Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä kertoi että hänen unelmatyttöystävänsä olisi ulkoisesti samannäköinen kuin paras ystäväni

Vierailija
28.05.2021 |

Mutta lisäsi, että ei haluaisi seurustella hänen kanssaan kun on luonteeltaan liian tyly ja kylmä. Miten suhtautuisit tuollaiseen kommenttiin itse?

Kommentit (283)

Vierailija
201/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh!!! 😢😢 Ei tuollaisia asioita sanota kumppanille.. ei minunkaan tapailema mies ole 100%:sesti ulkoisesti sellainen, mistä itse pidän, muttei tulisi mieleenkään sanoa sitä hänelle. Muuten kun on ihana mies, niin miksi pahoittaisin hänen mielensä tuollaisella kommentilla... :/ Ilkeää, tosi ilkeää! Kun kaikki varmaan tajuaa, että jää mieleen pitkäksi aikaa tuollaiset kommentit. Ei _kukaan_ varmaan todellisuudessa ohittaisi tuollaisia juttuja olan kohautuksella, vaikka muuta väittäisi. Jos et pysty diilaamaan asian kanssa, unohda se mies.

Vierailija
202/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.

Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?

Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.

Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri

Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Ei kommenttisi perustu tieteeseen vaan omiin horinoihisi.

-eri

Niinpä ja biologian huipulla on nainen jolla on lapsia usean miehen kanssa. Naisen biologia käskee hakemaan uusia, aina vain parenpia geenejä seuraavalle lapselle ja sitä seuraavalle. Käenpojat on siis ihan bilogiaan peeustuva asia eikä puolison pidä siitä harmistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa on viisi hirttä poikki. Herra voi ihan vapaasti poistua etsimään sitä ihannenaistaan. Takaisin ei tarvitse tulla."

Vierailija
204/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Taas joku idiootti laukoo ääneen asioita mitä ei todellakaan saisi koskaan sanoa. Mä en tuommoista poikaystävää haluaisi. Todella loukkaavaa.

Vierailija
205/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tyyppi osoitti umpisurkeaa tunneälykkyyttä ja tilanneälyä, tai sitten hän jostain syystä yritti aiheuttaa mielipahaa tai mustasukkaisuutta.

Väittäisin, että kyseinen "mies" ois parempi päästää kasvamaan. Etsi henkisesti aikuisempi mies.

Vierailija
206/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 26 vuotta kaikkineen ja kyllä meillä tiedetään hyvin toistemme "ihannetyypit", niistä on puhuttu vuosien mittaan, eikä aiheuta mitään ongelmia. Ne ovatkin julkkiksia/näyttelijöitä/urheilijoita, kaikki ulkomaalaisia, ei ole koskaan tullut mieleenkään puhua oikeasti tuntemistamme ihmisistä (ystävistä/sukulaisista/tuttavista), eikä verrata kumppania kehenkään heistä.

Vierailija
207/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiasia, että 90% naisista ja miehistä ei saa sitä unelmien täydellistä kumppania, vaan joutuu tyytymään enemmän tai vähemmän. En minäkään tuohon eukkoon vilkaisisi kahta kertaa, jos tarjolle tulisi jokin Megan Foxin tai Angelina Jolien näköinen nainen. Mutta näin ei tapahdu, joten olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
208/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava ja nolo kommentti. Luultavasti jostain syystä halusi loukata sinua.

Kokematon mies voi sanoa noin idioottimaisesti tyttöystävälleen, mutta toisaalta paljasti totuuden ja hänet kannattaisi nyt vaihtaa sellaiseen joka aidosti rakastaa.

Onko naiset oikeasti näin yksinkertaisia?

Naista voi rakastaa vaikka maailmassa oli kuinka paljon häntä kauniimpia naisia ja joihin mies vaihtaisi jos olisi mahdollista.

Sitä jota rakastaa ei vaihda kehenkään, mutta on tietysti ihmisiä, jotka eivät koskaan ole rakastaneet ja saaneet rakkautta osakseen, jolloin lopputuloksena on tämänlainen kommentti. eri

Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Ei kommenttisi perustu tieteeseen vaan omiin horinoihisi.

-eri

Emme ole eläimiä, vaikka luonnosta puhutkin. Itse aion ainakin olla yhdessä vaimoni kanssa, kunnes kuolema meidät erottaa, ja hän ei myöskään tunnu sivuille vilkuilevan. Totta kai aina voi nähdä jossakin jonkun kauniin/komean mallin tai näyttelijän tms., mutta ei se sitä tarkoita että omaa rakastaan olisi mihinkään vaihtamassa, olipa siihen tilaisuus tai ei. En ymmärrä miten voisin pettää vaimoani, aivan käsittämätön ajatuskin.

