Löysin unelmiemme talon, mutta pankki en myönnä tarpeeksi lainaa. Törkeää kommentointia pankilta!
En paljasta pankin nimeä, mutta löysin meille unelmiemme omakotitalon, jota kävimme myös katsomassa. Pankki ei kuitenkaan myönnä tarpeeksi lainaa, koska mieheni ei tienaa tarpeeksi. Pankkineuvottelija sitten sanoi, että olemmeko miettineet, että jos minä menisin kokopäivätöihin niin saisin tukien sijasta enemmän käteistä rahaa. Törkeää. Olen jo 4 vuotta hoitanut lasta kotona eikä siitä kukaan mitään maksa. Missä on kiitos siitä? Ei ainakaan siinä, että sanotaan liian köyhäksi. Hävytöntä. Korvauksia mietimme.
Kommentit (90)
Mitenhän muut onnistuu? Päivähoidon ja perheensisäisen työnjaonko avulla?
Meillä vaimo jäi kotiin hoitamaan lapset koulun alkuun asti. Minä tein kahta työtä ja mitään ongelmia ei ollut pankin kanssa asuntolainasta.
Minä menin viimeksi kysymään sossusta saisinko äitinä vähän matkarahaa, kun olisi mahdollisuus matkustaa lapsen kanssa kun on sen verran iso jo, niin vastaus oli luokkaa ala-arvoinen. Siis teen päivät pitkät niska limassa hommia ja kasvatan veronmaksajaa joka hyödyttää kaikkia ja ei mitään kiitosta.. kiitti vaan kaikille tuesta, olette sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, eikö äideillä ole mitään arvoa..
Ei. Jokainen osaa poikia. Mutta hankipa koulutus ja työ.
Olen äiti, herranjestas sentään eikö mitään kunnioitusta saa..
Niin olen minäkin. Mistä minun pitäisi sinua velttoa lehmää kunnioittaa?
Mene töihin ja tienaa, niin tein minä ja niin tekevät muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on puhtaasti oma ja vapaaehtoinen valinta, ei siitä pidä mitalleja jaella.
Ei tässä mitaleista puhuttu, vaan kunnioituksesta äitejä kohtaan, pankissa, kaupass, täällä..
No se on sinun ihan ikioma valinta, mitäs läksit? Äitiys ei pakollista suomessa.
Eikä ilkeys ja saituus. Minä äänestän sdptä, koska he arvostavat äitejä jotka hoitavat lapsia kotona.
Kun hain ekan kerran asuntolainaa, se evättiin, koska tuloni olivat muka liian pienet takaisinmaksuun. Säästin siitä "pienestä" palkasta muutamassa kuukaudessa lisää pohjakassaksi. Sain lainan. Ihme etteivät epäilleet laittomuuksia kun sain "liian pienistä" tuloistani niin nopeasti säästettyä. Ne taulukot takaisinmaksukyvystä on laskettu jonkun sellaisen tulojen mukaan, joka käy päivittäin syömässä ravintolassa ja menee töihin helikopterilla.
Kai oli ne kuuluisat itkuntuhruiset silmät? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja tienaa, niin tein minä ja niin tekevät muutkin.
Minä raadan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin viimeksi kysymään sossusta saisinko äitinä vähän matkarahaa, kun olisi mahdollisuus matkustaa lapsen kanssa kun on sen verran iso jo, niin vastaus oli luokkaa ala-arvoinen. Siis teen päivät pitkät niska limassa hommia ja kasvatan veronmaksajaa joka hyödyttää kaikkia ja ei mitään kiitosta.. kiitti vaan kaikille tuesta, olette sairaita.
Sossuelätti valmistaa sossuelättejä. Niitä on jo ihan tarpeeksi minun rahojani syömässä.
Minäkin löysin unelmieni talon mut pankki ei anna lainaa koska olen työtön! Niin väärin! * itkupotkuraivari*
Kyllä katkerat velat on taas vauhdissa. Onneksi kuolette sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja tienaa, niin tein minä ja niin tekevät muutkin.Minä raadan kotona.
Mene töihin raatamaan niin saat palkkaa.
Tiiätkö, että köyhälle kaikki on kallista.
Pankeilla on lainan antamiseen omat kriteerit, joista pitävät kiinni.
Kannattaa muuttaa suunnitelmaa, jos lainaa ei myönnetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossuelätti valmistaa sossuelättejä. Niitä on jo ihan tarpeeksi minun rahojani syömässä.
Minun rahoillani täällä syödään ja miehen joka käy töissä, eikä huolehdi lapsista.
Sikoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sinä haukut sairaiksi ihmisiä, jotka ovat ihan itse maksaneet oman elämänsä, joskus kituutellen.
Ja kun me maksamme myös sinun elämäsi, ymmärtänet sen, että sinun pikkuasioista kehittelemäsi valittaminen ei oikein kolahda.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katkerat velat on taas vauhdissa. Onneksi kuolette sukupuuttoon.
Öhö öhö, en ole katkera ja minulla on lapsia ja velaton omistusasunto.
Sensijaan tämä trollaus on ennätystyperä. Varmaan sinun aloituksesi, oi kotona raatava kunniasi perääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja tienaa, niin tein minä ja niin tekevät muutkin.Minä raadan kotona.
Mene töihin raatamaan niin saat palkkaa.
Koti on minun työni, ja saan siitä vähän palkkaa kelasta. Mutta onko se talo nyt liikaa vaadittu kun kaikilla on sellainen, ei vain meillä kun miehen tulot putosivat koronan takia. Ollaan loukussa kerrostalossa ja minä, äiti, kärsin tästä suunnattomasti. Ja lapsi. Mies ei kärsi niin paljoa kun on aina töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haukut sairaiksi ihmisiä, jotka ovat ihan itse maksaneet oman elämänsä, joskus kituutellen.
Ja kun me maksamme myös sinun elämäsi, ymmärtänet sen, että sinun pikkuasioista kehittelemäsi valittaminen ei oikein kolahda.
Mutta minä olenkin ÄITI, etkö ymmärrä, vai viiraako päässä?
No se on sinun ihan ikioma valinta, mitäs läksit? Äitiys ei pakollista suomessa.