Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
341/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastus on esim. työkaveri. Alkaako oikeesti työpaikallakin kutkuttamaan alapäässä?

Olen nainen ja kun aikoinaan töissä näin ihastusta, niin kyllä housut välillä kastu.

Jaik. Karua, noloa, mutta totta. Näin on joskus käynyt. 

Vierailija
342/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

subbari paukkuu rinnassa ja hyvällehän se tuntuu mutta en ikinä uskalla mitään ihastukselleni sanoa, tai oikeastaan häntä edes katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole vulvaa jolla ajatella joten ei, miehillä ei kihelmöi siellä "alavatsassa"

Vierailija
344/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Ei monikaan mies varmaan tunnusta perhosia vatsassa-tunnetta. Eleet ja ilmeet kyllä paljastaa. Se on suloista katsottavaa sivustakin kahden ihastuneen parin välillä. Ihanaa tietysti, kun oma ihastus vastaa tunteisiin.

Meidän liitossa tuntuu välillä siltä, kuin siinä vanhassa tarinassa: no, rakastan, rakastan. Tarviiko sitä aina toistaa, ilmoitan kyllä, jos tilanne muuttuu...

Sama. Kymmenien vuosien yhdessäolon jälkeen läikähtää yhä syrämessä💕. Ehkä ei ole tilanne muuttunut - kummallakaan...

Vierailija
345/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankapuhelinaikaan soitin ihastukselleni kesken silityksen. Juttelimme tovin ja laitoin jotenkin huonosti luurin alas. Linja jäi varaukseen, kultani ei voinut soittaa mihinkään. Ei ollut vihainen, kun minä olin kyseessä, hymyilytti vain häntä koko juttu.

Perhosiako? Eipä tunnustanut, mutta muuten osoitti ihastumisensa ujon hauskoilla tavoilla, vaikka olikin muuten menevä mies, varma itsestään.

Tää on söpö tarina💕

Vierailija
346/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solar plexus - chakra on siinä pallean paikkeilla. Sydänchakra on se jota käytetään ehdottoman rakkauden kokemukseen.

Vierailija
347/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi niitä kultaisia nuoruuden aikoja. Yksi nuori mies oli selkeästi kiinnostunut. Tansseissa samoissa porukoissa pyörittiin. Luuli minua itseään vanhemmaksi, vuosi, parikin oli siihen aikaan paljon. Kun selvisi, että olin vuoden nuorempi, kehtasi kertoa ihastuksestaan. Tapailtiin joitain kuukausia, halailtiin ja suukoteltiin. Kerran pyysi minua kotiinsa "katsomaan valokuvia", kun väet oli pois. No, sitten katsottiin valokuvia... ei muuta tapahtunut. Oli niin ihastunut minuun, mutta itsellä oli joku villi menemisen kausi, 17 vuotiaanahan on nainen kauneimmillaan...

Olis kiva tietää, mitä hälle kuuluu, 40v myöhemmin...

Voi🌻

Vierailija
348/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akai kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut työpaikkallani erääseen naiseen, ja joka kerta kun hänet näen, tunnen perhosia. Ja pahasti.

Kun hän katsoo silmiini ja tervehtii niin hymyilen koko päivän.

Perhosten lisäksi käteni alkavat täristä hänen lähellään ja menen aivan lukkoon, en saa sanottua sanaakaan.

Taitaa olla jonkilainen stressireaktio, ihanaa ja kamalaa.

Olen 36 vuotias mies.

Vaude. Mahtava fiilis, arvelen. Ja kauhea samalla kertaa... metka tunne. Onko ihastuksesi vapaa? Oletko sinä?

Voiko tästä kehkeytyä jotain pitemmälle?

Kerro meille lisää🌻🌻🌻

Tapahtuikohan tässä mitään?

Olis kiva kuulla/lukea🌻

Vierailija
349/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut mitään tuollaista.

Pidin vatsaperhosia humpuukina ennenkuin kohtasin sen oikean. Olen naimisissa nyt herra oikean kanssa mutta perhoset unohdin jo ensimmäisen vuoden yhdessäolon jälkeen.

Nyt pidän itseäni taas ihan pöhkönä kun ajattelin vatsassa koskaan mitään perhosia olleenkaan.

Mutta se perhostelu lieni jotain ihastuksen/rakastumisen/panetuksen sekoitusta. Nyt on vain lämmin tunne keskivartalolla. Ei mitään lepatusta, ja panetustakin aika harvoin. Ihastus on muuttunut kunnioitukseksi, rakastuminen rakkaudeksi ja himo läheisyydeksi.

Toivottavasti vielä joskus taas läikähtäisi. Se olisi mahtavaa vielä kokea uudelleen.

Vierailija
350/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jo mielessäni lämpimän siemennesteen masuni päällä...

Vierailija
351/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unohda koskaan sitä mieheni ilmettä kun tapailun alussa pantiin ekan kerran.

Tiesin kyllä että hän oli ennen minua elänyt lähes 10 vuotta seksittömässä suhteessa.

Se ilme ja katse kun hän pääsi sisääni oli jotain niin käsittämätöntä. Kiitollista ja riemullista ja kuitenkin surullista ja rikkinäistä. Sinä yönä joku pato murtui ja hänestä tuli taas iloinen oma itsensä.

Se tuntui miin voimakkaalta henkisesti ja fyysisesti itsestänikin, että oli kuin hän olisi pannut minua sydämeen.

En väitä että seksi parantaa, mutta väitän että läheisyys, kosketus ja toisen hyväksyminen ja avoimuus voivat parantaa vuosien surun ja pettymyksen.

Vieläkin kihelmöi kun ajattelen tuota yötä.

Vierailija
352/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut mitään tuollaista.

Minäkin vain kerran 20 vuotta sitten. Nainen myös.

Nythän te voitte perustaa vaikka terapiakerhon kun teitä alkaa olla.

Vierailija
353/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis alkaa nykimään ja kiimatippoja tippumaan aina nähdessä.

Ihan samasta ilmiöstä on kyse naisten kohdalla tuossa, kun puhutaan perhosista vatsassa. Tuntuu nimenomaan alavatsassa pieni supistelu ja saattaa kostuakin.

Eikä ilmiö tarvitse välttämättä edes ihastumista, vaan saattaa tulla, jos yllättäen näkee jonkun erityisen puoleensavetävän yksilön

Ei naisilla ja miehillä tässäkään niin suurta eroa ole kuin palstan mammat ja täällä kommentoivat miehen vätkelöt väittävät

Vierailija
354/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota joskus mieheltäni.

Hän on semmoinen herkkä taiteilijaluonne, eli ei ehkä täsmällisin otanta kaikista maailman miehistä - mutta hän sanoi, että esim. ihastuksen suuteleminen (hihii, minun) tuntui siltä että jalat lähtevät alta, ja ensimmäiset orgasmit saivat lähes tajuttomaksi.

Mutta että kyllä se tunne on enemmän kihelmöintiä nivukkaassa ja semmoista "peniksen valppaana oloa" ja kovassa jännityksessä ylävartalolla sellaista paniikinomaista, että hengitys salpautuu.

Tunnen myös oman mieheni kiihottumisen hänen kiihtyvästä pulssistaan ennen kuin mitään näkyviä merkkejä ilmaantuu. Luulin joskus että sellaista on vain elokuvissa.

Vierailija
355/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta kiihotun vähän kun luen näitä juttuja.

Vierailija
356/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta ilmiöstä on kyse naisten kohdalla tuossa, kun puhutaan perhosista vatsassa. Tuntuu nimenomaan alavatsassa pieni supistelu ja saattaa kostuakin.

Eikä ilmiö tarvitse välttämättä edes ihastumista, vaan saattaa tulla, jos yllättäen näkee jonkun erityisen puoleensavetävän yksilön

Ei naisilla ja miehillä tässäkään niin suurta eroa ole kuin palstan mammat ja täällä kommentoivat miehen vätkelöt väittävät

Miehillä ja naisilla on täysin erilainen reproduktiivinen fysiologia ja lantion seudulla eroavaisuuksia rakenteellisesta tasosta lähtien, dear wokettaja.

Vierailija
357/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
358/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla on täysin erilainen reproduktiivinen fysiologia ja lantion seudulla eroavaisuuksia rakenteellisesta tasosta lähtien, dear wokettaja.

Missä kohtaa väitin, ettei naisilla ja miehillä ole fysiologisia eroja? Puhuin ilmiöstä itsessään ja sen syistä eli seksuaalisesta kiihottumisesta (mahdollisen)kiinnostavan partnerin lähellä. Pitipähän sinunkin vain tulla pätemään tiedoillasi.

Vierailija
359/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"miehen vätkelöt" oli hupsua, en ole ikinä kuullut. Onkohan kehu vai haukku😉

Vierailija
360/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nuorena viattomana poikasena aiheutti perhosia vatsassa kun ihastui söpöihin tyttöihin.

Aikuisempana ihastuminen kauniisiin naisiin aiheutti lähinnä kirvelyä kikkelissä sitten jälkeenpäin.

Nykyjänsä sitä saa ämmistä lähinnä vaan päänsärkyä.