Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen tunnustaa ettei olisi kannattanut jättää eksää?

Vierailija
26.05.2021 |

Itse miehenä sanon, että oli tosi paha virhe. Sen jälkeen muut on tuntuneet huonoilta ja siksi olen sinkku.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä ketään toista samanlaista tule löytymään niiden hyvien ominaisuuksien osalta, mutten usko että se olisi siltikään toiminut niiden huonojen takia.

Vierailija
2/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten jätit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt. Tulin jätetyksi. Ja välillä mietin häntä edelleen, vaikka aikaa jo yli 10 vuotta tästä. Tiedän, että häntä harmitti asia jossain kohtaa todella, koska laitteli viestiä. Mutta ei olisi ollut järkeä palata yhteen kuitenkaan.

Vierailija
4/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättänyt. Tulin jätetyksi. Ja välillä mietin häntä edelleen, vaikka aikaa jo yli 10 vuotta tästä. Tiedän, että häntä harmitti asia jossain kohtaa todella, koska laitteli viestiä. Mutta ei olisi ollut järkeä palata yhteen kuitenkaan.

Ethän sinä voi päättää jättäjän puolesta oliko eronne virhe vai ei.

Suosittelisin kyllä ammattiapua jos erosta on noin tuhottoman kauan etkä vieläkään ole päässyt yli. Kaikkea hyvää sulle, oikeasti.

Vierailija
5/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut yhtäkään eroa, en halunnut näitä miehiä enää elämääni, enkä varsinkaan olla millään tavalla intiimistä heidän kanssaan, joten ero oli oikea ratkaisu. Ehkä jonkun pettämisen tms. suuren loukkauksen takia jätetty mies (eli mies joka on muilta ominaisuuksiltaan sellainen jonka kanssa olisin kuitenkin halunnut jakaa elämäni) voisi jäädä mietityttämään.

Vierailija
6/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nainen rauhaan ja lopeta haikailu. Mäkin olen tänään viestitellyt kahden exän kanssa, mutta mitään yhteenpaluuhaikailua ei ole.

Vierailija
7/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen puoliso jätti minut, kun rakastui toiseen.

Erosi tästä. Rakastui taas. Tuliaitse jätetyksi ja on nyt katkera vanha mies ilman puolisoa.

En olisi häntä hylännyt, mutta näin hän vaan halusi.

Vierailija
8/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nainen rauhaan ja lopeta haikailu. Mäkin olen tänään viestitellyt kahden exän kanssa, mutta mitään yhteenpaluuhaikailua ei ole.

En minä niitä viestejä laittanut alunperin. Siltä suunnalta tuli katuvaa viestiä. Todettiin kuitenkin, että parempi jatkaa näin. Ettei olla yhteydessä tai mitään. Mutta ajatuksissa kai toinen saa välillä olla, kun vaikutti todella omaan elämään.

Vierailija
9/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä voi päättää jättäjän puolesta oliko eronne virhe vai ei.

Suosittelisin kyllä ammattiapua jos erosta on noin tuhottoman kauan etkä vieläkään ole päässyt yli. Kaikkea hyvää sulle, oikeasti.

Tulkitsit tuon kommentin hyvin erikoisesti.

t. eri

Vierailija
10/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot ovat olleet niin tarkoin harkittuja, että en kadu yhtäkään eroa enkä kaipaa yhtäkään exää. Oli ja meni. Piste.

Vierailija
11/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tunnustaa asioita jotka ei ole totta. Kaikki on jätetty enemmän kuin hyvästä syystä. Olisi pitänyt jättää tutustumatta ylipäätään.

Vierailija
12/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nuorena olin niin idealistinen että halusin täydellisen miehen ja päästin todella hänet käsistäni. Tätä olen katunut melkein 20 vuotta.

Vierailija
13/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Nuorena olin niin idealistinen että halusin täydellisen miehen ja päästin todella hänet käsistäni. Tätä olen katunut melkein 20 vuotta.

Tsemppiä! ♡

Vierailija
14/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta pätkääkään että erosin kamalista existä. Kaduttaa että en eronnut aikaisemmin.

Vierailija
15/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä olen taakseni jättänyt. Kaikki meni oikein. Silkkaa hoivaviettiä.

Haluan tasavertasuhteen.

Vierailija
16/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä eronnut, mutta tuskin paljoa huonommaksi voi muuttua.

Vierailija
17/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei kadu tekojaan. Tyhmää ees kysyy tommosta.

Vierailija
18/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä niistä?

Vierailija
19/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Yksikään nainen ei kadu tekojaan. Tyhmää ees kysyy tommosta.

Mietitkö sä koskaan tuota sun muuttunutta asennettasi? Sullehan oli alkuaikoina jotain faniketjujakin. :D

Vierailija
20/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä jättänyt, ne jättää minut, aina. Alkaa pikkuhiljaa mennä usko parisuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä