Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
361/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseja kivistää kun aloittaa intohimoisen suutelun joka johtaa seksiin.

Vierailija
362/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Valitettavasti ne perhoset on joskus päässeet vatsanpojalta karkuun avainhetkellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käsitys ihastumisesta on juurikin tuo ahdistuneisuus mikä syntyy epävarmuudesta, että mitä tapahtuu. Siitä ne perhoset kertoo.

Vierailija
364/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntee. Ja tunnen 18 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Rakastan kainkea puolisossani. Hän on kauneinta, mukavinta ja seksikkäintä maapallolla. Hän luulee että liioittelen mutta pää on pyörällä vieläkin.

Vierailija
365/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikeasti ihastunut, ei ole tarvetta kiirehtiä sänkyyn, vaikka haluja toki onkin. Tosin suorituspaineet voivat kasvaa, jos venyttää tätä liikaa ja asiasta kannattaa puhua. Ensimmäinen/ensimmäiset kerrat sängyssä ovatkin usein vain jännityksen poistoa ja halua saada asia alta pois. Seksi on parasta, kun on oikeasti ihastunut ja on päässyt pahimmasta jännityksestä yli.

Vierailija
366/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joita iljettää seksi?

Vierailija
367/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten käsitys ihastumisesta on juurikin tuo ahdistuneisuus mikä syntyy epävarmuudesta, että mitä tapahtuu. Siitä ne perhoset kertoo.

Ei ole. Ainakin mulla perhoset liittyvät ennemminkin positiivisiin fiiliksiin ihastuksen suhteen. Silloin kun olen tosi epävarma, en tunne samalla tavalla perhosia kuin silloin, kun asiat tuntuvat menevän oikeaan suuntaan ja on luottavainen olo. Kaikkein voimakkaimpana ne tuntuvat, kun ihastus on fyysisesti lähistöllä, mutta voivat tuntua myös silloin, kun pelkästään ajattelee jotain ihanaa hetkeä ihastuksen kanssa.

Vierailija
368/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntee. Ja tunnen 18 vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Rakastan kainkea puolisossani. Hän on kauneinta, mukavinta ja seksikkäintä maapallolla. Hän luulee että liioittelen mutta pää on pyörällä vieläkin.

Minulla on sama tunne naisystävästäni. Siis että tuntisin noin myös 18 vuoden jälkeen. Hänen on vaikea uskoa sanojani nytkään ja koska ei tunne vielä yhtä vahvasti, aikoo siksi jättää minut. Voi kun hän antaisi suhteellemme aikaa ja pääsisi omista traumoistaan yli jotka estävät häntä heittäytymästä.

Vierailija
369/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanoin. Minä olen nainen, mutta minulla ne perhoset vatsassa liittyvät kyllä tavalla tai toisella kiihottumiseen. Lievään sellaiseen kyllä, mutta kyllähän sitä vähän kiihottuu jo siitä kun sitä ihastustaan pussaa. Eivät ne ihastuminen ja kiihottuminen ole toisistaan kaukana :)

Vierailija
370/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nähdään vaan, missähän mä voisin asua ilmaseks? Voinko syödä ilmasks? Voin olla työtön ja joku elättää.

Vierailija
371/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohda koskaan sitä mieheni ilmettä kun tapailun alussa pantiin ekan kerran.

Tiesin kyllä että hän oli ennen minua elänyt lähes 10 vuotta seksittömässä suhteessa.

Se ilme ja katse kun hän pääsi sisääni oli jotain niin käsittämätöntä. Kiitollista ja riemullista ja kuitenkin surullista ja rikkinäistä. Sinä yönä joku pato murtui ja hänestä tuli taas iloinen oma itsensä.

Se tuntui miin voimakkaalta henkisesti ja fyysisesti itsestänikin, että oli kuin hän olisi pannut minua sydämeen.

En väitä että seksi parantaa, mutta väitän että läheisyys, kosketus ja toisen hyväksyminen ja avoimuus voivat parantaa vuosien surun ja pettymyksen.

Vieläkin kihelmöi kun ajattelen tuota yötä.

Kuinkahan moni muukin mies on ylistänyt reikääsi :) Olisikohan ukkosi ilme ollut toisenlainen, jos olisi tiennyt, millaiseen kyläpyörään kullinsa sohaisi.

Katkeruus paistaa kommentistasi kauas, sinä se et ole tainnut koskaan naista saada :) 

Vierailija
372/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän se tuntuu.

M37

Juuri näin. Valitettavasti omalla kohdallani se ei ole luvannut koskaan mitään hyvää. En ole koskaan saanut vastakaikua tunteilleni.

Sama täällä.

Vierailija
373/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska naiset ovat tunneälyltään täysin erilaisia verrattuna miehiin. Nainen tuo tapaamiseen sydämensä, mies kullinsa.

T: M63

Jos näin olisikin omalla kohdallasi, älä yleistä tätä koskemaan muita miehiä.

Vierailija
374/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohda koskaan sitä mieheni ilmettä kun tapailun alussa pantiin ekan kerran.

