Olkaa onnellisia jos teillä ei ole psyykkistä tautia tai muutenkaan mitään mielenterveysongelmia.
Minulla on ja voin sanoa, että elämä ei ole todellakaan helppoa kun on henkistä ahdistusta, pakko-oireita, masennusta ja huonommuuden tunnetta niin että tunnet olevasi kaikkia muita ihmisiä huonompi ja täysin arvoton. Ne ovat minun oireeni. Kunnollista hoitoa on lähes mahdoton saada. Lääkkeitä vain määrätään ja jos ne eivät vaikuta niin ne vaihdetaan uusiin tai annosta nostetaan. Muuten vain levitellään käsiä ja sanotaan, että muuten ei voida auttaa, koita pärjätä niiden lääkkeiden varassa.
Toisaalta nämä oireet ja vaikeudet ovat vahvistaneet uskoani Jumalaan ja Jeesukseen. Haluan elää niin, että kuoltuani pääsen Taivaaseen Jumalan ja Jeesuksen luo ja se tapahtuu uskomalla heihin, rukoilemalla ja elämällä Raamatun oppien mukaan. Jos en tekisi näin niin joutuisin käsitykseni mukasn Helvettiin ja sinne en halua. Minä olen jo omsn helvettini kokenut täällä maan päällä psyykkisen sairauden muodossa.
Kommentit (7)
Täällä on toinen jo nuoresta asti mt-ongelmissa kaulaa myöten kahlannut. Raskas on elämä ollut, ja se näkyy jo muussakin terveydentilassa sekä ulkoisessa olemuksessa. Hädin tuskin enää pystyn kävelemäänkään, on nivelet niin hajonneet jne.
Voimia ja ilon pilkahduksia elämääsi ap. 💚🦆🌳🐌
Mullakin pakko-oireinen häiriö ja välillä yhtä helvettiä. Jaksan kuitenkin mennä eteenpäin kun muistutan itseäni että aina tulee taas paremmat ajat ja en ole yhtä kuin pakkoajatukseni.
Viestisi vahvisti sen minkä olen aina tiennyt eli te uskovaiset olette mielisairaita. Pakkohan teidän on sitä olla jos te uskotte johonkin 2000 vuotta sitten eläneeseen satuhahmoon nimeltä Jeesus. Mielisairaalaan teifät kaikki uskovaiset hihulit pitäisi sulkea pois meidän normaalien ihmisten joukosta.
Mielenterveyden ongelmat ovat yllättävän yleisiä ja luulen, että suurin osa lievemmistä häiriöistä jää diagnosoimatta. Itselläni on masennus ollut seuralainen ajoittain, läpi elämäni. Olen aika varma, että minulta löytyisi jotain muutakin, jos tutkimaan alettaisiin. Tai ehkä mielialavaihteluni ovat temperamenttia, en tiedä
Tsemppiä sulle. Mullakin on ollut 16 vuotta pakko oireinen ja ahdistuneisuus ja masennus. Väillä vienyt toimintakyvyn. Mä uskon myös, että Jeesus pelastaa ja parantaa meidät. Luottakaamme elämämme hänen hyviin suunnitelmiin ja käsiin. Jeesus on Herra, totisesti on ja kaikki kansat sen tulevat näkemään kerran ja joutuvat tuomiolle. Ne jotka eivät uskoneet, vaan pitivät pilkkanaan sitä uskoa jota heille annettiin.
Mullakin tosi vaikeita vaiheita ja välillä tasasta. Kyllä tästä selvitään. Päivä kerrallaan. Muista olet rakastettu
Osta raskausajan multitabsja syö sitä 4 kuukautta. Jätä alkoholi, sokeri ja vehnä ruokavaliosta pois.
Mistä tiedät että uskot juuri oikeaan uskontoon? Tässä maailmassa nimittäin uskontoja ja jumalia riittää.