Vierailija
209/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiasia, että 90% naisista ja miehistä ei saa sitä unelmien täydellistä kumppania, vaan joutuu tyytymään enemmän tai vähemmän. En minäkään tuohon eukkoon vilkaisisi kahta kertaa, jos tarjolle tulisi jokin Megan Foxin tai Angelina Jolien näköinen nainen. Mutta näin ei tapahdu, joten olen ihan tyytyväinen.

Ja höpöhöpö, jos näin tapahtuisi oikeassa elämässä niin miten ihmeessä elättäisit Angelina Jolien tai edes keskustelisit hänen kanssaan häntä kiinnostavista aiheista? Vai oliko kyseessä Angelinan kaksoisolento, joka puhuu suomea, ja on sopivan nöyrä ja vaatimaton talouskone? Kauankohan se oikea Angelina sinua katselisi, ethän vaadi häntäkään tyytymään?

Naisihmisestä ihan käsittämätön unelma, joka siis aiheuttaa tämän tyytymisen ja sitoutumisen puutteen.

Vierailija
210/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,

Mikä on olennaista?

Vierailija
211/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on rehellinen ja avoin. Lisäksi hän selvästi tuntee olonsa turvalliseksi ja luottaa sinuun kun uskaltaa tunnustaa mieltymyksensä, toivottavasti olet tuon luottamuksen arvoinen.

V*ttu mitä p*skaa

Vierailija
212/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä poikaystäväsi olisi, jos kertoisit hänelle unelmapoikaystäväsi ulkonäöstä, joka ei sopisi yhtään häneen, vaan ennemminkin hänen parhaaseen ystäväänsä?

Jokainenhan sitä joutuu tinkimään, ja jokainen mies on cuck jos tämän emäntää on joku paremmin joskus nainut. Harva meistä voi voittaa.

Vierailija
213/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö, jos näin tapahtuisi oikeassa elämässä niin miten ihmeessä elättäisit Angelina Jolien tai edes keskustelisit hänen kanssaan häntä kiinnostavista aiheista? Vai oliko kyseessä Angelinan kaksoisolento, joka puhuu suomea, ja on sopivan nöyrä ja vaatimaton talouskone? Kauankohan se oikea Angelina sinua katselisi, ethän vaadi häntäkään tyytymään?

Naisihmisestä ihan käsittämätön unelma, joka siis aiheuttaa tämän tyytymisen ja sitoutumisen puutteen.

Niinhän minä juuri sanoin, ei tule tapahtumaan joten olen tyytyväinen tähän nykyiseen. Capisce?

Vierailija
214/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mereen tollaset.

Vierailija
215/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on umpityhmä ja moukkamainen poikaystävä. Ei kukaan tosimies sano tyttikselleen tai vaimolleen tuollaista vaikka saattaisi ehkä sisimmässään ajatella niin. Ei edes silloin jos tyttis/vaimo nimenomaan kysyy.

Pitemmän päälle tuo syö suhteelta pohjan ja todennäköisesti dumppaat tuon idiootin jossain vaiheessa. Ihan hyvä, pahempi juttu olisi mennä sen kanssa naimisiin ja hommata pari tenavaa ja sitten kuunnella noita miekkosen briljantteja avautumisia pikkulasten äitinä raskauskilojen ja univajeen keskeltä.

Olen itse jättänyt yhden tuollaisen idiootin, suurin piirtein heti kun kuulin tuollasen kommentin. Mies itki monta viikkoa että mikä tuli, ei hän tarkoittanut mitään pahaa yms yms. En heltynyt, ja tyyppi jatkoi myöhemmin samalla linjalla seuraavien tyttisten kanssa. Kumma kun sen suhteet ei kestäneet koskaan kauaa...

Vierailija
216/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko muuten kännissä?

Oli. Kertoi ap.

Vierailija
217/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kyllä heippa tollaselle miehelle.

No ethän sinä sitä päätä. Käy muuten vielä huonosti.

Vierailija
218/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kyllä heippa tollaselle miehelle.

Ei ollut ihan terävintä kärkee. Keskusteleppa uudestaa mitä hän meinasi?

Vierailija
219/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jap samaa mieltä. Nyt on rosentit sekaasin. Tarkoitit varmaan 100 -90 elikkä 10 rossaa ei olisi tyytyväisiä, kuka mistäkin syystä. Eihän jukupliut parin muodostukseen ulkonäkö pienen tovin jälkeen merkkaa mitään. Kuuntele ihmistä kattele tuumaa miltä' se tuntuu, ok, kestääkö sitä 30 vuotta. Kestätkö Angelinaa 30 vuotta?  Kestääkö Angelika sinua? Teillä lienee yhteisiä juttuja...?

Vierailija
220/283 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä juuri sanoin, ei tule tapahtumaan joten olen tyytyväinen tähän nykyiseen. Capisce?

Itse asiassa sanoit juuri toisin päin, eli jos tulisi, niin eukko lentäisi, eli olet aika kiinni noissa unelmissasi, ja siis tyydyt siihen eukkoparkaasi. Ja vain ulkonäöllä on merkitystä. Muistakaa tytöt tämä.