Tiesin kyllä että hän oli ennen minua elänyt lähes 10 vuotta seksittömässä suhteessa.

Se ilme ja katse kun hän pääsi sisääni oli jotain niin käsittämätöntä. Kiitollista ja riemullista ja kuitenkin surullista ja rikkinäistä. Sinä yönä joku pato murtui ja hänestä tuli taas iloinen oma itsensä.

Se tuntui miin voimakkaalta henkisesti ja fyysisesti itsestänikin, että oli kuin hän olisi pannut minua sydämeen.

En väitä että seksi parantaa, mutta väitän että läheisyys, kosketus ja toisen hyväksyminen ja avoimuus voivat parantaa vuosien surun ja pettymyksen.

Vieläkin kihelmöi kun ajattelen tuota yötä.

Kuinkahan moni muukin mies on ylistänyt reikääsi :) Olisikohan ukkosi ilme ollut toisenlainen, jos olisi tiennyt, millaiseen kyläpyörään kullinsa sohaisi.

No en nyt ylistämiseksi tuota läheisyyden ilmentymistä luonnehtisi.

Ja hän on aina ollut ainoani, usko mitä haluat senkin Lajunen.

Vierailija
375/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehenä tätä naisten vouhotusta vatsan kipristelystä ja pariutumisesta jonkun hetken ihastumisen takia. Onhan se kiva jos toinen on hyvännäköinen. Kauneus kun on katoavaista ja enempi arvostan luonnetta kuin sitä jakorasiaa, ja jos ei saada jotain asiaa mielen mukaan, niin aletaan kiristää pihtaamalla. Ei se että on oman puolison pimppi niin tärkeää ole, mukavaahan se on tietysti että on tuttu, mutta vieraskaan ei niin paha ole, tosin pitää miettiä millaisesta seksistä tämä pitää, jos on mukava muutenkin niin miksei vaihda pysyvästi. Lapsien takia joskus papin aamenta ajattelin joskus, mutta muijasta tuli hirviö kun alkoi hääpäivä lähestyä ja pakkasin kamat ja häivyin ajoissa, enkä ole katunut. En tietysti voi muiden miesten puolesta sanoa, mielestäni joillain naisilla on pimpsastaan liian suuret luulot, eikä maksullinenkaan niin huono oo ja sielläkään ei lasketa onko joku muukin siellä käynyt.

Vierailija
376/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanpohjassa perhonen,

hevonen ja tuhatjalkainen...

Vierailija
377/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on deittailtu 1,5 vuotta ja edelleen mun miesystävä sanoo tuntevansa perhosia vatsassa, jos nähdään vähänkin pidemmän tauon jälkeen. Mutta ei mulla ennen näin tuntevaa, herkkää ja järkevää miestä ole ollut, tää on huippu yksilö, huolehtii, että asioista puhutaan ja suhteen eteen tehdään töitä. Kaikk mun tapaamat miehet usean kymmnenen vuoden kokemuksella ovat olleet erilaisia, ja osalla tuntemuksia taitaa olla ainostaan nivusten seudulla, ei sekään huono asia ole - kaikille löytyy vastakappaleensa.

Vierailija
378/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka oli/on ihastunut minuun sanoi että päässä tuntui sellainen olo "dizzy" siis huippaa ja heikottaa. se on maailman ihanin tunne kun ihminen johon olet itsekin ihastunut/rakastunut kertoo että on ihan "wow" minustakin. voiko se olla tottakaan? siitä menee helposti itsekin ihan dizzy wow ja halolla päähän näin naisena. ja kuten eräs nainen aiemmin totesti ihastuminen ja kiihottuminen ovat aika läheisiä tunteita kun kohde on koko ajan mielessä. sitä on sillä lailla hiprakassa rakkaudesta koko ajan, ylirento ja onnellinen ja samalla hyvin valpas että mitäs sitten tapahtuu.

Voi, ihastuminen ja rakastuminen , voi voi oh ja ah!

Vierailija
379/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanoin. Minä olen nainen, mutta minulla ne perhoset vatsassa liittyvät kyllä tavalla tai toisella kiihottumiseen. Lievään sellaiseen kyllä, mutta kyllähän sitä vähän kiihottuu jo siitä kun sitä ihastustaan pussaa. Eivät ne ihastuminen ja kiihottuminen ole toisistaan kaukana :)

Ensimmäinen tosin on tunne ja toinen on tuntemus eli aistikokemus.

Vierailija
380/535 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta se pitää salata.

Miehen on oltava itsevarma ja määrätietoinen otteissaan. Himon pitää olla sellaista kokeneen saalistajan himoa, ei epävarmaa tärinää kun tuli liian kuuma nainen vastaan. Jos naisesta tuntuu että hän kykenisi halutessaan ottamaan ohjat käsiinsä ja viemään kun mies vikisee, mies muuttuu seksuaalisesti täysin epähaluttavaksi.

Tämä saa alapeukkuja, mutta on totta vaikkeivat naiset sitä myönnä. Jos kuvaisin miehen joka ei tee niin kuin yllä kuvasin, 100% naisista ilmoittaisi etteivät haluaisi kyseisenlaista miestä.