Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5041/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D

En tupakoi enkä ole mitenkään tupakointimyönteinen, mutta kaikki kuvat ja videot, joissa D. polttaa, saa mun pääni aivan sekaisin. Huhhuijaa.

Toivottavasti D ja bändin terveys ja ääni kestää tuon loputtoman tupakoinnin. Ja toivottavasti yksikään nuori fani ei ala sen takia itse tupakoimaan. Just kun on saatu ihmiset tajuamaan tupakoinnin haitat.

Itsekin miettinyt miten pitkään se jaksaa vetää livejä niin täysillä hengästymättä, vaatii hyvän kunnon. Noin nuorena se tietenkin vielä menee, vaikka tupakoisi.

Vierailija
5042/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin iloinen sen fanin puolesta, joka eilen lahjotti Damianolle helmet, D laittoi ne heti kaulaan ja helmet näkyy olevan kaulassa myös tänään jossain virallisissa kuvauksissa. Vau mikä fanin elämän kohokohta :D Nämä kävi siis ilmi fanclubin instaa aivan liian tarkkaan seuraamalla...

Kiinnitin kyllä huomiota helmiin, mutten tiennyt että ne oli fanin antamat, awww. Taisi olla mieluisa lahja 😊

Mä en ehkä kestä, Damianolla on edelleen ne samat ruotsalaiset(?) fanihelmet kaulassa, ties kuinka monennetta päivää on näkynyt kaikissa kuvissa <3

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1408082990660456453

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisin röyhelökauluslook on mun makuun.

Vierailija
5044/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jo täällä? Olenko ainoa, jonka mielestä D on jotenkin suloisen hermostuneen oloinen näissä englanninkielisissä haastatteluissa.

Vierailija
5045/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano kutsuu Instagramissa tuota tatuoitua keskisormeaan "f*ck fingeriksi".

Voi hyvä luoja.

Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...

*Posket punaisina* ❤️🤭

Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈

https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793

Järkyttävä, en ymmärrä mitä ihmettä tuossa oikein näette? Kauhea meikattu naama ja näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.

Vierailija
5046/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D

En tupakoi enkä ole mitenkään tupakointimyönteinen, mutta kaikki kuvat ja videot, joissa D. polttaa, saa mun pääni aivan sekaisin. Huhhuijaa.

Toivottavasti D ja bändin terveys ja ääni kestää tuon loputtoman tupakoinnin. Ja toivottavasti yksikään nuori fani ei ala sen takia itse tupakoimaan. Just kun on saatu ihmiset tajuamaan tupakoinnin haitat.

Itsekin miettinyt miten pitkään se jaksaa vetää livejä niin täysillä hengästymättä, vaatii hyvän kunnon. Noin nuorena se tietenkin vielä menee, vaikka tupakoisi.

Mutta voi näkyä iholla ja äänessä liiankin varhain. Jos on ollut syöpäosastolla töissä, tietää mikä riski tuo ketjupoltto on.

Vierailija
5047/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja.

Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...

*Posket punaisina* ❤️🤭

Järkyttävä, en ymmärrä mitä ihmettä tuossa oikein näette? Kauhea meikattu naama ja näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.

Ehkä kaikki ovat sokaistuneita, kun ovat nähneet ilman meikkiä (ilman meikkiä ja ilman naisellisia elementtejä on paras).

Vierailija
5048/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian RAI on tehny kamalan karhunpalveluksen faneille poistamalla Sanremo-videot. En ymmärrä miten ne tän ajattelee, nythän olis kuulunu kaivaa kaikki mahdolliset backstage- ja extended-versiot ja näyttökertoja olis miljoonia, sen sijaan löytyy vaan jotain lyhyitä pätkiä. Niissä oli mielettömät stailit, kelpais ihastella...

Onneksi jossain fanikoosteissa on jotain nähtävissä, ite tulin vähän myöhässä tähän huumaan mukaan ja olisin halunnu nähdä koko matkan Sanremosta viisuihin... jossain uudehkossa konsertissa sanoivat että olivat jo suunnilleen pakanneet soittimet Sanremon finaalissa varmoina siitä että eivät voi voittaa, ja sit tulikin kiire.

Vierailija
5049/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian RAI on tehny kamalan karhunpalveluksen faneille poistamalla Sanremo-videot. En ymmärrä miten ne tän ajattelee, nythän olis kuulunu kaivaa kaikki mahdolliset backstage- ja extended-versiot ja näyttökertoja olis miljoonia, sen sijaan löytyy vaan jotain lyhyitä pätkiä. Niissä oli mielettömät stailit, kelpais ihastella...

Onneksi jossain fanikoosteissa on jotain nähtävissä, ite tulin vähän myöhässä tähän huumaan mukaan ja olisin halunnu nähdä koko matkan Sanremosta viisuihin... jossain uudehkossa konsertissa sanoivat että olivat jo suunnilleen pakanneet soittimet Sanremon finaalissa varmoina siitä että eivät voi voittaa, ja sit tulikin kiire.

Eikä! Ne viulistit oli ihan mahtavat :(

Vierailija
5050/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin muuten tumblrissa jonkun italialaisen fanin kertomukseen, jonka mukaan olivat joutuneet Sanremo-finaalissa *köh* pakkaamaan vähän muutakin, kun oli ne lähes läpinäkyvät/ihonväriset esiintymisasut...

Vierailija
5051/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen kahden eri esityksen kooste on kyllä edelleen olemassa, viuluja pääsee kuulemaan :) Manuel Agnellin kanssa Sanremossa tehty Amandoti löytyy Facebookin kautta kunnon videoversiona, on yksi suosikkejani.

Haluaisin vaan nähdä ne kaikki erilliset esitykset, käsittääkseni ZEB esitettiin ainakin kolmena eri iltana eri asuissa yms.

Vierailija
5052/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MadAng reacts videoita on täällä jo ylistettykin. Hänhän myönsi ihan ääneen että on man crush Damianoon :).

Entä oletteko katsoneet HighFlyBirdy:n kommentteja? Tässä uusin!

Aivan ihana on myös CadZ crew, joka on aivan ihastunut Måneskiniin.

King family reacts taas on katsonut vasta 2 videota, mutta analysoi Coralinen sanoja paremmin kuin kukaan muu.

Olen huvittanut itseäni kuvittelemassa itseni tekemässä reaktiovideoita Måneskinista, ai saakeli, se olis kyllä kauheeta! Joko en saisi sanaa suustani tai sitten sokeltaisin jotain käsittämätöntä julkaisukelvotonta huokailua ja lääkitystä.

Vierailija
5053/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo muakin harmittaa että en ole nähnyt niitä kaikkia San Remo-esiintymisä jne. pätkiä kylläkin, musta ne läpinäkyvät asut on vähiten mun suosikkini niiden esiintymisasuista.

Vierailija
5054/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MadAng reacts videoita on täällä jo ylistettykin. Hänhän myönsi ihan ääneen että on man crush Damianoon :).

Entä oletteko katsoneet HighFlyBirdy:n kommentteja? Tässä uusin!

Aivan ihana on myös CadZ crew, joka on aivan ihastunut Måneskiniin.

King family reacts taas on katsonut vasta 2 videota, mutta analysoi Coralinen sanoja paremmin kuin kukaan muu.

Olen huvittanut itseäni kuvittelemassa itseni tekemässä reaktiovideoita Måneskinista, ai saakeli, se olis kyllä kauheeta! Joko en saisi sanaa suustani tai sitten sokeltaisin jotain käsittämätöntä julkaisukelvotonta huokailua ja lääkitystä.

* läähätystä*

Vierailija
5055/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus, mä jo huomasin pohtivani, että miltä Damiano mahtaa tuoksua... No, varmaan tupakalta, mut varmaan joltakin hyvältäkin. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
5056/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jessus, mä jo huomasin pohtivani, että miltä Damiano mahtaa tuoksua... No, varmaan tupakalta, mut varmaan joltakin hyvältäkin. Pitääkö olla huolissaan?

Mä oon kuvitellut tätä ihan höyrähdykseni alusta asti, että tervetuloa kerhoon vaan. 🙈

Veikkaan, että tupakalle ja sellaiselle jollekin vähän myski/patchouli-henkiselle saippualle tai partavedelle. Häivähdyksenomaisesti, ei hallitsevasti. Ja TIETYSTI hänen ominaistuoksunsa on jo itsessään tainnuttava.

Vierailija
5057/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja.

*Posket punaisina* ❤️🤭

Meikki ja muu tilpehööri on tosiaan lisääntynyt. Mielestäni on parhaimmillaan vähän tavallisempana ja sillä tavalla miehekkäänä, urheilullisempana vakaana mutta runollisena itsenään. Pitkä tukka oli kyllä hieno. Herkkä saa olla.

Vierailija
5058/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voi näkyä iholla ja äänessä liiankin varhain. Jos on ollut syöpäosastolla töissä, tietää mikä riski tuo ketjupoltto on.

Myös ympäristölle pasiivisesti, jopa haitallisempaa joidenkin tutkimusten mukaan. Mietin vain, kun hönkäilevät fanienkin päälle sauhuja sumeilematta. Toki kyseessä on lyhytkestoinen altistus, mutta silmien kutinaa ja yskäkohtauksia siitä voi tulla. Sori aiheen vierestä hmm.

Vierailija
5059/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös ympäristölle pasiivisesti, jopa haitallisempaa joidenkin tutkimusten mukaan. Mietin vain, kun hönkäilevät fanienkin päälle sauhuja sumeilematta. Toki kyseessä on lyhytkestoinen altistus, mutta silmien kutinaa ja yskäkohtauksia siitä voi tulla. Sori aiheen vierestä hmm.

Damiano saisi hönkiä savujaan päälleni whenever, wherever.

Vierailija
5060/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana. Täydellinen. Jumalainen. Mistähän taivaallisista pidoista langennut tänne meidän tavallisten kuolevaisten pariin lietsomaan syntisiä ajatuksia.