Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin unelmiemme talon, mutta pankki en myönnä tarpeeksi lainaa. Törkeää kommentointia pankilta!

Vierailija
25.05.2021 |

En paljasta pankin nimeä, mutta löysin meille unelmiemme omakotitalon, jota kävimme myös katsomassa. Pankki ei kuitenkaan myönnä tarpeeksi lainaa, koska mieheni ei tienaa tarpeeksi. Pankkineuvottelija sitten sanoi, että olemmeko miettineet, että jos minä menisin kokopäivätöihin niin saisin tukien sijasta enemmän käteistä rahaa. Törkeää. Olen jo 4 vuotta hoitanut lasta kotona eikä siitä kukaan mitään maksa. Missä on kiitos siitä? Ei ainakaan siinä, että sanotaan liian köyhäksi. Hävytöntä. Korvauksia mietimme.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, eikö äideillä ole mitään arvoa..

Haha. Jos ei oo varaa maksaa lainaa, ei oo. Jos menee duuniin, on enemmän rahaa.

Simppeliä. Vai pitäiskö meidän muiden maksaa kotiäitien lainat?

Mieheni maksaisi kyllä takaisin.

Pankki oli näköjään eri mieltä.

Vierailija
62/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä pankkivirkailija sellainen kauluspaitainen nuori mies, joka laskee jollain Excelillä, että kuinka paljon on rahaa tilillä 100 vuoden päästä ja sitten ylimielisesti sanoo, että valitettavasti tulonne eivät riitä. Eivät tiedä oikeasta elämästä YHTÄÄN MITÄÄN!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pilalla kun te miehet tulitte tänne mollaamaan meitä äitejä.. teemme paljon sellaista mistä ei makseta palkkaa, esim minä teen nyt makaronilaatikkoa, ja joku tekee tätä työkseen.

Jos tekee työkseen, tekee varmaan tuhansia makaronilaatikoita päivässä myytäväksi voitolla, eikä yhtä ainoaa kuivakkaa vuokaa, joka ei tuota mitään.

Vierailija
64/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Suuri kunnioitus kaikille äideille ja isille, mutta pankki vaan kertoi totuuden. Ei pankki myönnä lainaa jos sitä ei ole varaa maksaa ja yrittivät ehdottaa vaihtoehtoja siitä, että menisit töihin. Ihan asiallista neuvottelua pankilta.

Vierailija
65/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi sentään.

Meillä on kolme lasta, molemmat töissä hyvällä palkalla. Saatiin unelmiemme koti pankkilainalla.

Valintoja.

Lapset maksoivat siis kotinne. Etkö yhtään häpeä?

😂

Vierailija
66/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Iltasanomiin jos tekisivät jutun tästä. Kiinnostaisi nähdä noin uuvatin naama

Vierailija
67/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monista tänne syötetyistä keksityistä aloituksista tämä oli ehkä se helpoin tunnistaa trolliksi.

Onko tosiaan nyt liikkeellä joku, jota ottaa rajusti pattiin kotona lastaan hoitavat äidit, ja siksi laittoi tänne tällaisen valitushöpinän saadakseen nämä äidit näyttämään aivottomilta?

Ap, tee seuraavan kerran vähän hienovaraisempi aloitus, ettei heti tajuta sua trolliksi.

Vierailija
68/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, eikö äideillä ole mitään arvoa..

Ei. Jokainen osaa poikia. Mutta hankipa koulutus ja työ.

Olen äiti, herranjestas sentään eikö mitään kunnioitusta saa..

Niin olen minäkin. Mistä minun pitäisi sinua velttoa lehmää kunnioittaa?

Mene töihin ja tienaa, niin tein minä ja niin tekevät muutkin.

Minä raadan kotona.

Mene töihin raatamaan niin saat palkkaa.

Koti on minun työni, ja saan siitä vähän palkkaa kelasta. Mutta onko se talo nyt liikaa vaadittu kun kaikilla on sellainen, ei vain meillä kun miehen tulot putosivat koronan takia. Ollaan loukussa kerrostalossa ja minä, äiti, kärsin tästä suunnattomasti. Ja lapsi. Mies ei kärsi niin paljoa kun on aina töissä.

Ooo, yksi lapsi ja kerrostalo. Mistä se raataminen muodostuu? Luulin draamailustasi että teillä on vähintään kuusi taaperoa ja puulämmitteinen tölli ilman juoksevaa vettä.

Vierailija
69/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menin viimeksi kysymään sossusta saisinko äitinä vähän matkarahaa, kun olisi mahdollisuus matkustaa lapsen kanssa kun on sen verran iso jo, niin vastaus oli luokkaa ala-arvoinen. Siis teen päivät pitkät niska limassa hommia ja kasvatan veronmaksajaa joka hyödyttää kaikkia ja ei mitään kiitosta.. kiitti vaan kaikille tuesta, olette sairaita.

Sinä haukut sairaiksi ihmisiä, jotka ovat ihan itse maksaneet oman elämänsä, joskus kituutellen.

