Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartijan kovat otteet myymälävarasta kohtaan.

Vierailija
25.05.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008000397.html

Huh huh, ehkä vähän ylimitoitettuja toimia vartijalta.

Kommentit (1395)

Vierailija
441/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli aloitus tästä aiheesta. Se poistettiin koska "uhri" on romani.

Huoh. AINA kun uhri on nainen, alkaa syyttely ja "mitäs menit, mitäs teit". Jos uhri on ulkomaalainen tai nainen, kaikki väkivalta on aina oikein. Joku pieni myymälävarkaus on syy listiä nainen, ihanat miehenne vahingoittaa muita ihmisiä ja pystytte silti symppaamaan heitä. Joku raja tuolle nais- ja ulkomaalaisvihalle. Te olette kyllä tekijöiden puolella jos ne ovat miehiä. Kun nainen varastaa suklaapatukan, hänet saa listiä vahvempi ihminen. Tekisipä naisvartija vastaavan teinipojalle niin saisitte läksytyksen.

OLisipa naiset yhtä sairaita ja vetelisi heikompiaan, eli poikalapsia naamaan ja kaikki vain ilakoisi. POjat ansaitsisi sen.

Ihan sairasta tuo naisvihanne. Toistuu aina kun uhri on nainen.

Älä jaksa. Minä olen elänyt naisen 40 vuotta eikä kukaan vartija tai poliisi ole minun päälleni yhtäkkiä käynyt. Mutta minäpäs en ajattelekaan, että minulla on oikeus varastaa suklaapatukoita ilman seurauksia. 

Vierailija
442/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa!

Tuokin nainen niinkuin pikku penska "enpäs anna,tuu hakemaan" ja vartija raukka yrittää pitää uskottavuutta ettei aivan käveltäis yli.

Mitä tuossa oikeesti olisi pitänyt tehdä jos toinen tarttuu muniin ja sylkee?

Vaikea on ilman voimaa pitää molemmat kädet ja vielä kasvot pois pelistä.

Näiden tavoitehan on ,että sidotaan vartijoiden ja muiden viranomaisten kädet tällä maalittamisella ja some julkisuudella niin että kohta voi vaan kävellä kaupasta ulos taskut täynnä kaupan omaisuutta.

Ja vielä kaikille joilla on jo r-kortti jo kädessä että näillä tarkoitan KAIKKIA varkaita ja rettelöitsijöitä.

Kannattaa jokaisen kotona kerrata mitä tehdään jos jostain syytetään !

Juuri näin! Tuo vähemmistö tosin kaivaa nyt kuoppaa itselleen. Kyllä kaikki normaalijärkiset suomalaiset tajuavat, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta taas vartija on ammatti ja siinä ammatissa toimitaan tilanteen edellyttämällä tavalla. Vastusteleva myymälävaras laitetaan voimakeinoin kuriin halusi tai ei.

Just näin. Tilanne ei edellyttänyt läheskään tuon kaltaisia voimakeinoja. Vartija on epäpätevä ja joutuu teostaan vastuuseen.

Kyllä edellytti. Riuhtova ja päälle sylkevä hullu on laitettava voimakeinoin kuriin. Normaalia toimintaa vartijalta.

Vierailija
444/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miesten pitänyt olla reiluja? :D Jos nainen hyökkäisi poikalapsen päälle ja hakkaisi tätä niin te ette tasan syyttäisi uhria. Transliike muka suurin uhka naiselle, todistatte taas miten se valkoinen heteromies on tasan susi naiselle, ei kukaan muu.

Oksentaisin jos saisin pojan. Vetäisin spermat isältään tämän naamalle, mielellään jo synnytyssalissa. Sehän on vaan fantasiaa ;)

Kommenttisi kertoo jo kaiken mielenterveydestäsi, joten turha keskustella enempää näistä myymälävarkaista kanssasi.

Vierailija
445/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijalla ei ole oikeutta käyttää voimakeinoja tai edes ottaa edes kiinni.

Vierailija
446/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijalla ei ole oikeutta käyttää voimakeinoja tai edes ottaa edes kiinni.

Tai olla edes vartija. Hänellä on oikeus nostaa vain palkkaa ja istua kotisohvalla.

Vierailija
447/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nähnyt sen toisen videon tämän kyseisen vartijan käytöksestä..ihan sekopää. Ja silloin kyseessä eivät olleet edes romanit.

Ihmettelen, että se toinen tapaus samalta päivältä on jäänyt tämän videon varjoon. Siinä tosiaan ei ollut romanit tai minkään muun vähemmistön edustajat kohteena.

Vierailija
448/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon järeämpiä aseita vartijoille, ettei heidän tarvitse painia tuollaisten mielipuolten kanssa. Joku sähkölamautin tai verkko tai vastaava, jolla laitetaan varas ensimmäisen varoituksen jälkeen laakista nippuun, niin säästyy kaikkien vaivaa. Sen jälkeen poliisi saa jakaa tuomiot varkaille.

Vierailija
449/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google Riemurasia varastelua . Video varastamisesta hameen salataskuun.

Vierailija
450/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nähnyt sen toisen videon tämän kyseisen vartijan käytöksestä..ihan sekopää. Ja silloin kyseessä eivät olleet edes romanit.

Ihmettelen, että se toinen tapaus samalta päivältä on jäänyt tämän videon varjoon. Siinä tosiaan ei ollut romanit tai minkään muun vähemmistön edustajat kohteena.

Oliko siinäkin ihan syyttömiä varkaita/rikollisia?

