Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni
Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö poikaystävältäsi millainen olisi hänen unelmatyttöystävänsä, vai ottiko hän itse asian puheeksi?
Ja siihen sitten tokasi että sun paras kaverisi. Oottekste jostain Parkanosta. Teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.
Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.
Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?
Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin 8mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.
Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri
Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Ei kommenttisi perustu tieteeseen vaan omiin horinoihisi.
-eri
Et ole sitten biologiaa oikeasti opiskellut. Ihmiset, kun lajina, kuuluu siihen väliin: osa ihmisistä on yksiavioisia, osa ei.
Ap, jätä tyyppi mahdollisimman äkkiä. Se on idiootti eikä tollaisesta pääse yli, kun kyseessä on kuitenkin oma paras ystäväsi. Löydät paremman miehen, tsemppiä.
Penska... Ei ole raasu vielä oppinut, että tuollaista ei mölytetä, edes kännissä. Toivottavasti oppii, voisit ap opettaa, et nyt ei ollut ok tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki
No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.
Ap
Autss - aiheellinen huoli 😆🤐
Olen oppinut tässä 30 elinvuoteni aikana, että ei tuollaisia asioita möläytetä vahingossa juuri koskaan. Ehkä alle 15-vuotiaana, mutta yleensä lapsetkin tietävät, mitä ei kannattaisi sanoa ääneen ja mikä loukkaa toista. Ja jos joskus tuollaisen möläyttääkin vahingossa, niin se ei toistu uudelleen. Eli jos noita möläytyksiä tulee useammin kuin kerran saman ihmisen suusta, niin hän todennäköisesti haluaa tahallaan loukata. Toinen vaihtoehto on, että tyyppi on käytöstavaton idiootti. Joskus voi olla molempia yhtä aikaa.
Kumpaankin ihmistyyppiin kannattaa joka tapauksessa pitää etäisyyttä.
Mies5438 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki
No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.
Ap
Autss - aiheellinen huoli 😆🤐
Hankalaksi menee, jos pitää koko ajan surra, mitähän ja ketähän toinen mahtaa milläkin hetkellä ajatella... Teot ratkaisee, ei ajatukset.
Kerro sille poikaystävällesi, että sen joku sen kaveri on sun unelmapoikaystävä. Valitse joku hyvän näköinen. Mitenhän siihen suhtautuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Eihän tuossa verrattu Kaisaa ja sinua.
Kuka silti sanoo omalle kumppanilleen mitään tuollaista? Pitäkööt omana tietonaan. Luultavasti joku typerä ajattelematon kännikommentti, jolla halusi ehkä haastaa riitaa ap:n kanssa. Ellei sitten ap:lla ole tapana kommentoida miehen miespuolisia kavereita noin "kyllä se Make on vaan niin ihana ja suloinen mies, miksiköhän se on sinkku"?
Hassua kun sanoit noin.
Tuohan ei ole naisen suusta harvinainen kommentti.
Myös vastaava olisi "X pariskunnalla on sitä ja tätä, mies osti juuri Birgitalle semmoista ja tämmöistä".
En ole elävässä elämässä kuullut yhdenkään naisen sanovan noin tai esittelevän, mitä mies on ostanut. Jos taas nainen saa jotain mieheltään joulu- tai synttärilahjaksi on ihan tavallista, ostavathan naisetkin vastaavasti lahjoja miehilleen.
No niinpä. Noi jätkät elää täysin omalla kiertoradallaan. Käsitykset parisuhteista perustuu omaan mielikuvitukseen tai mahdollisesti siihen kertaan kun Birgitta sanoi kerran yläkoulussa että Jani osti sille pehmolelun jossa lukee I waw juu.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut tässä 30 elinvuoteni aikana, että ei tuollaisia asioita möläytetä vahingossa juuri koskaan. Ehkä alle 15-vuotiaana, mutta yleensä lapsetkin tietävät, mitä ei kannattaisi sanoa ääneen ja mikä loukkaa toista. Ja jos joskus tuollaisen möläyttääkin vahingossa, niin se ei toistu uudelleen. Eli jos noita möläytyksiä tulee useammin kuin kerran saman ihmisen suusta, niin hän todennäköisesti haluaa tahallaan loukata. Toinen vaihtoehto on, että tyyppi on käytöstavaton idiootti. Joskus voi olla molempia yhtä aikaa.
Kolmas vaihtoehto on se että lyö kiilaa ap:n ja kavereidensa väliin. Näin sitä pikku hiljaa just päätyy siihen tilanteeseen ettei ole ketään kavereita jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas vaihtoehto on se että lyö kiilaa ap:n ja kavereidensa väliin. Näin sitä pikku hiljaa just päätyy siihen tilanteeseen ettei ole ketään kavereita jäljellä.
