Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni

Vierailija
28.05.2021 |

Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?

Kommentit (283)

Vierailija
161/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Kaiken kestäminen ei myöskään ole itsen kannalta järkevää saati suotavaa. Mä olen mennyt aina sillä linjalla että hyvin herkästi laitan suhteen poikki. Ap:n tapauksessa se olisi tapahtunut välittömästi. 

Me sanotaan aina toisillemme ja muillekin, jos asiasta tulee puhetta(tosi harvoin kyllä tulee muiden kanssa) että oma puoliso on maailman paras ja kaunein, eikä kukaan yllä lähellekään. Lisäksi rakkaan luonne on täyttä kultaa, ja pidämme toisistamme kiinni tiukasti.

Tuo ei ole keneltäkään pois, siitä tulee toiselle ja itselle hyvä mieli, se lujittaa suhdetta, ja antaa vielä ulospäinkin vaikutelman että tässä ollaan vahvana tiiminä yhdessä, turha yritää väliin. 

Mulla olis silta myynnissä New Yorkissa, ostatko?

Näin itsekin sen koiran. Otin kiinni, naapurinko?

Vierailija
162/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikkis olis mun unelma tyttis. Uuh ja aah, terkkuja sille könsille jooko!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetteko munasolun luovuttajaa? Kysy ystävääsi.

Kurjaa, että poikaystäväsi saattaa tutustua ystävääsi kauttasi, mutta hyvä, ettei ystäväsi silti ole käyttäytynyt mukavasti. Opetus miehellesi, ettei kannata haaveilla sen näköisestä naisesta.

Vierailija
164/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just niinkuin sanoi. Tee itse päätös. Ei mammat ole jumalia täällä.

Vierailija
165/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki

No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.

Ap

Ymmärrän. MUTTA tätä ei kannata miettiä, toisella ja itselläkin on oikeus ajatella sängyssä ihan ketä tai mitä huvittaa. Niin kauan kuin on sinun kanssasi uskollisesti ja sinä hänen kanssaan ettekä oikeasti haikaile muita, asiat on hyvin. Fantasiat on mitä on. Poikkis oli lapsellinen kun kertoi ääneen... 

Vierailija
166/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarkoittaa kommentillaan, että on ihastunut ystävääsi mutta saanut tältä pakit. Olisi mieluummin ystäväsi kanssa, mutta on nyt sinun kanssasi ja odottelee jos ystäväsi joskus lämpenisi. Vaihtaa sekunnissa jos joskus ystäväsi ei enää olekaan "tyly ja kylmä"

Olen nähnyt suhteen jossa mies oli viisi vuotta varanaisen kanssa. Vaihtoi silmää räpäyttämättä parissa kuukaudessa tämän kaveriin johon oli ollut koko ajan ihastunut heti kun tämä kaveri vapautui. Aika ruma temppu ja siihen hajosi koko kaveripiiri.

Minulle kävi samoin, nimenomaan nuorena, päälle parikymppisenä. Huomasin, että poikaystävä oli vähän turhan hyvää pataa "ystävän" kanssa.  Muun muassa illanistujaisissa jätti minut yksin ja vietti kaiken aikansa tämän naisen seurassa, kaikkien läsnäollessa. Kun nostin kissan pöydälle, olin kuulemma vainoharhainen, mustasukkainen ja samanlainen kuin entinen tyttöystävänsä, joka oli myös pahoittanut mielensä tästä ystävättärestä! Eli tätä kissa-hiiri-pelleilyä oli jatkunut jo vuosikausia. Selitys oli, että olemme ystäviä, en minä sen kanssa haluaisikaan seurustella, kun se on minua liian paljon nuorempi.

Kas, kas, taisi mennä puoli vuotta, niin mies jätti minut ilman selityksiä, syöksyi heti tämän "ystävättären" luo ja kuukauden päästä olivat jo avoimesti yhdessä ja suunnittelivat yhteenmuuttoa.

Oli aivan varmana pettänyt minua ja oli henkisesti jo tuon naisen pauloissa vuosikausia. Samaan aikaan itse tilitti sitä, miten entinen suhde päättyi siihen, kun tyttöystävä petti ja miten traumaattista se oli. Ei näemmä sitten haitannut itseä toimia samoin...

AP, jätä moinen pölvästi. Jos rakastaa aidosti, ei tartte edes pohtia, että onkohan tämä tosissaan minun kanssa.

