Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5001/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Kannattaa jättää kokonaan huomiotta vaan, niin jossain vaiheessa väsähtää.

Vierailija
5002/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt takaisin asiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D

Vierailija
5004/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon paras lookki on mun mielestä se Euroviisu-look. Myös esim siinä Parole lontane biisin live-taltioinnissa, jossa hällä on valkonen hihaton paita päällä, hän on kuin jumala. Pitkät hiukset, ja raskas meikki peittää hänen komeuden. Älkää kivittäkö.

Vierailija
5005/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MadAng reacts videoita on täällä jo ylistettykin. Hänhän myönsi ihan ääneen että on man crush Damianoon :).

Entä oletteko katsoneet HighFlyBirdy:n kommentteja? Tässä uusin!

Aivan ihana on myös CadZ crew, joka on aivan ihastunut Måneskiniin.

King family reacts taas on katsonut vasta 2 videota, mutta analysoi Coralinen sanoja paremmin kuin kukaan muu.

Vierailija
5006/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanpa Winnerin kerjätä huomiota metakeskustelulla ihan keskenään ja keskitytään olennaiseen.

Toivottavasti nautitte tästä yhtä paljon kuin minäkin:

Vierailija
5007/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!!

Vierailija
5008/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minuuttia Damianon ja Thomasin bromancea, olkaa hyvät (sis. mm. kitaran nuolemista):

Vierailija
5009/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon paras lookki on mun mielestä se Euroviisu-look. Myös esim siinä Parole lontane biisin live-taltioinnissa, jossa hällä on valkonen hihaton paita päällä, hän on kuin jumala. Pitkät hiukset, ja raskas meikki peittää hänen komeuden. Älkää kivittäkö.

Minun suosikkini on Zitti e buoni -videon musta pitsiröyhelöpaita, mutta olenkin hieman glamourimman tyylin ystävä.

Vierailija
5010/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MadAng reacts videoita on täällä jo ylistettykin. Hänhän myönsi ihan ääneen että on man crush Damianoon :).

King family reacts taas on katsonut vasta 2 videota, mutta analysoi Coralinen sanoja paremmin kuin kukaan muu.

CadZ on ihana, hän punastui yhdellä vanhemmalla videolla korvalehtiään myöten kun joutui Damiano-lumouksen valtaan ❤️

Vierailija
5011/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin mahtavaa, että on tyyppejä, jotka askartelee näitä "sexiest moments" -tyyppisiä koostevideoita kaikkien maailman Damiano-hullaantuneiden viihdykkeeksi. Ja meitähän riittää. 😄

Vierailija
5012/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D

En tupakoi enkä ole mitenkään tupakointimyönteinen, mutta kaikki kuvat ja videot, joissa D. polttaa, saa mun pääni aivan sekaisin. Huhhuijaa.

Vierailija
5013/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmän kuin yksi yksinään jutteleva sekopää (joka on helppo ignoorata) minua harmittaa mielipidepoliisina toimiva Karen/Karenit.

Nyt on poistettu myös Ethan a.k.a. kuningasboa -viestejä! Voi kyynel.

Vierailija
5014/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tupakoi enkä ole mitenkään tupakointimyönteinen, mutta kaikki kuvat ja videot, joissa D. polttaa, saa mun pääni aivan sekaisin. Huhhuijaa.

Damiano saa jopa tuhruiset DIY-tatuoinnit näyttämään kuumalta. Huhhuh.

Vierailija
5015/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmän kuin yksi yksinään jutteleva sekopää (joka on helppo ignoorata) minua harmittaa mielipidepoliisina toimiva Karen/Karenit.

Taasko se alkoi 😶 juuri kun joku sivu sitten kiittelin moderointityöstä...

Asiaan liittyen, olen huolellisen analysoinnin jälkeen päätynyt siihen lopputulokseen, että Ethan on patonkihommissa vielä Damianoakin siunatumpi

leipuri siis.

Vierailija
5016/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CadZ on ihana, hän punastui yhdellä vanhemmalla videolla korvalehtiään myöten kun joutui Damiano-lumouksen valtaan ❤️

Mä muistan tämän hetken, priceless! Ja siitä päädyin myös Mad Angin videoiden pariin. Kiitos, kuka ikinä tuon alunperin tänne linkkasi ❤

Vierailija
5017/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan liittyen, olen huolellisen analysoinnin jälkeen päätynyt siihen lopputulokseen, että Ethan on patonkihommissa vielä Damianoakin siunatumpi

leipuri siis.

Vaadin lähdeaineistoa julkiseksi. Tieteen avoimuuden nimissä, tietenkin.

Vierailija
5018/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leipuri siis.

Miksi mulla alkoi soida päässä Popedan "Matkalla Alabamaan"? Pullat pystyyn, taikina nousee, beibi nyt leivotaan... APUA!

Vierailija
5019/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leipuri siis.

Minun hyvin epävirallinen arvioni on että tässä *köh* leipomiskisassa, Thomas on lopullinen patonkimestari. Eipä unohdeta Italians in panties -aineistoa.

Vierailija
5020/22169 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leipuri siis.

Vaadin lähdeaineistoa julkiseksi. Tieteen avoimuuden nimissä, tietenkin.

Taikasanat Italians in panties 😉