Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano kutsuu Instagramissa tuota tatuoitua keskisormeaan "f*ck fingeriksi".
Voi hyvä luoja.
Tsiisus, tää nainen sai sellaisen mielikuvan mieleensä, osapuolina ihan minä itse+D, että ei menis kyllä palstavahdeilta läpi jos sen tähän kirjoittaisi...
*Posket punaisina* ❤️🤭Edelleen: Damiano tietää olevansa kuuma ja pilkkaa meitä ihan tahallaan 🙈
https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Järkyttävä, en ymmärrä mitä ihmettä tuossa oikein näette? Kauhea meikattu naama ja näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.
Meikki ja muu tilpehööri on tosiaan lisääntynyt. Mielestäni on parhaimmillaan vähän tavallisempana ja sillä tavalla miehekkäänä, urheilullisempana vakaana mutta runollisena itsenään. Pitkä tukka oli kyllä hieno. Herkkä saa olla.
Ne tyylikkäät istuvat italialaiset jakkuasut italiassa live-eistyksissä, eivätköhän enää käytä esiintymisasuina? Toki euroviisuesityksen asu osui nappii, mutta niitä matkivat versiot ei välttämättä osukaan.
Vicorialola ja Ethanilla oli sen tyyppiset pinkit Ruotsissa. Ehkä Gorgia toi kiireellä Amsterdamiin seuraavat esiintymisasut Damianolle ja Thomasille pinkeistä jakuistaan (Thomasin lahkeet ja jakkui oli aika lyhyt, Damianonkin lahkeet oli aika lyhyet juu, ja muutenkin aika tiukat miehelle). Ehkä toi myös oman korsettikokoelmansa..
Miksei Tanskasta löydy mitään haastattelua? Oliko se vaan välipysähdykseksi tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
On ne niin ihania kaikki.
Damianolla taas noita semijännittyneitä mikroilmeitä. Ja Ethan haroo hermostuksissaan täydellisiä hiuksiaan.
💜
Vierailija kirjoitti:
Miksei Tanskasta löydy mitään haastattelua? Oliko se vaan välipysähdykseksi tarkoitettu.
Sinänsä kuvittelisi, että Tanskassa mediakiinnostus olisi suht suurta, koska Victoria on puoliksi heidän "omansa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä kuvittelisi, että Tanskassa mediakiinnostus olisi suht suurta, koska Victoria on puoliksi heidän "omansa".
ehkä ne teki vaan jotain lehtihaastatteluita jotka tulee myöhemmin, huomenna ne on Ranskan tv:ssä jossain ohjelmassa, kuvattu ilmeisesti eilen.
Mikähän tehtävä mukana edelleen kulkevalla vähän pyöreällä vanhemmalla naisella on? Huolehtia ravitsemuksesta, vaatteista? Muita ehdotuksia?
huomenta vaan kaikille ja Damianolle! mä lähen mökille joten yritän irtautua Damianosta pariksi päiväksi (en tie onnistuuko hehe) mut tuokaa linkkejä jos pystytte uusista haastatteluista, mielenkiintoisista kuvista;) jne. että voin sitten tsekata ne myöhemmin (ja ehkä vähän kurkin kännykälläni..
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tehtävä mukana edelleen kulkevalla vähän pyöreällä vanhemmalla naisella on? Huolehtia ravitsemuksesta, vaatteista? Muita ehdotuksia?
Onkohan kaikki mukana kulkevat läheisistä palkattuja avustajia, kuten Leokin. Entä se harmaahiuksinen mies euroviisuissa, jonkun isä (Damianon ei ole) on kenties. Maskeerajakin heillä näkyy olevan, vähintään kohdekohtainen ellei oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianolla taas noita semijännittyneitä mikroilmeitä. Ja Ethan haroo hermostuksissaan täydellisiä hiuksiaan.
