Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki
No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.
Ap
Kuvittelee. Itse sanoisinvastaavadti miehelle, että oma unelmapoikaystäväni on Jason Momoa, ja kyllä, seurustelisin hänen kanssaan, jos olisi mahdollista
Ai tunnetko hänet henkilökohtaisesti, kun pystyt sanomaan noin?
Voisiko poikaystävälläsi olla pelkkä seksisuhde ystäväsi kanssa? Samalla te voitte seurustella yhdessä turvallisesti. Ehkä näin kaikki voisivat olla tyytyväisiä.
Pystyisitkö ap kestämään 3 vuotta kokonaan ilman parittelua kuten minä?
Kun seurustelin itseäni 15v nuoremman naisen kanssa, niin me kyllä aika avoimesti puhuttiin siitä kuka on kuuma ja kuka ei. Ehkä asiaa helpotti että nainenkin tykkäsi katsella naisia joten keskustelu naisten pantavuudesta oli tasavertaisempaa.
Ja kyllähän se tekee hyvää itsetunnolle, kun nainen sanoo että vaikka tuo mies on todella pantavan näköinen, niin paljon mielummin olen silti sinun kanssasi.
Yhdessäolo kun vaatii enemmän kuin vain sitä kuka sattuu olemaan pantavimman näköinen. Pidempään sinkkuna viihtyneet tietävät sen todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiitollinen että oli rehellinen ja näytti mitä on miehiään.
Sitten jättäisin sen.
Elämä menisi ton kanssa hukkaan....Ps. Se mies olisi heti sun kaverin kanssa jos voisi, kaverisi ”tyly” luonne ei olisi mikään este.
Lainausmerkit, koska en usko kaveri oikeasti olevan kovinkaan tyly.
Niin, on korkeintaan tyly AP:n poikaystävälle koska vaistoaa tämän kuolaavan itseään ja se inhottaa.
Kun mies on sinun kanssa niin sillä on eräällä lailla yhteys ystävääsi jos se yllättäen alkaisikin osoittaa hänelle lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommentteja, joissa sanotaan että olet miehelle vain varavaihtoehto kun sanoi tuollaista. Olen itse yhdessä miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei vastaa mun miesihannetta. On siis komea kyllä, mutta ei vastaa sitä mun ideaaliaa juurikaan. Ihastuin ja rakastuin mieheen kuitenkin ihan päätä pahkaa ja hän on paras mies jonka olen koskaan tavannut. Mieheni tietää ettei hän näytä unelmieni mieheltä eikä se haittaa häntä. En ole ulkonäön kanssa yhdessä vaan sisimmän ja se sisin tekee miehestä seksikkään silmissäni. Voisikohan poikaystäväsi ajatella samalla tavalla kuin minä?
Exä sanoi seurustelun alussa ettei olisi ikinä kiinnostunut minusta ellemme olisi muuten tutustuneet. Hän oli paljon nuorempi ja hänen mies ihanne oli ihan erilainen.
Mutta kun tutustuimme, niin hän rakastui minuun täysin. Ja olihan seksikin molempia tyydyttävää. Ei minua haitannut yhtään että tiesin etten ole ulkoisesti hänen unelmiensa mies.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on sinun kanssa niin sillä on eräällä lailla yhteys ystävääsi jos se yllättäen alkaisikin osoittaa hänelle lämpöä.
Tämä tuli itsellenikin mieleen. Jos mies ja Ap eroaisivat, mies menettäisi myös yhteyden tähän ystävään. Joten varmempaa pitää Ap linkkinä siinä välillä ja koettaa samalla syventää suhdetta ystävään. :|
Vierailija kirjoitti:
Kun seurustelin itseäni 15v nuoremman naisen kanssa, niin me kyllä aika avoimesti puhuttiin siitä kuka on kuuma ja kuka ei. Ehkä asiaa helpotti että nainenkin tykkäsi katsella naisia joten keskustelu naisten pantavuudesta oli tasavertaisempaa.
Ja kyllähän se tekee hyvää itsetunnolle, kun nainen sanoo että vaikka tuo mies on todella pantavan näköinen, niin paljon mielummin olen silti sinun kanssasi.
