puolisoa/tyttöystävää mutta silti oli pakko saada kertoa se. Miksi siis halusi tahallaan aiheuttaa pahaa mieltä? Vai onko kyseessä autisminkirjolla (esim.asberger) oleva yksilö joka ei ymmärrä eikä osaa toimia sosiaalisissa tilanteissa?
Jos nyt olisin nuori, niin en antaisi kenenkään miehen loukata minua mitenkään enkä kuuntelisi tuollaista vaan se olisi heti ero.
En kattelis hetkeäkään moista junttia...
Minunpa sanoi, että lentäisin pyllyllyni jos tietäisin ketä kaikkia hän on..liittoa takana 30v eli hänestä ei voisi uskoa, että pettänyt mutta kai on kun sanoi noin, oli kännissä jonkin verran, hän on vaikuttanut monissa paikoissa ja siellä on ollut kauniita naisia yllin kyllin, itse en ole kovin kaunis enää. Luulenpa, että nuoret ja kauniit ovat sulautuneet koska luulivat, että mieheni voisi vaikuttaa heidän asemiin paremmin työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Eihän tuossa verrattu Kaisaa ja sinua.
Kuka silti sanoo omalle kumppanilleen mitään tuollaista? Pitäkööt omana tietonaan. Luultavasti joku typerä ajattelematon kännikommentti, jolla halusi ehkä haastaa riitaa ap:n kanssa. Ellei sitten ap:lla ole tapana kommentoida miehen miespuolisia kavereita noin "kyllä se Make on vaan niin ihana ja suloinen mies, miksiköhän se on sinkku"?
Hassua kun sanoit noin.
Tuohan ei ole naisen suusta harvinainen kommentti.
Myös vastaava olisi "X pariskunnalla on sitä ja tätä, mies osti juuri Birgitalle semmoista ja tämmöistä".
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuossa hyvä esimerkki miksi kaikkien haaveiden ja fantasioiden jakaminen ei ole hyvä idea.
Moni mies vänkää naistaan kertomaan fantasioistaan ymmärtämättä että sieltä saattaa tulla jotain joka vetääkin omat pasmat sekaisin.
Niinpä ja kun ottaa huomioon että kovinkaan monella miehellä ei ole sellaista varustusta josta naiset haaveilee.
Miehesi on kiinnostunut ystävästäsi. Puhuu tuollaisia jotta ymmärtäisit jättää hänet jotta hän pääsis hyvällä omalla tunnolla tutustumaan ystävääsi paremmin.