Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Damianon paras lookki on mun mielestä se Euroviisu-look. Myös esim siinä Parole lontane biisin live-taltioinnissa, jossa hällä on valkonen hihaton paita päällä, hän on kuin jumala. Pitkät hiukset, ja raskas meikki peittää hänen komeuden. Älkää kivittäkö.
Yksi suosikki on myös se aamunkäheä Good morning Måneskin fans... unbelievable ❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon paras lookki on mun mielestä se Euroviisu-look. Myös esim siinä Parole lontane biisin live-taltioinnissa, jossa hällä on valkonen hihaton paita päällä, hän on kuin jumala. Pitkät hiukset, ja raskas meikki peittää hänen komeuden. Älkää kivittäkö.
Yksi suosikki on myös se aamunkäheä Good morning Måneskin fans... unbelievable ❤❤❤
Siis tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä
apua se on niin ihana tässä
Oho, meidän ketjulle on tehty ”viime aikojen keskustelluin” -nosto 😅
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvankaappaukset
Juuri kun itse ajattelit olevasi
https://giphy.com/gifs/bNXRhpZMoNl5CEMjVL
Vierailija kirjoitti:
Juhlan paikka 🥳
https://mobile.twitter.com/ellakijktnaartv/status/1406731477182787585
Tämä on aktiivisin ja mukavin ketju mihin olen 10-vuotisen palstaurani aikana törmännyt! Ei mitään sivutolkulla jatkuvaa saivartelua eikä spämmiä, ei juuri trollaamista eikä lainkaan henkilökohtaisuuksiin menemistä. Hattu päästä, hieno saavutus AV:n omilta Marleenoilta.
Vierailija kirjoitti:
Damiano kutsuu Instagramissa tuota tatuoitua keskisormeaan "f*ck fingeriksi".
Voi hyvä luoja.
Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...
*Posket punaisina* ❤️🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...
*Posket punaisina* ❤️🤭
Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Tässä on kuva Damianosta ja Giorgiasta, jossa D näyttää korkeintaan 16-vuotiaalta. 18v oli jo pitkä tukka. Ovat varmaan siis tunteneet toisensa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kuva Damianosta ja Giorgiasta, jossa D näyttää korkeintaan 16-vuotiaalta. 18v oli jo pitkä tukka. Ovat varmaan siis tunteneet toisensa pidempään.
Minä muistan lukeneeni jostain, että ovat vanhoja koulukavereita. Söpöä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan lukeneeni jostain, että ovat vanhoja koulukavereita. Söpöä joka tapauksessa.
joo tää kuva on kai ennen niiden seurustelua koska Damiano on kai ton kuvan jälkeen seurustellut joidenkin muiden kanssa koska puhui myös siitä seurustelusta vanhemman naisen kanssa ollessaan 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
*Posket punaisina* ❤️🤭Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Ai kamala, minulle tuli edellisestä viestistä täysin sama kuva mieleen...
*posket tulipunaisena*
Nyt lähden järveen jäähtymään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D
En tupakoi enkä ole mitenkään tupakointimyönteinen, mutta kaikki kuvat ja videot, joissa D. polttaa, saa mun pääni aivan sekaisin. Huhhuijaa.
Toivottavasti D ja bändin terveys ja ääni kestää tuon loputtoman tupakoinnin. Ja toivottavasti yksikään nuori fani ei ala sen takia itse tupakoimaan. Just kun on saatu ihmiset tajuamaan tupakoinnin haitat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla rakkautta ensisilmäyksellä kun eivät menneet yhteen heti. Damiano on seurustellut muiden kanssa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aktiivisin ja mukavin ketju mihin olen 10-vuotisen palstaurani aikana törmännyt! Ei mitään sivutolkulla jatkuvaa saivartelua eikä spämmiä, ei juuri trollaamista eikä lainkaan henkilökohtaisuuksiin menemistä. Hattu päästä, hieno saavutus AV:n omilta Marleenoilta.
Ne on poistettu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla rakkautta ensisilmäyksellä kun eivät menneet yhteen heti. Damiano on seurustellut muiden kanssa. 🤔
Itseasiassa Giorgiakin on seurustellut ennen Damianoa, kuten arvata saattaa. Ehkä jopa juuri tuolloinkin on jompi kumpi seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Giorgiakin on seurustellut ennen Damianoa, kuten arvata saattaa. Ehkä jopa juuri tuolloinkin on jompi kumpi seurustellut.
Eikös Giorgia ole kolme vuotta vanhempi kuin D?
Ai kamala 😂 Hyvä kun mainitsit Popedan, ei ole niin tukalan kuuma enää kun miettii Patea.