Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni

Vierailija
28.05.2021 |

Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin laittaa paremmaksi. Mun nykyinen miesystäväni on kehunut omaa (ei minun) ystäväänsä äärettömän kauniiksi naiseksi. Tosin ystäviä he eivät ole naisen ulkonäön vuoksi, vaan siksi miten on älykäs, viisas ja hauska. Kas kummaa, hieman suutuin tästä! Mun pitää kuulemma jo tässä iässä pystyä pitämään mustasukkaisuuteni terveissä rajoissa (olemme n 40v). Noh, erään tilaisuuden tullen hankkiuduin läheisiin tunnelmiin miesystäväni kaverin kanssa eräissä juhlissa "ihan vitsillä". Oltiin tietysti juhlatunnelmissa kaikki ja kun miesystäväni otti tämän puheeksi, niin sanoin vain, että opetella pitämään mustasukkaisuus kurissa. Edelleen seurustellaan. En usko, että täydellistä suhdetta on olemassakaan. Mutta sen olen laittanut rajaksi, että mun mieheni ei kahden tapaa sitä "äärettömän kaunista, viisasta ja hauskaa" naiskaveriansa.

En ymmärrä sinua.

Vierailija
242/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa menemään koko ukko. Minulla on vähän samankaltaista kokemusta nuoruudesta parin poikaystävän kohdalla, heidän oli pakko ääneen minulle kehua, kuinka pantava yksi parhaista ystävistäni on (hoikka, isot rinnat, blondi, siniset silmät jne). TIEDÄN että kyseinen ystäväni on upea enkä ole voittanut geenilotossa yhtä vahvasti kuin hän, ei asiaa tarvitse minulle erikseen sanoa. :D Olivat aika pian entisiä poikaystäviä, sillä ongelmat eivät liittyneet vain muiden naisten ylistämiseen vaan muuhunkin ikävään käytökseen.

Nykyinen mies varmasti näkee ystäväni kauniina, mutta en usko että ikimaailmassa rupeisi ääneen selittämään että tämä ystäväni olisi hänen unelmanaisensa näköinen. En ole mustasukkaista tyyppiä enkä välitä jos joku muu on hänen mielestään hyvännäköinen, mutta hyvän maun raja tosiaan menee tuossa että suoraan kutsuu jotakin toista unelmakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä haluat että me sanotaan. Sinulla on huono miesmaku. Jahtaat jotain hyvännäköistä sosiaalisesti korkealla olevaa ja sitten taivastelet täällä että se tyyppi onkin sisältä ihan tyhjä.

Vierailija
244/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt kumppania heti jättäisi yhden möläytyksen vuoksi. Jos jatkuu niin se on jo asia erikseen tai jos taustalla on jo muitakin häiritseviä asioita. Puhut siitä hänen kanssaan ja kerrot tuntemuksistasi rehellisesti. Kyllä sitä jokainen joskus sanoo typerästi mutta parisuhteessa hyvällä kommunikaatiolla pärjää pitkälle. Olen ollut puolisoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja rakkaus kukoistaa vaikka alussa (17v) kyllä sanoimme välillä asioista hölmösti puolin ja toisin :)

Tsemppiä ap! Tosi ikävästi tehty poikaystävältäsi mutta olemme kaikki ihmisiä joten teemme virheitä. Sillä on väliä oppiiko niistä.

Vierailija
245/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.

Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?

Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.

Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri

Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Ei kommenttisi perustu tieteeseen vaan omiin horinoihisi.

-eri

Emme ole eläimiä, vaikka luonnosta puhutkin. Itse aion ainakin olla yhdessä vaimoni kanssa, kunnes kuolema meidät erottaa, ja hän ei myöskään tunnu sivuille vilkuilevan. Totta kai aina voi nähdä jossakin jonkun kauniin/komean mallin tai näyttelijän tms., mutta ei se sitä tarkoita että omaa rakastaan olisi mihinkään vaihtamassa, olipa siihen tilaisuus tai ei. En ymmärrä miten voisin pettää vaimoani, aivan käsittämätön ajatuskin.

Tämä! Olemme joutsenelle sukua olevia kasveja.