Yhdessäolo kun vaatii enemmän kuin vain sitä kuka sattuu olemaan pantavimman näköinen. Pidempään sinkkuna viihtyneet tietävät sen todella hyvin.
Tuollaisia puheita voi odottaa kuulevansa teini-ikäisten suusta. Mutta ihan aikuinen varmaan olet, jos olet vielä 15 vuotta naisystävääsi vanhempi. Täytyy sanoa, että tämän palstan lukeminen on kyllä kulttuurishokki. En tunne näin lapsellisia aikuisia, onko tämä juttu keksitty?
Jokainen pari toimii näissä asioissa omalla tavallaan. Toiset pisteyttävät aika rehvakkaastikin tuttuja ja tuntemattomia, ja se on heille ok. Toiset taas ovat hienotunteisempia tässä asiassa, enkä näe tämän kertovan suhteen laadusta mitään, mikäli puolisot ovat sinut asian kanssa eikä kyseessä ole vallankäytön muoto.
Itse alan olla jo siinä iässä, että minulle ei menisi läpi jos mies kertoisi minun olevan maailman kaunein tai hyvävartaloisin. Mieluummin kuulen jotain muuta.
Taidatte olla vielä aika teinejä, lapsellisia ainakin :D
Onhan se nyt parempi kuulla olevansa mukavaluonteinen kuin kaunis. Kauneus on katoavaista joka tapauksessa.
Se oli sitten siinä. Haluaa pa... kaveriasi. Tuo kylmäksi sanominen on vaan bullshittiä jolla hämätään toista osapuolta. Joka tapauksessa sinä et siis edusta kaikilta osin hänen unelmaansa ja se jo kertoo kaiken. Tulee vielä joku joka edustaa unelmaa kaikin puolin. Tuo kommentti kertoo enemmän kuin on tarve. En ikinä jatkaisi tuollaisen kanssa ja ne ystäväni jotka ovat jatkaneet vastaavien kommenttien heittäjien kanssa ovat myöhemmin tulleet petetyiksi ja jätetyksi sekä eronneet.
En ikinä hyväksyisi mieheltä tuollaista kommenttia, eikä ole tarvinnut. Ansaitsen vaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?
Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.
Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri
Nyt on luettu vähän liikaa harlekiineja. Jotta paha maailma ei kohtelisi liian kovaa, niin kannattaa opetella miten maailma oikeasti toimii.
Jonkunlaista perspektiiviä asiaan on, kun olen ollut 33 vuotta onnellisessa ja rakkauteen perustuvassa avioliitossa, joka on kestänyt muun muassa vakavan henkeä uhkaavan sairauden. Samoin olivat omat vanhempani yli 50 vuotta ja se kesti omaishoitajuudenkin, kuolemaan asti. Mutta jos ei ole kokemusta rakkaudesta, niin totta kai on vaikea uskoa sellaista olevankaan.
Nyt taas rakennellaan olkiukkoja ja siirrellään maaleja.
Kukaan ei ole väittänyt etteivätkö ihmiset voisi rakastaa puolisoa tai eivät osaisi olla uskollisia. Se ei sulje pois sitä, että hypoteettisessa maailmassa jossa olisi mahdollista saada kuka tahansa malli/elokuvatähti tms puolisoksi, niin äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä valittaisiin juuri se jonka kanssa reaalimaailmassa on alettu seurustelemaan.
Mutta koska elämme reaalimaailmassa jossa ei saa ketä haluaa niin aina valinta osuu siihen joka on paras niistä jonka on voinut saada. Itse uskon rakkauteen ja pysyvän avioliiton tuomaan onneen (olen naimisissa naisen kanssa jota rakastan), mutta en silti ole niin naivi ettenkö tunnistaisi miksi olen lopulta päätynyt naimisiin vaimoni kanssa. Jos esim joku nuoruudessa minut torjunut nainen olisi halunnutkin minut, niin tässä skenaariossa saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa ja toisaalta jos olisin ollut kiinnostunut naisesta joka aikanaan yritti iskeä minut, niin saattaisin olla hänen kanssaan naimisissa.
On tietenkin raadollista ajatella olisiko naimisissa oman vaimon kanssa jos yhtäkkiä kaikki maailman naiset olisivat kiinnostuneet. Tätä ajatusleikkiä harva uskaltaa rehellisesti pelata.
Reaalimaalman rajoitteet eivät sulje pois rakkautta, onneksi koska muuten äärimmäisen harva olisi kenenkään kanssa yhdessä.
Hyvin harva minun tuntemani ihminen edes osaa luetella kovin montaa julkkista nimeltä saati kuvittelisi parisuhdetta heidän kanssaan. Eikä tässä ollut aiheena puolison valinta kuten jo joku toinen huomautti. Yhtä hyvin voisit spekuloida sillä kenen kanssa olisit naimisissa, jos asuisit Ugandan syrjäseuduilla, mutta vain harvat ihmiset harrastavat tällaisia ajatusleikkejä. Niin ei tehnyt myöskään ap:n poikaystävä.
Sinun on ilmeisesti vaikea ymmärtää ihmissuhteiden logiikkaa, kun et ymmärtänyt, mikä ap:n tapauksessa oli loukkaavaa. Ei se, että joku on kauniimpi, vaan yleisesti se, mikä motiivi on loukata ihmistä, jonka yleisesti käsitetään olevan se, jolta loukkauksia vähiten odotetaan. Harva haluaa olla parisuhteessa, missä loukataan. Ne, joilla on vaikeuksia ihmissuhteissa eivät ehkä koskaan opi ymmärtämään miksi heistä ei pidetä. Jos loukkaa toistuvasti muita, vaikka ei edes tekisi sitä tahallaan (on alhainen äo esimerkiksi), joutuu syrjityksi ja viimeistään narsistitkin jäävät yksin keski-iässä. Tässä mielessä karman laki pätee.
Vierailija kirjoitti:
AP, kokeilepa sellaista, että ette mene yhdessä mihinkään missä poikaystävästi pääsee näkemään parasta ystävääsi, etkä edes puhu parhaasta ystävästäsi mitään poikaystävällesi. Eristät heidät joksikin aikaa toisistaan. Onnistuuko tämä, eli onko poikaystävälläsi yhteys parhaaseen ystävääsi vain sinun kauttasi. Vai onko teillä yhteinen ystäväpiiri. Jos poikaystäväsi on oikeasti kiinnostunut parhaasta ystävästäsi, niin saattaapa alkaa kysellä bestiksesi perään, esim. mukamas-viattomasti kysellä mitäs hänelle kuuluu ja ihmetellä, kun ei hänestä ole kuulunut mitään, ja kun et sinäkään ole enää hänestä puhunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä hyväksyisi mieheltä tuollaista kommenttia, eikä ole tarvinnut. Ansaitsen vaan parasta.
Mutta mikä sitä parasta on? Onko se parasta, että mies sanoo sinun olevan kaunein maailmassa? Ja pitääkö siihen vastata että miehellä on maailman parhaat lihakset? Eihän sekään ole rehellistä.
Totta kai on tahditonta möläyttää että kumppanin kaveri on paremman näköinen kuin kumppani. Mutta toisaalta on epärehellistä sanoa että kumppani olisi kaikkein parhaan näköinen, ainakaan ikuisesti. Varsinkin kun varmasti jokainen haluaa tulla rakastetuksi oman persoonansa vuoksi.
Muistan, kun ex-mieheni joskus kommentoi ystäväni ulkonäköä, että on muuten ruma, mutta ihan sairaan hyvä p*rse. Kyllä se kolahti. Hän ei ikinä kehunut minua mitenkään - eikä varsinkaan takapuolta. Ja minä en siis kysellyt mitään, muuten vain tokaisi noin tökerösti ja oli ihan selvinpäin vielä. Ja siis kyllä myöskin tuo ystäväni rumaksi haukkuminen oli todella epäasiallista käytöstä.
Tuo mies ei kyllä arvosta sinua. "Olet hyvä kodinkone ja kiva kun et petä. Kauniita naisia voi sitten katsella muualla kuin kotona. Et muuten ole mitään verrattuna kaveriisi, heh heh." Heitäpä tuo idiootti menemään.