Totta. Ja tämä kolmas vaihtoehto olisi ehkä pahin. Aidosti luonnehäiriöinen tyyppi, joka nauttii riidankylvämisestä ja kumppaninsa hallitsemisesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19v ja poikaystävä 21. En kysynyt unelmatyttöystävästä vaan hän itse humalassa kertoi. Aloitti tyyliin "Kaisa on kyllä kuumempi kun mitkään mallit tai missit, vaikka ihan saunapuhtaana ilman meikkiä" Eikä hän ole edes nähnyt ystävääni ilman meikkiä ikinä. Ei vaan tunnista sitä kun se on niin luonnollinen meikki.
Ap
Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kysymys mikä jostain syystä on parisuhteessa naisen aina kysyttävä ja jos olet mies, niin olet tässä vaiheessa kusessa. Et voi vastata sitä omaa naistasi oli se totta tai ei ja sitten sanot, 20v Britney Spears. Siinä nainen toteaa itsensä liian vanhaksi tai sitten on liian lihava tai pahottaa mielensä jostain muusta piirteestä. Ja riitatilanteessa tämä asia otetaan esille. "Me ettii sitä Britniäs!!!"
No vastaa jokin sarjakuvahahmo/supersankari? Nii ei tarvi ainakaan pelätä että joutuu vaihtoon....
Se on paras mulle? No et voi tietää kun et ole kaikkia kokeillut ja sehän olisi mahdotonta.
Ehkä vois sanoa että me sovitaan hyvin yhteen. Halutaan samoja asioita ja ollaan joissain suhteessa samanlaisia. Esm en voisi itse olla pikkutarkan niuhon kanssa kun menisi hermo. Siisteyskäsitykset on suurinpiirtein samanlaiset ja molemmat antaa tilaa toiselle, kumpikaan ei juokse baareissa jne.
Ja olet tuon mohnon kanssa edelleen, koska...?
Älkää lisääntykö. Teidän geeneillä lapset syntyvät anenkefaalikkoina.
Vierailija kirjoitti:
On tosiasia, että 90% naisista ja miehistä ei saa sitä unelmien täydellistä kumppania, vaan joutuu tyytymään enemmän tai vähemmän. En minäkään tuohon eukkoon vilkaisisi kahta kertaa, jos tarjolle tulisi jokin Megan Foxin tai Angelina Jolien näköinen nainen. Mutta näin ei tapahdu, joten olen ihan tyytyväinen.
Miten ihmiset ajattelee vaan ulkonäköä. Ihan ku sillä luonteella ei ois mitään merkitystä. Voihan sitä olla kuinka kaunis tahansa ja luonne olla ihan muuta.
Voin laittaa paremmaksi. Mun nykyinen miesystäväni on kehunut omaa (ei minun) ystäväänsä äärettömän kauniiksi naiseksi. Tosin ystäviä he eivät ole naisen ulkonäön vuoksi, vaan siksi miten on älykäs, viisas ja hauska. Kas kummaa, hieman suutuin tästä! Mun pitää kuulemma jo tässä iässä pystyä pitämään mustasukkaisuuteni terveissä rajoissa (olemme n 40v). Noh, erään tilaisuuden tullen hankkiuduin läheisiin tunnelmiin miesystäväni kaverin kanssa eräissä juhlissa "ihan vitsillä". Oltiin tietysti juhlatunnelmissa kaikki ja kun miesystäväni otti tämän puheeksi, niin sanoin vain, että opetella pitämään mustasukkaisuus kurissa. Edelleen seurustellaan. En usko, että täydellistä suhdetta on olemassakaan. Mutta sen olen laittanut rajaksi, että mun mieheni ei kahden tapaa sitä "äärettömän kaunista, viisasta ja hauskaa" naiskaveriansa.
Jätä se. Typeristä typerin kommentti. Minkä ikäinen hän on?
Olen ollut saman miehen kanssa 30 vuotta.
Eilen illalla sanoi että kotiin tilaamani lamppu on ruma.
Sanoin voi sen vielä palauttaa.
Mies: maksettu asentajalle, ei palautukseen
Mies: kerro ovatko tilaamasi verhotkin rumat ja ankeat?
Minä: ei minun mielestäni..haluatko että yritän perua tilauksen
Mies : ei tarvi
Minä: lukkiudun vessaan ja saan ahdistuskohtauksen
Mies: älä oo tollainen , meillä ei kummallakaan ole makua ..haluatko teetä?
Että silleen
PS: KYSY KAVERILTASI ONKO POIKA YRITTÄNYT ISKEÄ HÄNTÄ?
En ole elävässä elämässä kuullut yhdenkään naisen sanovan noin tai esittelevän, mitä mies on ostanut. Jos taas nainen saa jotain mieheltään joulu- tai synttärilahjaksi on ihan tavallista, ostavathan naisetkin vastaavasti lahjoja miehilleen.