Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?
Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen nainen ymmärtää, että maailmassa on tuhat ja yksi kauniimpaa, joita tavallinen mies ei koskaan saa. Jokainen mies ottaisi tällaisen jos saisi, mutta tavallisen näköinen tavallinen nainen on parempi kuin ei naista ollenkaan.
Kyllä tuo toimii toisinkin päin. Kyllä nainenkin tietää milloin on erittäin komea mies ja harvemmin se oma mies näyttää sellaiselta :D kuitenkin osataan pitää suu supussa, ettei loukkaa toista.
Vaikka miehet kuinka olisi kenen tahansa kanssa, se ei tarkoita että naisen täytyy jäädä ja tehdä itsestään pelleä.
Ap, nyt tiedät mitä poikaystäväsi oikeasti haluaisi, älä hukkaa nuoruuttasi häneen.
Itsetuntosi tulee rapisemaan.
Minäpä olin aikanaan tuo bestis samankaltaisessa tilanteessa. Paitsi että oltiin läsnä sekä minä että sanojan tyttis plus joukko yhteisiä kavereita. Kuulemma vaihtaisi lennosta jos saisi minut tilalle. Kyseessä ihan fiksu tapaus, mitä nyt ajoittain hiukan sosiaalisesti kömpelö. Minusta tietenkin leivottiin tilanteen pahis. Jätkät naureskeli, ei minulle vaan tilanteelle, kun tiesivät hyvin tän tyypin aatokset. Naiset olivat sitä mieltä, että olen vokotellut kaikkien selän takana varattua, ei se muuten noin. Vaan kun en ollut. Meni aika kauan ton tilanteen rauhottumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.
Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet kuinka olisi kenen tahansa kanssa, se ei tarkoita että naisen täytyy jäädä ja tehdä itsestään pelleä.
Ap, nyt tiedät mitä poikaystäväsi oikeasti haluaisi, älä hukkaa nuoruuttasi häneen.
Itsetuntosi tulee rapisemaan.
Tällä asenteella kannattaa pysyä sinkkuna, muuten tulee elämässä monta pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Olen alkanut epäillä että tämä "meikittömyys" on meille miehille vähän samanlainen asia kuin "työssä eikä salilla" hankitut lihakset naisille. Eli on epärealistiset kuvitelmat siitä miltä ihminen näyttää ilman meikkiä/salitreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Tyhmä kuin saapas. Luulee, että "meikki" tarkoittaa kirkuvan värisiä huulia ja glitteriä silmien ympärillä.
Tooosi huono merkki, kun itse alkaa huokailla sinulle muiden naisten kuumuuksista.
Jos olisi sinuun rakastunut, oliset hänelle se "kuuma", eikä muita edes näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri
Nyt on luettu vähän liikaa harlekiineja. Jotta paha maailma ei kohtelisi liian kovaa, niin kannattaa opetella miten maailma oikeasti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain rakastaa syvästi, niin ei sitä kyllä olla vaihtamassa mihinkään.
Viileesti heti vaan vastapalloon, että kyllä mäkin sut vaihtaisin kuumempaan mieheen kun sun luonnekaan ei ole mitenkään erityisen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tyhmä kuin saapas. Luulee, että "meikki" tarkoittaa kirkuvan värisiä huulia ja glitteriä silmien ympärillä.
Tooosi huono merkki, kun itse alkaa huokailla sinulle muiden naisten kuumuuksista.
Jos olisi sinuun rakastunut, oliset hänelle se "kuuma", eikä muita edes näkisi.
Näin keski-ikäisenä miehenä on oikeastaan hellyttävää lukea tällaisia kommentteja. Miten viattomia ja utopistisia kuvitelmia nuorilla naisilla voikaan olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen nainen ymmärtää, että maailmassa on tuhat ja yksi kauniimpaa, joita tavallinen mies ei koskaan saa. Jokainen mies ottaisi tällaisen jos saisi, mutta tavallisen näköinen tavallinen nainen on parempi kuin ei naista ollenkaan.
