Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta se pitää salata.
Miehen on oltava itsevarma ja määrätietoinen otteissaan. Himon pitää olla sellaista kokeneen saalistajan himoa, ei epävarmaa tärinää kun tuli liian kuuma nainen vastaan. Jos naisesta tuntuu että hän kykenisi halutessaan ottamaan ohjat käsiinsä ja viemään kun mies vikisee, mies muuttuu seksuaalisesti täysin epähaluttavaksi.
Tämä saa alapeukkuja, mutta on totta vaikkeivat naiset sitä myönnä. Jos kuvaisin miehen joka ei tee niin kuin yllä kuvasin, 100% naisista ilmoittaisi etteivät haluaisi kyseisenlaista miestä.
Kuvailet seksuaalista intohimoa tuossa. Ihastuminen ja rakastuminen on paljon muutakin, lähinnä rakastumista toisen persoonaan, luonteeseen, sydämeen, habitukseen, sieluun koko pakettiin. siihen liittyy myös toisen fyysinen haluaminen, mutta mitä vahvemmat emotionaaliset tunteet toista kohtaan on, sitä enemmän ne valtaavat mielen. todellisessa ihastumisessa tai rakastumisessa kumpikin uskaltaa lopulta laskea muurinsa ja näyttää haavoittuvuutensa toiselle. sen jälkeen usein sitten rakastellaan ja siinä mennään kuten molemmista hyvältä tuntuu eikä miten on opetettu jossain.
Tämä on varmaan sanottu jo monta kertaa eri tavoin tässä ketjussa mutta tunne on hieman vatsaa alempana.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en ole koskaan tuntenut perhosia vatsassa. Joskus juttelin asiasta kaverin kanssa ja hän kertoi että rakastuessaan ei pysty syömään kun vatsaan suorastaan sattuu ja tuntuu vatsanpohjassa. En tunnista ilmiötä. Mulla tuntuu ihastuminen sydämessä ja päässä, siis oikeasti. Tunnen lämpöä ja onnea.
Yhdellä kaverilla tuli ripuli, kun oikein kunnolla kerran rakastui. Mahassa tuntui suoranainen varpusparvi.
South Park piirrossarjassa Stan Marsh oksentaa aina kun tapaa ihastuksensa kohteen Wendyn ...
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Penistäni kihelmöi heti, kun näin mitä kirjoitit. Haluaisin tunkea sen sisääsi.
En tiedä muista miehistä, mutta minulla ainakin näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava itsevarma ja määrätietoinen otteissaan. Himon pitää olla sellaista kokeneen saalistajan himoa, ei epävarmaa tärinää kun tuli liian kuuma nainen vastaan. Jos naisesta tuntuu että hän kykenisi halutessaan ottamaan ohjat käsiinsä ja viemään kun mies vikisee, mies muuttuu seksuaalisesti täysin epähaluttavaksi.
Tämä saa alapeukkuja, mutta on totta vaikkeivat naiset sitä myönnä. Jos kuvaisin miehen joka ei tee niin kuin yllä kuvasin, 100% naisista ilmoittaisi etteivät haluaisi kyseisenlaista miestä.
Kuvailet seksuaalista intohimoa tuossa. Ihastuminen ja rakastuminen on paljon muutakin, lähinnä rakastumista toisen persoonaan, luonteeseen, sydämeen, habitukseen, sieluun koko pakettiin. siihen liittyy myös toisen fyysinen haluaminen, mutta mitä vahvemmat emotionaaliset tunteet toista kohtaan on, sitä enemmän ne valtaavat mielen. todellisessa ihastumisessa tai rakastumisessa kumpikin uskaltaa lopulta laskea muurinsa ja näyttää haavoittuvuutensa toiselle. sen jälkeen usein sitten rakastellaan ja siinä mennään kuten molemmista hyvältä tuntuu eikä miten on opetettu jossain.
Eli myönnät että tuo teksti piti paikkansa, miehen himon on oltava kuvatunlaista jotta se olisi naisesta kiihottavinta,
Olen varattuna kyennyt käsittelemään mielessäni moiset ihastukset. Yhtä tapausta lukuunottamatta.
Kaikki rationaalisuus katosi, kun näin hänet. Käyttäydyin kuin sätkynukke ja aloin karttaa näkemistään.
Ennen kuin menee jaariittelemiseksi
Muistakaa. Kertokaa vastapuolelle mistä käytöksenne johtuu, ettei hänen tarvitse ihmetellä ja alkaa pelätä
Minä en sitä tehnyt. Se kaduttaa..
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja naiset. Höpsis.
t dom-nainen
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Mikään ei ole romanttisempaa, kuin huomata, että oma ihastus ujostelee seurassani, koska on ihastunut minuun. En voisi ikinä uskoa, että itsevarman pelimiehen tunteet olisivat aitoja, joten sellaisista en kiinnostu.
En tunne, en ole mikään teinipoika enään. Kurjaa aikaa kaikenkaikkiaan.
Ihastuksen kohdalla alkaa varoa sanojaan ja huumoria (ainakin aluksi) ja hermoilee ettei toinen väärin lue tilannetta.Myöhemmin sitten vasta tajuaa että roisi huumori oli juurikin se minkä takia itseen ihastuttiin.
Tunnen mahassani vain perhossääskejä.
Tuntuu jos nainen on hoikka ja hänellä on PVC housut ja liian iso huppari.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä pariuduin tällaisen ujostelijan kanssa. Ihan omasta halustani. Itsevarmat nuoleskelijat ovat tosiaan useimmiten pelimiehiä, jotka eivät herätä mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.
No, sulka on ongelma.
Ei kannata ihastukseen heti hypätä. Voi ola utelias tutkia. Tutustua.
Mulla kävi niin. Oli tosi isot pelot ja puolustus päällä.
Olla utelias. Voi tutustua erilaisiin ihmisiin. Sitten se selviää, mitenn sopii.
Ei tarvi löytyä kuin yksi just hyvä.
Joskus teininä noin kävi muttei enää aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät että tuo teksti piti paikkansa, miehen himon on oltava kuvatunlaista jotta se olisi naisesta kiihottavinta,
Se on minusta stereotyyppinen kuvaus siitä, millainen miehen tulisi olla naista kohtaan. Kyllä sellainenkin miehen käytös vetoaa naisen alkukantaisiin tunteisiin joskus. Mutta rakastuneena haluaa vain että toisella on hyvä olla ja silloin molemmat on sellaisia kuin ovat, mieskin saa olla "heikko ja arka" haavoittuvainen. itse ainakin olen tällä hetkellä hyvin ihastunut erääseen mieheen ja haaveilen vain hellistä ja kauniista läheisistä hetkistä hänen kanssaan, ei hänen tarvitse olla mikään saalistajamachomies vaan itse asiassa ihastuin juuri hänen herkkyyteensä ja inhimillisyyteensä <3
Kyllähän niitä tuntee, ja lisäksi itsellä ei ole mitään alkuajan huumaa vain haluaisin täyttä tykitystä koko suhteen alusta loppuun nykyinen naiseni oli samaa mieltä mutta nähtäväksi jää koska toisinaan huomaan hänessä lamaannuksen piirteitä.