💜
Kerro lisää, ja miten niin "taas"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💜
Ollaan täällä aiemminkin juteltu siitä, miten Damiano ei aina ole selkeästi omimmillaan haastattelu/nimmarinjakotilanteissa. Välttelee katsekontaktia / pureskelee huulia ja poskia ja on silmin nähden jännittynyt. Mikä toki tekee hänestä vielä entistä hurmaavamman. <3
Ootteko kuullut Måneskiniä radiossa tai julkisilla paikoilla? Mä en tähän asti ole, mutta en tavallisesti kuuntele radiota tai käy missään nyt kesällä :D mutta eräänä yönä sompasaunalla soi Begging ja olin ihan H. Moilasena että mitä tässä kuuluu tehdä kun kuulee Måneskiniä julkisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kuullut Måneskiniä radiossa tai julkisilla paikoilla? Mä en tähän asti ole, mutta en tavallisesti kuuntele radiota tai käy missään nyt kesällä :D mutta eräänä yönä sompasaunalla soi Begging ja olin ihan H. Moilasena että mitä tässä kuuluu tehdä kun kuulee Måneskiniä julkisesti :D
Joo, radiossa soi Zitti e buoni jonkun verran! Muita biisejä en vielä ole kuullut soitettavan, vaikka laitoin paikallisradiolle palautteen/toiveenkin asiasta 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💜
Ollaan täällä aiemminkin juteltu siitä, miten Damiano ei aina ole selkeästi omimmillaan haastattelu/nimmarinjakotilanteissa. Välttelee katsekontaktia / pureskelee huulia ja poskia ja on silmin nähden jännittynyt. Mikä toki tekee hänestä vielä entistä hurmaavamman. <3
Se on kyllä vähentynyt huomattavasti, ellei jopa loppunut. Heti sen jälkeen, kun täällä siitä mainittiin. Mutta väsymys alkaa taas näkyä, pitäisköhän Giorgian äkkiä taas rientää lentokoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykaaarin uusimmasta stoorista tulee mieleen että äijä vaan aikansa kuluksi polttaa röökiä ja lukee vauvapalstalta ihastelijoiden kinastelua jonkun sekopään kanssa :D
Ennemmän kuin yksi yksinään jutteleva sekopää (joka on helppo ignoorata) minua harmittaa mielipidepoliisina toimiva Karen/Karenit.
Nyt on poistettu myös Ethan a.k.a. kuningasboa -viestejä! Voi kyynel.Taasko se alkoi 😶 juuri kun joku sivu sitten kiittelin moderointityöstä...
Asiaan liittyen, olen huolellisen analysoinnin jälkeen päätynyt siihen lopputulokseen, että Ethan on patonkihommissa vielä Damianoakin siunatumpi
leipuri siis.
Kannattaa lukea nuo keskustelun säännöt. Onko tekstissä ollut jotain mitä säännöissä kehoitetaan välttämään?
Joko tämä oli täällä?
(22) Måneskin - Zitti e Buoni LIVE in Sweden (Lotta På Liesberg) - YouTube
Exän kuvasta pääsee saman nimen tilille instassa. Alkupään kuvissa on käsinkirjoitettu teksti: "as humans we ruin everything we touch includin each other". Käsiala ja kirjoitustyyli on samanlainen kuin tämän kiertueen yhteydessä näkynyt Damianon kirjoittama lappu kuvansa yhteydessä, johon oli kirjoittanut mustin silmänympäryksin jotakin kornia unentarpeestaan.
Vierailija kirjoitti:
Exän kuvasta pääsee saman nimen tilille instassa. Alkupään kuvissa on käsinkirjoitettu teksti: "as humans we ruin everything we touch includin each other". Käsiala ja kirjoitustyyli on samanlainen kuin tämän kiertueen yhteydessä näkynyt Damianon kirjoittama lappu kuvansa yhteydessä, johon oli kirjoittanut mustin silmänympäryksin jotakin kornia unentarpeestaan.
Kornin tilalle sopisi paremmin vitsikästä, hupaisaa.
Oon miettinyt, että kuka heidän tuottajansa on. Itse varmaankin tuottavat osin, mutta luulisin taustalla olevan jonkin kokeneen kehäketun. Nopea googlaus tuotti vain ZEBin tuottajan.
😄👍