Kyllä tuo toimii toisinkin päin. Kyllä nainenkin tietää milloin on erittäin komea mies ja harvemmin se oma mies näyttää sellaiselta :D kuitenkin osataan pitää suu supussa, ettei loukkaa toista.
Jotkut ihmiset jäävät lapsen tasolle tällaisissa asioissa. Oikein ylpeillään sillä miten moukkamaisia ollaan, mikä puolestaan kertoo alhaisesta älykkyysosamäärästä. Ja sitten on tietysti narsistiset ja autistiset ihmiset, joiden puheet selittyvät diagnoosilla.
Itse en koe tarvetta olla tällaisten kanssa tekemisissä yksityiselämässäni.
Mulla latistuisi totaalisesti fiilikset tuollaisen pojan kanssa. Törppö.
Ikää oli?
Heivaa se. Löydät paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Ei kommenttisi perustu tieteeseen vaan omiin horinoihisi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarkoittaa kommentillaan, että on ihastunut ystävääsi mutta saanut tältä pakit. Olisi mieluummin ystäväsi kanssa, mutta on nyt sinun kanssasi ja odottelee jos ystäväsi joskus lämpenisi. Vaihtaa sekunnissa jos joskus ystäväsi ei enää olekaan "tyly ja kylmä"
Olen nähnyt suhteen jossa mies oli viisi vuotta varanaisen kanssa. Vaihtoi silmää räpäyttämättä parissa kuukaudessa tämän kaveriin johon oli ollut koko ajan ihastunut heti kun tämä kaveri vapautui. Aika ruma temppu ja siihen hajosi koko kaveripiiri.
Ja se nainen noin vaan otti saman tien kaverinsa miehen? Reilu meininki.
Sodassa ja rakkaudessa joku aina kärsii. - Reiluus on väärä termi, eikä päde. Sitäpaitsi ei ole tietoa siitä, miten hajalla tuo viiden vuoden suhde jo oli muutoinkin.
Tämä on kysymys mikä jostain syystä on parisuhteessa naisen aina kysyttävä ja jos olet mies, niin olet tässä vaiheessa kusessa. Et voi vastata sitä omaa naistasi oli se totta tai ei ja sitten sanot, 20v Britney Spears. Siinä nainen toteaa itsensä liian vanhaksi tai sitten on liian lihava tai pahottaa mielensä jostain muusta piirteestä. Ja riitatilanteessa tämä asia otetaan esille. "Me ettii sitä Britniäs!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on luettu vähän liikaa harlekiineja. Jotta paha maailma ei kohtelisi liian kovaa, niin kannattaa opetella miten maailma oikeasti toimii.
Jonkunlaista perspektiiviä asiaan on, kun olen ollut 33 vuotta onnellisessa ja rakkauteen perustuvassa avioliitossa, joka on kestänyt muun muassa vakavan henkeä uhkaavan sairauden. Samoin olivat omat vanhempani yli 50 vuotta ja se kesti omaishoitajuudenkin, kuolemaan asti. Mutta jos ei ole kokemusta rakkaudesta, niin totta kai on vaikea uskoa sellaista olevankaan.
Kyllähän tuohon tosiaan voisi nokkelasti vastata, että joku kaveripiiristä on sun mielestä kuumin ikinä, mutta eihän sekään paranna tilannetta mikä perussyy on poikaystäväsi ajattelemattomuus ja suoraan sanottuna tyhmyys. Mieheni oli tasan tuon ikäinen, kun tapasimme, eikä hän ikinä ole sanonut mitään ajattelematonta ja loukkaavaa tuohon tyyliin. Valitettavasti tuo tuskin tulee paranemaan. Toinen mahdollisuus on, että mies on nepsy-ihminen, joka ei osaa asettua muiden asemaan ja käyttäytyy siksi typerästi.