Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Eikä, heillä koppakuoriaiset kolisevat toisiaan vasten. Varma tieto!
😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Semmoinen sähköisku menee päästä varpaisiin. Jopa vielä yli 50 vuotiaanakin. Olen nyt tavannut erään naisen kolme kertaa lyhyesti. Aina se on tapahtunut yllättäen ja aina tuntunut sävähdys. Minusta tuntuu, että myös hänellä käy niin, koska näyttää menevän hämmennyksiin. Olemme lyhyesti keskustelleet. Yritän keksiä tapoja nähdä hänet uudelleen.
Isäntä puhuu koiperhosista vielä n. 20 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siltähän se tuntuu.
M37
Juuri näin. Valitettavasti omalla kohdallani se ei ole luvannut koskaan mitään hyvää. En ole koskaan saanut vastakaikua tunteilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiota on myös vaikea hallita
Hmmh, alkaako miehillä automaattisesti iskeä seisokki päälle vaikka ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sisäistä paniikkia? Stressitilanne kun on niin luulisi että nimenomaan ei ota eteen.
Minulla otti eteen ihastukseni (53 v. nainen) kanssa jutellessani ollessani sohvalla ja hän istui etäämmällä. Aika hyvin ottaen huomioon, että olin ensimmäistä kertaa ihanan naisen kanssa vieraassa asunnossa . Ei sanonut mitään, mutta luulen että ilahtui kyllä, kuinka viehättävänä häntä pidän :)
ei miehillä ole oikeita rakkauden tunteita. haluavat vaan seksiä.
En tunnista perhosia mutta huomaan muita merkkejä tunnelma muuttuu täysin kun on kasvokkain ihastuksensa kanssa. Elämään tulee taas toivoa.
N suukot, tai ännän suukot - ovat kyllä hyviä, mutta kun niihin tulee himo ja sitten vetää niitä kymmenen ja olo on ähky, mutta onnellinen.
Ei kyllä tunnu, enkö mä nyt sit ookkaan nainen vai mikä tässä yhtälössä mättää?
Hui kirjoitti:
Ei kyllä tunnu, enkö mä nyt sit ookkaan nainen vai mikä tässä yhtälössä mättää?
Eiku sä oot kato niin uniikki.
Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ole koskaan tuntenut mitään tuollaista.
Minäkin vain kerran 20 vuotta sitten. Nainen myös.
Kun olen naisten keskellä kasvanut, niin en koe äkillisiä ihastuksia. Ihastumiseen vaaditaan pitempiaikainen tunteminen ja jos näin käy, niin sitten alkaa tutut oireet, kuten punastelu (kyllä, vielä nykyaikanakin) naisen kanssa, halu päästä kanssakäymiseen ja toive tavata sattumalta esim. baarissa. Ja kyllä niitä perhosiakin on vatsassa kun sitten tavataan.
Tuntuuhan se. Jos ihastuksen joutuu kohtaamaan äkillisesti ja vieläpä puhumaan jotain, niin jalat meinaa lähteä alta. Kuntosalilla kun polkee pyörällä, niin mittarin näyttämä syke nousee ainakin 20 yksikköä ihastuksen ilmaantuessa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska erilainen elimistö voi aikaansaada erilaisia aistimuksia, tietenkin. Eivät perhoset vatsassa ole tunne, vaan tuntemus.
Erilainen elimistö? Miehillä on vatsahermot ihan samalla tavalla kuin naisilla, siitä ne "perhoset".
Vierailija kirjoitti:
Penis alkaa nykimään ja kiimatippoja tippumaan aina nähdessä.
Ai oikeasti aina? Entä jos näkee esim. ihastuksen kirjoittaman tekstin. Tuleeko silloinkin tuollaisia tuntemuksia kun teksti muistuttaa ihastuksesta?
Jos ihastus on esim. työkaveri. Alkaako oikeesti työpaikallakin kutkuttamaan alapäässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tuntisi eri tunteita kuin naiset vastaavassa tilanteessa? Ei ole provo, kysyn vaan. -N
Kyllä miehet tuntee asioita monesti eri tavalla kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastus on esim. työkaveri. Alkaako oikeesti työpaikallakin kutkuttamaan alapäässä?
Olen nainen ja kun aikoinaan töissä näin ihastusta, niin kyllä housut välillä kastu.
Kyllä se tunne on peniksen jäykistyminen eikä mitkään perhoset.