Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen tunnustaa ettei olisi kannattanut jättää eksää?

Vierailija
26.05.2021 |

Itse miehenä sanon, että oli tosi paha virhe. Sen jälkeen muut on tuntuneet huonoilta ja siksi olen sinkku.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, olisi vaan pitänyt jaksaa odottaa eksän muuttumista. Jo viiden vuoden jälkeen luovutin. Olin niin pinnallinen. Hyvää pitäisi odottaa vaikka koko elämä. Me nykynaiset ollaan niin kärsimättömiä. Enää ei osata uhrautua miehen vuoksi.

Vierailija
22/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin maailman uniikeimman naisen silloinkun olin nuori parikymppinen typerä mies ja ihan vain pienen ylipainon takia. Tai me puhutaan ”ylipainosta”, koska nainen oli oikeasti normaalipainonen, mutta kurvikas. Perheeni vaati minun hankkivan laihan naisen ja onnistuivat aivopesemään minut vihaamaan muita kun laihoja naisia. Nyt kolmekymppisenä en enää viehätykkään muista kun kurvikkaista naisista. Kadun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Yksikään nainen ei kadu tekojaan. Tyhmää ees kysyy tommosta.

Mietitkö sä koskaan tuota sun muuttunutta asennettasi? Sullehan oli alkuaikoina jotain faniketjujakin. :D

Ja mistähä oot tommosta saanu päähäs? Alusta lähtii miuu on kiusattu tääl, nii ny kiusaan takas.

Vierailija
24/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty, mikä jätetty. Piste. Next!

Vierailija
25/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin maailman uniikeimman naisen silloinkun olin nuori parikymppinen typerä mies ja ihan vain pienen ylipainon takia. Tai me puhutaan ”ylipainosta”, koska nainen oli oikeasti normaalipainonen, mutta kurvikas. Perheeni vaati minun hankkivan laihan naisen ja onnistuivat aivopesemään minut vihaamaan muita kun laihoja naisia. Nyt kolmekymppisenä en enää viehätykkään muista kun kurvikkaista naisista. Kadun.

Vähän samantyyppinen tilanne kuin mulla - rakastuin 115kg naiseen, mutta en ikinä kehdannut näyttää häntä mun läheisille ja lopulta nainen jätti mut..

Vierailija
26/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mietitkö sä koskaan tuota sun muuttunutta asennettasi? Sullehan oli alkuaikoina jotain faniketjujakin. :D

Ja mistähä oot tommosta saanu päähäs? Alusta lähtii miuu on kiusattu tääl, nii ny kiusaan takas.

No en tietenkään tiedä miten sen olet kokenut mutta muistan hyvin selkeästi useammankin fanitusketjun joissa sinua, murrettasi ja herttaisuuttasi ihkutettiin, ja useammankin kerran törmännyt muita asioita käsittelevissä ketjuissa positiivisiin kommentteihin sinusta sinun kommentin perässä.

Vierailija
27/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt vain siitä syystä, etten ole rakastanut tarpeeksi. Ei se siitä ole miksikään muuttunut. Tiedän, että olen jättänyt loistavia, partahöylämainoskomeita miehiä jotka ovat menestyneet elämässä. Nyt olen naimisissa tavallisen, epätäydellisen, kaljuuntuvan miehen kanssa joka on ulosotossa. Eikä kaduta pätkääkään. Ei ne rahat lämmitä yksinäisinä iltoina. Se lämmittää, että rinnalla on joku jota haluaa vielä kymmenen vuoden ja neljän lapsen jälkeenkin.

Vierailija
28/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka on joko omasta tai toisen aloitteesta päätynyt eroon useassa suhteessa, ja usean miehen perään hän on myös aktiivisesti haikaillut ja jopa viritellyt jotain uudelleen. Suhteet ja miehet ovat kuitenkin olleet järkyttäviä ja polkeneet tämän ystäväni omanarvontuntoa aivan ilmeisellä tavalla. Kuka onkaan se ainoa mies josta eroamista hän ei tunnu katuvan? No se ainoa tolkullinen, kunnioittava ja hyvä mies, joka on jäänyt osaksi ystäväpiiriämme! Nainen on häilyväinen, tsemppiä vaan miehet.

Vierailija
29/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan tullut sellainen olo. Joidenkin kohdalla oon miettinyt, että ois pitänyt erota jo paljon aiemmin. Mutta ehkä sitä on sit tarvinnut aikaa siihen että on ollut varma.

Vierailija
30/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Seuraavan kanssa sitten kahden vuoden päästä pisti ikkunat rikki kerrostalossa ja poliisit kävi. Eiköhän ole mennyt suhde suhteelta vaan väkivaltaisempaan suuntaan.