Vierailija
246/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n poikaystävä takasin äitin helmoihin kasvamaan, pikkupojat ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
247/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä haluat että me sanotaan. Sinulla on huono miesmaku. Jahtaat jotain hyvännäköistä sosiaalisesti korkealla olevaa ja sitten taivastelet täällä että se tyyppi onkin sisältä ihan tyhjä.

Hei, meni sulta ehkä ohi mut noi oli lapsia vielä, ei mies - vaan poikaystävä 21v :)

Vierailija
248/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä kunhan ei tyhmästä persuttaresta haaveile....

Vierailija
249/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiasia, että 90% naisista ja miehistä ei saa sitä unelmien täydellistä kumppania, vaan joutuu tyytymään enemmän tai vähemmän. En minäkään tuohon eukkoon vilkaisisi kahta kertaa, jos tarjolle tulisi jokin Megan Foxin tai Angelina Jolien näköinen nainen. Mutta näin ei tapahdu, joten olen ihan tyytyväinen.

Miten ihmiset ajattelee vaan ulkonäköä. Ihan ku sillä luonteella ei ois mitään merkitystä. Voihan sitä olla kuinka kaunis tahansa ja luonne olla ihan muuta.

Sellaiset miehet ajattelevat vain ulkonäköä, joilla on tavanomaista pienempi nmäärä aivosoluja. Usein heidän aivosolunsa ovat myös surkastuneet käytön puutteesta, joten niiden kaikki kapasiteetti menee pakollisen aivotoiminnan ylläpitämiseen. Nämä miehet eivät siis oikeastaan _ajattele_ sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan heidän käytöstään ja päätöksiään ohjaavat aivan muut ruumiintoiminnot. Kun muilla näkyy tutkimuksissa otetuissa pään alueen skannauskuvissa aivotoiminnan aktiivisuutta tietyillä alueilla, niin heillä tätä samaa aktivoitumista ei tapahdu. Jatkotutkimuksissa on havaittu, että näiden miesten kohdalla aktivoitumista tapahtuu aivan muilla vartalon alueilla.

Vierailija
250/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida poika vielä tietää että naisille valehdellaan kaikista pikkuasioista, sillä välttää turhan paskamyrskyn. No, kukin maksaa oppirahat ajallaan, kjeh.

Vierailija
251/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida poika vielä tietää että naisille valehdellaan kaikista pikkuasioista, sillä välttää turhan paskamyrskyn. No, kukin maksaa oppirahat ajallaan, kjeh.

Ei sitä naisenakaan voi sanoa että laittaisin tuota jalkapalloa pelaavaa kaveriasi, jos olisin sinkku. Vaikka kuinka olisi totta. Suurin osa miehistä ei halua kuulla sellaista, eikä varsinkaan toistuvasti.

Vierailija
252/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi alkaa pukeutua samoin kuin tuo ystävänsä ja vaihtaa kampausta. Samalla kuitenkin säilyttäen lämpimän ja tunteellisen luonteensa.

Vierailija
253/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap sisältä yhtä kaunis ja tiukka kuin ystävänsä?

Vierailija
254/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omakohtaista kokemusta miehestä, joka saattoi olla ihastunut parhaaseen kaveriini. Joskus ennen kuin seurusteltiin, mies sanoi, että paras ystäväni on "kaunein nainen, mitä on ikinä nähnyt". Ei siinä silloin ollut mitään suuttumisen aihetta minulle, koska ei oltu vielä yhdessä. Myöhemmin, kun oltiin oltu miehen kanssa jo vuosia yhdessä, sattui sellainen juttu, että hän oli käynyt yksin kylässä parhaan kaverini luona, samalla kun olin toisessa kaupungissa. Kertoi siitä itse minulle, ja sanoi, että oli halunnut nähdä kaverini lapsia, ja kyseli paniikissa, että tekikö väärin. En oikein tiennyt miten suhtautua. Tuntui siltä, että tämä mies olikin enemmän kiinnostunut kaveristani kuin minusta. Muutakin outoa käytöstä oli ollut, esimerkiksi flirttailua toisten naisten kanssa minun nenän edessä, mikä tuntui todella pahalta. Ero tuli lopulta, ja oikeastaan harmittaa, että oltiin niin kauan yhdessä.