Vierailija
451/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näistä osapuolista tulee nyt tekemään ison tilin. Pelkkä paikalla olo ja sieltä poishäätämiseksi tulo tai palvelluksi tulon kieltäminen, niistäkin saa paljon rahaa kun muistaa ottaa kuvia tai videonpätkää. Työlläkin ellää.

Vierailija
452/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä varastamis videoita .

Vierailija
453/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä yleisöpalvelijan loppuunpalamisia ja kilahtamisia tapahtuu paljon, varsinkin jenkeissä. Ruotsissa silti ei lähes ollenkaan, ne ovatkin siellä ihmeen venyviä ja suvaitsevia vaikka muuten ovat koppavia :)

Vierailija
454/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rahtihameen hameen alle koffia ja sisäfilettä. Älä käytä maskia, sylje ja pure vartijaa. Murhatuomio tosta pitäisi saada, tartuttaa koronan, hivin, hepatiitin ja rabieksen vartijaan.

Vierailija
455/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa!

Tuokin nainen niinkuin pikku penska "enpäs anna,tuu hakemaan" ja vartija raukka yrittää pitää uskottavuutta ettei aivan käveltäis yli.

Mitä tuossa oikeesti olisi pitänyt tehdä jos toinen tarttuu muniin ja sylkee?

Vaikea on ilman voimaa pitää molemmat kädet ja vielä kasvot pois pelistä.

Näiden tavoitehan on ,että sidotaan vartijoiden ja muiden viranomaisten kädet tällä maalittamisella ja some julkisuudella niin että kohta voi vaan kävellä kaupasta ulos taskut täynnä kaupan omaisuutta.

Ja vielä kaikille joilla on jo r-kortti jo kädessä että näillä tarkoitan KAIKKIA varkaita ja rettelöitsijöitä.

Kannattaa jokaisen kotona kerrata mitä tehdään jos jostain syytetään !

Joo ja vartija voi sitten asianajajan kanssa kerrata sen oman kertomuksen, kun käräjäoikeudessa syytetään. Sitä saa mitä tilaa, eli potkut, vartijakortti veke ja pahoinpitelytuomio.

Kannattiko pahoinpidellä asiakas töissä? Sitä saa mitä tilaa. Kikkeliskokkelis, mitäs läksit

Vierailija
456/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko painitaso ja kunto vartijalla kun nainen väänti vastaan, niin sai ihan työtä tehdä ja ähertää.

Tuli miehenä sellainen olo että pitäisikö mennä jätkän tilalle. Muutenkin näkyy paljon kaljupäitä vartijoina.

Kyllä aina kannattaa antaa vähän etumatkaa vastustajalle ja helpotusta pitkällä hevitukalla, kun on taidot oikeasti hallussa.

Näytti rotevalta, mutta hyyty tosi nopeasti matossa. Itse olen paljon kevyempi ja jaksan vääntää painissa helposti puolikin tuntia tauotta. Olisin voittanut tuon äijän kännissäkin.

Se on juuri tuota kun nostellaan punttia mutta ei jakseta vääntää matossa pitkään. Menee hapoille ja sitten tulee pahasti kaljupäälle päihin.

Sitähän se on kun treenataan väärin.

Ei noin. Itse lasken videon perusteella että nainen voitti matto-osuuden.

Vierailija
457/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen näistä osapuolista tulee nyt tekemään ison tilin. Pelkkä paikalla olo ja sieltä poishäätämiseksi tulo tai palvelluksi tulon kieltäminen, niistäkin saa paljon rahaa kun muistaa ottaa kuvia tai videonpätkää. Työlläkin ellää.

Joutuuko kaupat maksamaan korvauksia jos kieltävät palvelun näiltä vai miten homma menee? Mitä kautta saavat korvauksia? Onko EU:lta tullut koskaan mitään noottia näistä?

Vierailija
458/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei rötöstelis, niin pääsis helpommalla. Sama ku nää bläk madafakörit jenkeissä.

Vierailija
459/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ei rauhoittunut. Ja sitten vielä muutama kanttihousu vieressä kuvaamassa ja provoamassa.

Vierailija
460/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli aloitus tästä aiheesta. Se poistettiin koska "uhri" on romani.

Huoh. AINA kun uhri on nainen, alkaa syyttely ja "mitäs menit, mitäs teit". Jos uhri on ulkomaalainen tai nainen, kaikki väkivalta on aina oikein. Joku pieni myymälävarkaus on syy listiä nainen, ihanat miehenne vahingoittaa muita ihmisiä ja pystytte silti symppaamaan heitä. Joku raja tuolle nais- ja ulkomaalaisvihalle. Te olette kyllä tekijöiden puolella jos ne ovat miehiä. Kun nainen varastaa suklaapatukan, hänet saa listiä vahvempi ihminen. Tekisipä naisvartija vastaavan teinipojalle niin saisitte läksytyksen.

OLisipa naiset yhtä sairaita ja vetelisi heikompiaan, eli poikalapsia naamaan ja kaikki vain ilakoisi. POjat ansaitsisi sen.

Ihan sairasta tuo naisvihanne. Toistuu aina kun uhri on nainen.

Itse olen nuorena poikana varastanut kaupasta, jäänyt kiinni ja olen rauhassa lähtenyt kauppiaan mukaan selvittämään asiaa takahuoneeseen. Miksi tämä Romani ei tehnyt samoin? Miksi?

Itse olen järjestyksenvalvojana toimiessani taltuttanut rimpuilevan asiakkaan käyttämällä tilanteen vaativia ja oikein suhteutettuja voimakeinoja, provosoitumatta ja ilman ylilyöntejä. Miksi tämä vartija ei tehnyt samoin? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä