Kuolen helteeseen
Ei pysty enää. Ulkona ei ole voinut olla 10 vuorokauteen, astma, diabetes, verenpainelääkitys, migreeni ja muut sairaudet päällä. Ilmastointi ei toimi. Pari kertaa joutunut jo harkitsemaan päivystykseen hakeutumista. Eikö tämä jo riitä
Kommentit (42)
Vielä pystyt kuitenkin valittamaan
höpö höpö
Ei mene montaa viikkoa kun ei ole enää helteistä tietoakaan ja saa alkaa kaivaa taas talvipomppaa esille.
Astma on minullakin ja juuri olen lähdössä 60 kilometrin pyörälenkille. Nämä on parhaita pyöräilykelejä mitä ihminen voi toivoa.
M63v
Ei pysty hengittämään. Piti käydä päivystyksessä ja keuhkoahtauma. Nyt muutama päivä sairaalassa. t. Ap
vois auttaa ku korjaat ilmastoinnin,tai hankit uuden.
Mutta eihän se pakko ole.
Nyt muuten heinä kukkii ja joku muu. Jos se pahentaa joidenkin hengitystä.
Kannattaa mennä ambulanssilla päivystykseen jos paukut loppuu.
Voimia helteestä kärsiville. On se kumma kun haudan partaalla olevat ihmiset piruilevat monisairaille.
Hyvä. Kuole pois. Voinko luottaa siihen että et enää valita palstalla?
Olen 39v, painoindeksi 24. Ilmastointi ei toimi. T ap
Hanki ilmastointilaite. Nykyaikaisia siirrettäviä saa kerrostaloon vuokrakämppiinkin. Pieni riittää vaikka vaan maikkarin viilennykseen ja olet sitten siellä nämä kuumat päivät.
Kuulostat ihmiseltä, joka on yhteiskunnalle vaan kuluerä. Tuskin kukaan panisi pahakseen, jos kuolisit.
Laita kädet kylmään veteen. Erityisesti ranteet. Viilentää heti.
Kylmä suihku. Nii kylmää vettä ku pystyt olee auttaa. Sit kylmät pyyheet jaloille. Itel nilkat turpoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen 39v, painoindeksi 24. Ilmastointi ei toimi. T ap
Siis mikä ilmastointi sinulla on? Siis erilli ilmastointilaite vai talon ilmastointi rikki? Nopeasti yhteyttä huoltoon, että tulevat korjaamaan sen talon ilmastoinnin!
Vierailija kirjoitti:
Vielä pystyt kuitenkin valittamaan
Katastrofioppaissa sanotaan, että ne, jotka jaksavat valittaa, eivät ole kuolemassa. Hoidossa täytyy priorisoida niitä, jotka eivät enää valita.
Kun luen kommentteja niin täytyy myöntää, että menee usko ihmisyyteen. Ehkä ihmiset kaipaavat kiviaikaa jossa vain vahvimmat elävät. Olen kuluerä yhteiskunnalle, kyllä minä sen tiedän. Olen kuitenkin nauttinut elämästä tähän asti niin paljon ja minulle on tapahtunut niin paljon hyvää. Olen pahoillani olemassaolostani. Onneksi synnyin tähän aikaan vielä, kun ihmisistä välitettiin. T ap
Saatko tuulettimen kohti. Viilentääkö se vai tuoko vain lämmintä ilmaa, jos tuo lämmintä se on huono tuuletin. Pitäisi saada parempi ja äkkiä. Kuulostaa ikävältä tuo diabetes, migreeni sun muut.