Ja kun me maksamme myös sinun elämäsi, ymmärtänet sen, että sinun pikkuasioista kehittelemäsi  valittaminen ei oikein kolahda.

Mutta minä olenkin ÄITI, etkö ymmärrä, vai viiraako päässä?

Tää on provo :D

Vierailija
70/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilla on nyt itkuntuhruiset silmät

Vierailija
71/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen monista tänne syötetyistä keksityistä aloituksista tämä oli ehkä se helpoin tunnistaa trolliksi.

Onko tosiaan nyt liikkeellä joku, jota ottaa rajusti pattiin kotona lastaan hoitavat äidit, ja siksi laittoi tänne tällaisen valitushöpinän saadakseen nämä äidit näyttämään aivottomilta?

Ap, tee seuraavan kerran vähän hienovaraisempi aloitus, ettei heti tajuta sua trolliksi.

En usko että trollilla olisi noin mutkikas motiivi. Eiköhän tämä vain halua jauhaa 💩

Vierailija
72/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö kertonut pankissa lottoavasi viikoittain  jos se olisi takuuksi riittänyt. kyllä ap,n pitäisi 10 luokalle mennä ja panostaa matematiikkaan .

Vierailija
73/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit hankkinut rikkaamman miehen. Oliko toi maksimi mitä sait Tinderistä? Ai, ai ;)

Vierailija
74/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, on todella ilmeinen trolli. Yritä nyt ees! 😂😂😂

Vierailija
75/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, ettei lisääntymällä elä ellei myy lapsia adoptioon tai sitä alkuvaihetta rahaa vastaan miehille.

Miehillä on ihan sama, ei niillekään myönnetä lainaa jos mainitsevat elinkeinoksi siittiöiden tuottamisen.

Paitsi yhdessä Kauko Röyhkän kirjassa (Ocean City) oli siittäjien ammattikunta, joka kiersi hedelmöittämässä maksukykyisten mutta steriilien miesten vaimoja maksua vastaan.

Vierailija
76/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin, ettei lisääntymällä elä ellei myy lapsia adoptioon tai sitä alkuvaihetta rahaa vastaan miehille.

Miehillä on ihan sama, ei niillekään myönnetä lainaa jos mainitsevat elinkeinoksi siittiöiden tuottamisen.

Paitsi yhdessä Kauko Röyhkän kirjassa (Ocean City) oli siittäjien ammattikunta, joka kiersi hedelmöittämässä maksukykyisten mutta steriilien miesten vaimoja maksua vastaan.

Aloittajan runko ei ihan riittänyt rahakkaalle lätkäpelaajalle.

Vierailija
77/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki paska!

Vierailija
78/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamössö sukupolven edustaja. Mulle kaikki mitä haluun, vaikka ei oo rahhaa. Köyhät asuu Jakomäessä tai Kontulan alueella kaupungin vuokra-asunnoissa.

Se on totuus, että kaikki eivät saa omakotitaloa.

T. Unelmatalossa asuva ja hyvin toimeentuleva.

Vierailija
79/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sulla ei ole rahaa, olet kotihoidon tuella etkä käy töissä. Mies ei tienaa tarpeeksi. Sellaista se elämä on, ettei aina saa mitä haluaa. Sitten pitää tyytyä nykyiseen tai pienempään asuntoon. Voi hyvä luoja millainen käsitys nuorilla on elämästä. En nyt näe tuossa pankin kommentissa mitään erityisen törkeää.

Vierailija
80/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menin viimeksi kysymään sossusta saisinko äitinä vähän matkarahaa, kun olisi mahdollisuus matkustaa lapsen kanssa kun on sen verran iso jo, niin vastaus oli luokkaa ala-arvoinen. Siis teen päivät pitkät niska limassa hommia ja kasvatan veronmaksajaa joka hyödyttää kaikkia ja ei mitään kiitosta.. kiitti vaan kaikille tuesta, olette sairaita.

Sinä haukut sairaiksi ihmisiä, jotka ovat ihan itse maksaneet oman elämänsä, joskus kituutellen.

Ja kun me maksamme myös sinun elämäsi, ymmärtänet sen, että sinun pikkuasioista kehittelemäsi  valittaminen ei oikein kolahda.

Mutta minä olenkin ÄITI, etkö ymmärrä, vai viiraako päässä?

Niin? Mitä siitä? Siksi että sinä olet ÄITI sossun olisi pitänyt antaa sinulle ja lapsellesi matkarahaa?

Itse olen myös äiti ja ihan itse olen maksanut minun ja lapseni matkat. Oletko kuullut säästämisestä? Rahaa voi laittaa palkasta myös säästöön.

-Eri.

Minäkin olen ÄITI, mutta menin TÖIHIN lasten ollessa pieniä, että saimme lainamme maksettua, ja yhtä ja toista muuta mitä lapsiperheen elämään kuuluu. Kyllä voi olla taas avutonta touhua.