Vierailija
31/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa tuuria jos yksi ja sama henkilö eroaa 3-5 kertaa. Itsessä ei kumminkaan mitään vikaa. On 10+

Lapsia joka exälle.

Vierailija
32/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjuun vastaavat naiset , jotka eivät kadu eroa eksästään? 

ap

Vierailija
33/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjuun vastaavat naiset , jotka eivät kadu eroa eksästään? 

ap

Varmaan siksi, että eron katuminen on naisille harvinaista.

Vierailija
34/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Enkä kaipaa. Halusin elää tervettä elämää aikuisena itsenäisenä ihmisenä.

Vierailija
35/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jättänyt. Tulin jätetyksi. Ja välillä mietin häntä edelleen, vaikka aikaa jo yli 10 vuotta tästä. Tiedän, että häntä harmitti asia jossain kohtaa todella, koska laitteli viestiä. Mutta ei olisi ollut järkeä palata yhteen kuitenkaan.

Ethän sinä voi päättää jättäjän puolesta oliko eronne virhe vai ei.

Suosittelisin kyllä ammattiapua jos erosta on noin tuhottoman kauan etkä vieläkään ole päässyt yli. Kaikkea hyvää sulle, oikeasti.

Tulkitsit tuon kommentin hyvin erikoisesti.

t. eri

Kuinka niin? Aapee kertoi että ero oli virhe ja seuraavassa kommentissa että hän ei ollut se joka päätöksen teki.

Vierailija
36/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jättänyt. Tulin jätetyksi. Ja välillä mietin häntä edelleen, vaikka aikaa jo yli 10 vuotta tästä. Tiedän, että häntä harmitti asia jossain kohtaa todella, koska laitteli viestiä. Mutta ei olisi ollut järkeä palata yhteen kuitenkaan.

Ethän sinä voi päättää jättäjän puolesta oliko eronne virhe vai ei.

Suosittelisin kyllä ammattiapua jos erosta on noin tuhottoman kauan etkä vieläkään ole päässyt yli. Kaikkea hyvää sulle, oikeasti.

Tulkitsit tuon kommentin hyvin erikoisesti.

t. eri

Kuinka niin? Aapee kertoi että ero oli virhe ja seuraavassa kommentissa että hän ei ollut se joka päätöksen teki.

eri ihmisen kommentti . kirjoitin vain avauksen ekalle sivulle

ap

Vierailija
37/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huonoa tuuria jos yksi ja sama henkilö eroaa 3-5 kertaa. Itsessä ei kumminkaan mitään vikaa. On 10+

Lapsia joka exälle.

Eihän ero tarkoita että kummassakaan olisi mitään objektiivista vikaa vaan että ei oltu ainakaan toisen mielestä riittävän yhteensopiva pari.

Vierailija
38/101 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Sinua on 'kiusattu', siispä 'kiusaat' muita (tuntemattomia, syyttömiä) ihmisiä takaisin. What a champ. 

Todella sääli, vaihdoin itseasiassa kanssasi pari viestiä silloin kun olit vielä mukava. Noh sitä se palstalla oleminen kai joillekin teettää.

n21

Vierailija
39/101 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman naisen, joka sanoo, että erosivat turhan heppoisasti. Heitä yhdistää se, että he myöntävät asian vasta, kun erosta on vähintään 10-25 vuotta.

N52

Vierailija
40/101 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia joka exälle.

Eihän ero tarkoita että kummassakaan olisi mitään objektiivista vikaa vaan että ei oltu ainakaan toisen mielestä riittävän yhteensopiva pari.

Me kaikki ihmiset olemme viallisia. Pitkän parisuhteen salaisuus on yleensä siinä, että osapuolilla on turvallinen kiintymyssuhde. Ja vain noin 25 prosentilla on sellainen. Se ei tarkoita, että loput 75 % olisivat viallisia tai persoonallisuushäiriöisiä tai jotain, vaan sitä, että heillä on parisuhdetta tuhoavia toimintamalleja.

Ja onhan sekin ”vika”, jos esim. vaatii toiselta jotain mitä tämä ei kykene antamaan, tai ei pysty hyväksymään toisen ihmisen epätäydellisyyttä, tai jos itsellä on tiukat kriteerit miten elämä pitää elää, ja se oma tapa on ainoa oikea tapa.

Yhteensopimattomuus on vain pinnallinen selitys, kun ei pysty reflektoimaan itseään sieltä peilistä. Sitä paitsi, miksi kukaan edes aloittaa seurustelun ihmisen kanssa, jonka kanssa ei sovi yhteen...?

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme