Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Meikillä tai ilman, tupakalla tai ilman, koruilla tai ilman, korsetilla tai ilman, kaikki Damianon olomuodot kelpaavat. Vaatteilla tai ilman, eiku
Yes please!
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin muuten tumblrissa jonkun italialaisen fanin kertomukseen, jonka mukaan olivat joutuneet Sanremo-finaalissa *köh* pakkaamaan vähän muutakin, kun oli ne lähes läpinäkyvät/ihonväriset esiintymisasut...
Ai KA-MA-LA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano kutsuu Instagramissa tuota tatuoitua keskisormeaan "f*ck fingeriksi".
Voi hyvä luoja.
Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...
*Posket punaisina* ❤️🤭Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Järkyttävä, en ymmärrä mitä ihmettä tuossa oikein näette? Kauhea meikattu naama ja näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.
Meikki ja muu tilpehööri on tosiaan lisääntynyt. Mielestäni on parhaimmillaan vähän tavallisempana ja sillä tavalla miehekkäänä, urheilullisempana vakaana mutta runollisena itsenään. Pitkä tukka oli kyllä hieno. Herkkä saa olla.
Tässä ainakin nähdään miten paljon meikki (ja hiukset) voi vaikuttaa ulkonäköön. Damiano on niin paljon paremman näköinen luonnollisena.
Minä tykkäsin myös vähillä tatuoinneilla/tatuointivapaana eniten. Mutta hän on hurahtanut tatuointeihin. Onkohan kyse vähän samasta kuin naisilla botoxit ja kauneusoperaatiot? Tämä jo varmasti ärsyttää montaa fania, i know, mutta tällaikin voi siis kokea.
Tää "eurovision 2021 finale in a nutshell" video ja Italian kohta (2.04 alkaen) on niin naulan kantaan. Hyvä etten pudonnu sohvalta, kun näin Damianon ensimmäistä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...
*Posket punaisina* ❤️🤭Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈
Järkyttävä, en ymmärrä mitä ihmettä tuossa oikein näette? Kauhea meikattu naama ja näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.
Meikki ja muu tilpehööri on tosiaan lisääntynyt. Mielestäni on parhaimmillaan vähän tavallisempana ja sillä tavalla miehekkäänä, urheilullisempana vakaana mutta runollisena itsenään. Pitkä tukka oli kyllä hieno. Herkkä saa olla.
Tässä ainakin nähdään miten paljon meikki (ja hiukset) voi vaikuttaa ulkonäköön. Damiano on niin paljon paremman näköinen luonnollisena.
Minä tykkäsin myös vähillä tatuoinneilla/tatuointivapaana eniten. Mutta hän on hurahtanut tatuointeihin. Onkohan kyse vähän samasta kuin naisilla botoxit ja kauneusoperaatiot? Tämä jo varmasti ärsyttää montaa fania, i know, mutta tällaikin voi siis kokea.
Tämän hypetyksen jälkeen joku puhtauden perikuva babyface vienee uudet fanit hurmioon. Tapahtuuko se ensi vuonna vai 50 vuoden kuluttua, se onkin sitten jo toinen juttu. Ethan on kai vielä tatuointivapaa, muuten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Tämän hypetyksen jälkeen joku puhtauden perikuva babyface vienee uudet fanit hurmioon. Tapahtuuko se ensi vuonna vai 50 vuoden kuluttua, se onkin sitten jo toinen juttu. Ethan on kai vielä tatuointivapaa, muuten...
Tai kirveestä veistetty karvainen ja koruton, meikitön hyvien elämäntapojen ja arvojen kuningas. Vastareaktio tulee yleensä aina voimakkaaseen manifestiin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi ärsyttävimmistä puolista naisissa. Usein ei tunnu olevan mitään väliä mitä ja miten hyvännäköinen mies tekee. Riittää että on hyvännäköinen niin naiset kuolaa ja fanittaa. Musiikillisesti Italia oli tusinarockia, mutku hottis esittäjä niin tässähän tätä asiaa olette jauhamassa. Olipa parisuhteessa rasittavaa käydä bändien keikoilla kun ikinä ei voinu tietää tykkääkö nainen musiikista vai kuolaako vain esittäjiä. Yhtä lailla voitas mennä naisen kanssa strippibaariin ja voisin heittää sille että noita tanssitaitoja mä tässä ihailen ja fanitan.
Joo mä tiedän ton tunteen, siksi en pärjääkään tämän ketjun raivo-kareneiden kanssa, koska ne eivät vaan voi yksinkertaisesti ymmärtää mun tunne-elämää ja sitä, että jumalattoman kauniilla miehillä on myös tunteet ja niinku sisäinen kauneus, joka on niinku eri juttu kuin joku face value tai rasvaprosentti.
Täällä on oltu Damianosta huolissaan, pohdittu sen tunne-elämää, ihailtu sen lahjakkuutta ja syvällisiä sanoituksia jopa enemmän kuin sen ulkonäköä. Miksi meidän pitäisi ymmärtää sinun sielunelämääsi, ethän sinä ole ketjun aihe. Pärjääminen antaa myös kuvan siitä, että sinun mielipiteesi tulisi voittaa muut.
Just ignore. Ei ole vaivan arvoista vääntää häirikön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Ne tyylikkäät istuvat italialaiset jakkuasut italiassa live-eistyksissä, eivätköhän enää käytä esiintymisasuina? Toki euroviisuesityksen asu osui nappii, mutta niitä matkivat versiot ei välttämättä osukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että aika moni meistä D:n ihastelijoista on tottunut vääntämään uhmaikäisten tai teinien kanssa 😁
Paras neuvo on silloin justiinsa tuo, että pitää oman päänsä kylmänä ja antaa kiukuttelijan olla, kunnes toinen kyllästyy kiukkuunsa / huomion hakuun ja lopettaa meuhkaamisen.
Palstatrolli(t) näemmä korkanneet juhannuksen kunniaksi, onpa taas väsynyttä touhua.
Asiasta toiseen, itse ymmärrän hyvin huolen tatuoinneista. Aika tiuhaan niitä pukkaa ja erikoisena pidän varsinkin sitä, että tuollainen DIY-henkinen töhertely on nyt noussut suosikiksi. Olen ihan tatuointipositiivinen ihminen ja tykkään p*skoistakin tatuoinneista, mutta samalla olen nähnyt myös lukuisia esimerkkejä siitä, kuinka homma lähtee nopeasti lapasesta ja myöhemmin kaduttaa.
En kuitenkaan moralisoi, koska kenenkään vartaloa koskevat valinnat eivät lopulta kuulu minulle eivätkä tatuoinnit vähennä fanitusintoa. Valitettavasti, olisi tässä jo muutakin tekemistä elämässä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää "eurovision 2021 finale in a nutshell" video ja Italian kohta (2.04 alkaen) on niin naulan kantaan. Hyvä etten pudonnu sohvalta, kun näin Damianon ensimmäistä kertaa :D
En ollut aiemmin huomannut, että Damianon isä oli tuossa niiden pöydässä.
Mielestäni se ei kyllä ole Damianon isä kuvien perusteella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut aiemmin huomannut, että Damianon isä oli tuossa niiden pöydässä.
Mielestäni se ei kyllä ole Damianon isä kuvien perusteella..
Eipä olekaan, kun tarkemmin katsoin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut niinku sulla olisi jotain valmiuksia vääntää muuta kuin tortillat housuus ;D Suuret on niinku luulot :D et sä pysty kuin poistattamaan.
Nyt muuten maistuiskin tortillat. Mökin keittiö kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Pariisin röyhelökauluslook on mun makuun.
Sama täällä! Ja tuli ihan Dingo-fiilikset, Neumann röyhelöpaidassaan, ja samanlainen fanitus nyt Damianoon kuin aikoinaan oli Neumanniin... Tosin ehkä hieman kypsempää, kai, ehkä:D
winner, huomasin aiemmin että sulla oli joku ihan asiallinen oma ketju (raitis juhannus tms.) jossa keskustelit ihan tolkullisesti. Mikset sä mieluummin keskustelisi ihmisten kanssa fiksusti siellä ja lopettaisi tuota todella omituista trollailua täällä?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstatrolli(t) näemmä korkanneet juhannuksen kunniaksi, onpa taas väsynyttä touhua.
Asiasta toiseen, itse ymmärrän hyvin huolen tatuoinneista. Aika tiuhaan niitä pukkaa ja erikoisena pidän varsinkin sitä, että tuollainen DIY-henkinen töhertely on nyt noussut suosikiksi. Olen ihan tatuointipositiivinen ihminen ja tykkään p*skoistakin tatuoinneista, mutta samalla olen nähnyt myös lukuisia esimerkkejä siitä, kuinka homma lähtee nopeasti lapasesta ja myöhemmin kaduttaa.
En kuitenkaan moralisoi, koska kenenkään vartaloa koskevat valinnat eivät lopulta kuulu minulle eivätkä tatuoinnit vähennä fanitusintoa. Valitettavasti, olisi tässä jo muutakin tekemistä elämässä 😁
"Olisi tässä jo muutakin tekemistä elämässä" on ihmisen ensimmäinen askel päättömän Damiano-addiktionsa hyväksymiseen.
Siitä se kuule lähtee ja heinäkuussa olet jo kuivilla.
Voi, sinä olet Winner ihan yhtä pahassa jamassa tämän Damiano addiktiosi kanssa, mutta hyvä kun tiedät jo miten sen kanssa toimitaan ja jaat meillekin ihanat vinkkisi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin röyhelökauluslook on mun makuun.
Sama täällä! Ja tuli ihan Dingo-fiilikset, Neumann röyhelöpaidassaan, ja samanlainen fanitus nyt Damianoon kuin aikoinaan oli Neumanniin... Tosin ehkä hieman kypsempää, kai, ehkä:D
Ei <3
Ihanaa! Lapset poissa jaloista, nyt voin luukuttaa Måneskinia läpi yönnnnn…
Meikillä tai ilman, tupakalla tai ilman, koruilla tai ilman, korsetilla tai ilman, kaikki Damianon olomuodot kelpaavat. Vaatteilla tai ilman, eiku