Petit exäää ja syytät exää erosta, koska jutteli juhlissa kaverisi kanssa. Naisen logiikkaa.

Mistä sait päähäsi, että MINÄ petin exää? Hän petti minua ja hänen edellisensä, sanotaan nyt vaikka Sari, petti häntä.

Minua ovat kaikki miehet pettäneet. Itselleni ei tulisi mieleenkään moinen. Jos ei ole munaa erota ennen kuin se muna livahtaa toiseen naiseen tai mieheen, ei parane seurustella kenenkään kanssa, tai sitten etsii seuraa, jota avoin suhde ei haittaa.

Jos yksi mies pettää, syy on miehessä. Jos kaikki miehet pettää, syytä kannattaa etsiä itsestä.

*Kaikki miehet jäivät kiinni. Ehkä kyseinen tyttö onkin normaalia fiksumpi 🤔

Nyt tämä paljastui. Naiset! Kaikki miehet pettävät teitä.

Vierailija
167/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poikkis sanoi, kun kerroit, että ystäväsi ei todellakaan ole oikeasti tyly? Itse testaisin välittömästi  ;)

Vierailija
168/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain autisminkirjon tapaista tai on muuten jotenkin erikoinen tai ehkä kyspymätön, niin silloin tulee ehkä möläyteltyä tällaista. Nuoret pojat saattavat avautua tyttiksilleen juuri tämän tapaisesta, he ehkä tuntevat läheisyyttä tyttökaverinsa kanssa ja ajattelevat että hänen kanssaan voi olla rehellinen ja puhua kaikesta, jopa vaikeista asioista ja heidän mielessään juuri tällainen asia voi olla vaikea. Kyspymättömyydessään he ehkä jopa ajattelevat että nainen on kiitollinen, kun hänen kanssaan ollaan huonosta ulkonäöstä huolimatta. Tietysti osa miehistä voi olla vain ilkeitä ja haluavatkin haavoittaa. Aika harvassa on joka tapauksesa sellainen nainen, joka tuollaista voisi kestää. Laittaisin poikki koko suhteen ja ensin vähän avautuisin poikaystävälle. Noin tyhmä ei tyttöystävää ansaitse. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Kaiken kestäminen ei myöskään ole itsen kannalta järkevää saati suotavaa. Mä olen mennyt aina sillä linjalla että hyvin herkästi laitan suhteen poikki. Ap:n tapauksessa se olisi tapahtunut välittömästi. 

Me sanotaan aina toisillemme ja muillekin, jos asiasta tulee puhetta(tosi harvoin kyllä tulee muiden kanssa) että oma puoliso on maailman paras ja kaunein, eikä kukaan yllä lähellekään. Lisäksi rakkaan luonne on täyttä kultaa, ja pidämme toisistamme kiinni tiukasti.

Tuo ei ole keneltäkään pois, siitä tulee toiselle ja itselle hyvä mieli, se lujittaa suhdetta, ja antaa vielä ulospäinkin vaikutelman että tässä ollaan vahvana tiiminä yhdessä, turha yritää väliin. 

Eli jo muutaman kuukauden sisällä, jolloin et ole vielä jakanut toosaasi noille daijuille?

Vierailija
169/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä poikkis sanoi, kun kerroit, että ystäväsi ei todellakaan ole oikeasti tyly? Itse testaisin välittömästi  ;)

Oletko testannut myös mitä varten miehesi on kanssasi? Pysyikö hän rinnallasi vaikkei päässyt pumppaamaan?

Vierailija
170/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUN!!!! Sitä ennen kuvaile oma unelmamies ääneen ja katso miten reagoi. Ja sitten RUN!!!

Vierailija
171/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi haluaisi köyyyy-riä sitä parasta ystävääsi.

Vierailija
172/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi hyvin outoa seurustella tyypin kanssa, jonka ystävä olisi unelmieni mies.

En ainakaan pystyisi viettämään aikaa samassa seurueessa kyseisen ystävän kanssa.

Vierailija
173/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoi asian oma-aloitteisesti sinulle, niin kommentti on osoitus käytöstapojen puutteista ja myös siitä, poikaystäväsi on joko todella ajattelematon (tyhmä) tai sitten häntä ei haittaa loukata sinua .