Vierailija
255/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Samaa mieltä, tosin uskon ap:n poikaystävän toimineen hyvässä uskossa ja "vilpittömästi". Monet miehet ovat noin typeriä oikeasti.

Vierailija
256/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omakohtaista kokemusta miehestä, joka saattoi olla ihastunut parhaaseen kaveriini. Joskus ennen kuin seurusteltiin, mies sanoi, että paras ystäväni on "kaunein nainen, mitä on ikinä nähnyt". Ei siinä silloin ollut mitään suuttumisen aihetta minulle, koska ei oltu vielä yhdessä. Myöhemmin, kun oltiin oltu miehen kanssa jo vuosia yhdessä, sattui sellainen juttu, että hän oli käynyt yksin kylässä parhaan kaverini luona, samalla kun olin toisessa kaupungissa. Kertoi siitä itse minulle, ja sanoi, että oli halunnut nähdä kaverini lapsia, ja kyseli paniikissa, että tekikö väärin. En oikein tiennyt miten suhtautua. Tuntui siltä, että tämä mies olikin enemmän kiinnostunut kaveristani kuin minusta. Muutakin outoa käytöstä oli ollut, esimerkiksi flirttailua toisten naisten kanssa minun nenän edessä, mikä tuntui todella pahalta. Ero tuli lopulta, ja oikeastaan harmittaa, että oltiin niin kauan yhdessä.

Sympatiani, onneksi tajusit erota tyypistä, outoa käytöstä puoleltaan.

Vierailija
257/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko tämä katkeralta? Jos, niin miksi?

Alussa vaadin mieleltä raatorehellisyyttä, sitten huomasin et tulee vain pahamieli enkä enää vaadi ;) Mieskin oppi olemaan möläyttelemättä, eli molemmat ollaan oppivaisia, ja näin voidaan olla tyytyväisempiä. En ole huomannut et oma mies olisi katkera siitä, ettei pääse ylistämään minulle muita naisia koko ajan. Ehkä sinäkin pystyt pitämään fantasiat itselläsi? En minäkään kaikkea miehelle kerro, joitain ajatuksia voi pitää omina ajatuksina. Ei ole pakko päästä kokeilemaan, loukkaantuisiko toinen vai ei.

Onnellinen keski-ikäinen rouva, aviovuosia tod.näk. saman verran kuin sinulla ikää.

Vierailija
258/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin ettei me miehet ymmärretä naisia 😅 Kantsii pitää mielessä että miehet on visuaalisia olentoja. Se että sanoo tyttöystävän kaveria hyvännäköiseksi ei tarkoita että haluaisi mitään hänen kanssaan touhuta ja varsinkaan seurustella. Sanoisin että naisten tekemä henkinen pettäminen on paljon pahempaa muutenkin kun fyysinen pettäminen mitä miehet harrastaa silloin kun harrastaa pettämistä yleensäkin. Seksi on seksiä mutta toiseen ihastuminen seurustellessaan on sitten toinen juttu. Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä asioista mutta mulle ja varmaan useimmille miehille henkinen pettäminen on fyysistä pahempaa.

Vierailija
259/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ad hominem eli argumentointivirhe. Se että sulla on aviovuosia enemmän kun toisella ikää ei ole minkään argumentin puoltava peruste kuin ehkä omasta mielestäsi. Onneksi nämä eivät ole mielipidekysymyksiä 😁

Vierailija
260/283 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olo sulle jäi tuosta avautumisesta? Haaveilla saa aina. Eri asia miten nuo haaveet tuodaan julki

No eihän se ystäväni vika ole mutta mietin väkisinkin sängyssä, kuvitteleeko hän minun tilalle ystäväni.

Ap

Rehellisesti, kuinka moni meistä muutenkaan aina ajattelee kumppania sängyssä, mitä väliä sillä on vaikka ajattelisi jotain muuta? Pääasia että panee sinua eikä muita.