Eihän sitä kukaan sille mitään voi, mikä miellyttää esteettisesti ja näyttää kauniilta omaan silmään. Ihmissuhteissa on paljon tärkeämpää se, että luonteet sopivat hyvin yhteen kuin se että toinen on valittu pelkästään ulkoisten ansioiden perusteella.

Jos taas sinä kysyit poikaystävältäsi, että millainen on hänen ihannenaisensa ulkonäön perusteella tms. ja hän vain vastasi kysymykseen. niin sitten vastaus on ilmeisen rehellinen ja hän onnistui myös ujuttamaan mukaan kohteliaisuuden sinulle (olet oletusarvoisesti luonteeltasi hänen mielestään jotain muuta kuin tyly ja kylmä).

Pohtisin myös, miksi poikaystävä pitää parasta ystävääsi tylynä ja kylmänä. Mitä mieltä olet ap itse ystävästäsi? Onko hän luonteeltaan tyly ja kylmä? Sinulle, kaikille, poikaystävällesi?

Ei minulle ole mitenkään tyly, mutta on kokenut poikien toimesta sek suaalista väkivaltaa joten on heidän seurassaan selkeästi varautunut ja etäinen. Eli voi vaikuttaa "kylmältä"

Ap

Hyvä nainen olet.

Vierailija
174/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on rehellinen ja avoin. Lisäksi hän selvästi tuntee olonsa turvalliseksi ja luottaa sinuun kun uskaltaa tunnustaa mieltymyksensä, toivottavasti olet tuon luottamuksen arvoinen.

Vierailija
175/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloituksesta ilmene poikaystävän sanoneen pitävän sen tyyppisestä ulkonäöstä, joka bestiksellä on, mutta sanoneen harvinaisen suoraan ettei pidä bestiksestä. Tuohan on todella tarkka ja hyvä analyysi. Miksi ap:n pitäisi olla sen takia epävarma? Poikaystävä ilmaisi ettei ulkonäkö ole hänelle ratkaiseva asia vaan luonne. Se on harvinaisen hyvä suoritus nuorelta mieheltä. Poikaystävä myös osoitti huomaavansa millainen bestis todella on huolimatta tämän hyvästä ulkonäöstä. Ap, älä päästä sitä karkuun.

Vierailija
176/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Olet vielä nuori ja vaihtamalla paranee. Sinulla on vielä PALJON aikaa löytää mies, jonka naisihannetta vastaat.

Ei sinun tarvitse toimittaa jotain poikaystävän jätkäkaverin virkaa, jolle avaudutaan, että kenestä muijasta fantasioi. Olet hänen TYTTÖystävänsä, seurustelukumppani, jonka ei tarvitse joutua kuuntelemaan tuollaista! Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi yrittää tahallaan lytätä sinua, aiheuttaa mielipahaa ja kolhia itsetuntoa. Paljon törkeämpää hehkuttaa jonkun läheisen kaverin ulkonäköä tuolla tavalla kuin jotain kaukaista julkkista.

En katselisi tuollaista ukkoa päivääkään. Etsi sellainen mies, jolle olet numero yksi.

T. 30v täti

Vierailija
177/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on Hän ystäväsi , ei ole kahta samanlaista, ellei ole kaksoset .Vaikka joku muistuttaa toista silti ei ole kahta samanlaista.

Vierailija
178/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa "kylmä ja tyly" tarkoittaa varmaan sitä että ystäväsi ei antanut pojan kouria häntä.

Se on muuten juurikin näin. Yhdeksässä tapauksessa kymmenestä kun miespuolinen sanoo jotain naista "kylmäksi" ja/tai "tylyksi" suomennos on että ei suostunut kourittavaksi. 

Vierailija
179/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on rehellinen ja avoin. Lisäksi hän selvästi tuntee olonsa turvalliseksi ja luottaa sinuun kun uskaltaa tunnustaa mieltymyksensä, toivottavasti olet tuon luottamuksen arvoinen.

Hahahhahahahahhahahahhahhahahahahahahhahahahahahhahahaha

Miten jaksat keksiä näitä?

Vierailija
180/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan ole helppoa kertoa tyttöystävälle, että hänen ystävänsä on ulkoisesti unelmien nainen. Poikaystäväsi selvästi uskaltaa puhua tunteistaan sinulle. Se on harvinaista, aviomiesmateriaalia.