Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?

Kommentit (535)

Vierailija
301/535 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatukeskustelu pärttylit! Kuinka helvetin kurja elämä täytyy olla, että jaksaa vuodesta toiseen suoltaa tuollaista vihasaastaa joka päivä? Mielenterveyspalveluiden tila taitaa Suomessa olla todella huono.

Vierailija
302/535 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu tuntea perhodia vatsassa. En syö hyönteisiä ja mitä ikinä syönkin, niin en erota mitä ne siellä vatsassa on. Yleensä vatsassa on puurot ja vellit sekaisin.

Jos naisena tunnen ihastusta, niin taitaa se ilmenee ihan muulla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/535 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alempana vain.

Vierailija
304/535 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totesin vasta pari vuotta sitten rakastumisesta toipuessani, että ne perhoset vatsassa olivatkin vaan tavallista vahvempi ja pitkäkestoinen seksuaalinen tuntemus alavatsalla. Suloista kyllä, vieläkin toisinaan puolison tiettyjä ilmeitä ajatellessani tunnen tuon saman "halun" nopeana vihlaisuna. Enemmän kylläkin nykyään läikähtää sydämen tienoilla kuin genitaalien huudeilla kun näen puolisoni.

M30

Vierailija
305/535 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sen tuntee se aina enemmän se osapuoli - sukupuolesta riippumatta - joka on ihastunut itseään tasokkaampaan kumppaniin. Ihminen, jolla on runsaasti valinnanvaraa ja paremmat kortit parinvalinnassa ei yleensä ottaen taas edes koskaan ihastu.

Hmm.

Olen aika varma, että minuun ihastuneella miehellä oli jonkinlaisia fyysisiä tuntemuksia (punasteli, muuttui kömpelöksi, oli hermostunut, kikatteli, jne.) enemmän kuin itselläni, vaikka paperilla varmasti olikin minua tasokkaampi (hyvässä kunnossa, lihaksikas, koulutettu, varakas, minua 7 vuotta nuorempi; itse olen pullukka). Itse en vain ollut yhtä ihastunut häneen kuin hän oli minuun.

Ei kaikki tajua omaa tasoansa. On olemassa melko hyvännäköisiä miehiä, joiden heikko luonne ja itsetunto karkoittaa niitä tasokkaampia naisia. Etenkin heidän omissa mielissään. 

Joo, se on varmasti ainoa syy miksi hyvännäköiset miehet ovat sinun mielestäsi alempitasoisiin ihastuneita tai jopa seurustelevat heidän kanssaan. Näin se on.

No kyllä siihen aina on jokin syy olemassa miksi komea mies seurustelee silminnähden heikompitasoisen naisen kanssa. Ja jos tai kun tulee mahdollisuus päivittää kauniimpaan kumppaniin, niin olen sen monta kertaa vierestä saanut ihan omin silmin todistaa, että näin myös silloin tehdään - ja hyvin nopeasti.

Siis, ollaan nyt realisteja.

Mielestäsi ulkonäkö on ainoa syy, miksi mies kiinnostuu naisesta? Olet pahasti rikki, poikaparka.

Itse en esimerkiksi koskaan voittaisi mitään missikilpailuja, jos minut vain laitettaisiin seisomaan riviin muiden naisten kanssa. Ja silti olen jatkuvasti, läpi koko elämäni, saanut ns. laadukkaampia miehiä kuin kauniimmat kaverini ja yhä saan jatkuvasti huomiota komeilta miehiltä, koska miehet pitävät minusta. Naisessa kun on muutakin kuin hoikkuus, kauneus ja nuoruus. Tiedän, vaikea konsepti. Varsinkin runkkareille.

Sinussa on siis sitä jotakin mitä et pysty itse havaitsemaan ulkoapäin, ja jota et ilmeisesti ole saanut kuulta muilta. Et ehkä ole niin vaatimattoman näköinen kuin luulet, omaat ehkä karismaa ja sisäistä voimaa tai ulospäin säteilevää viettelystä. Vaihtoehtoja on. 

Olen älykäs, mikä näkyy esimerkiksi huumorintajuna, mistä jäbät selkeesti diggaa. Mutta tasoteoria ei ota tällaisia faktoreita mukaan analyysiin.

Kuitenkin, jos olisit ruma ja älykäs niin kirjoittaisit ihan erilaista tarinaa. On myös mahdollisuus, että olet helposti lähestyttävänä ns. väliinputoajatapaus. Näitähän välillä näkee, joissa porukan kaunein nainen ei saakaan niitä miehiä liukuhihnalta, koska on liian tavoittamaton - kun taas se tavallisempi supliikki ja flirtti nainen kerää illasta toiseen niitä miehiä hoitojensa ja tulevien ihailijoidensa kirjoihin.

Olen eri kuin aiemmat. Kuulostaa todellisuudesta irti olevan ihmisen ajatuksilta. Jotenkin jumissa? Maailma joku lähikapakka, eikä kontakteja muuhun yhteiskuntaan?

Vierailija
306/535 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tyrmäävän upea niin ihastuksen näkeminen tuntuu siltä kuin halolla olisi päähän lyöty

Vierailija
307/535 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.

Kuulostat aika kylmältä kaverilta. Kuvailet enemmänkin taktikointia ja saalistusta kuin rakastumista.

Vierailija
308/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan mies varmaan tunnusta perhosia vatsassa-tunnetta. Eleet ja ilmeet kyllä paljastaa. Se on suloista katsottavaa sivustakin kahden ihastuneen parin välillä. Ihanaa tietysti, kun oma ihastus vastaa tunteisiin.

Meidän liitossa tuntuu välillä siltä, kuin siinä vanhassa tarinassa: no, rakastan, rakastan. Tarviiko sitä aina toistaa, ilmoitan kyllä, jos tilanne muuttuu...❤

Vierailija
309/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois sanoa kun en oo ikinä ihastunut. Seksuaalista vetoa kyllä kokenut.

Vierailija
310/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuminen ja rakastuminen on kun yksi iso humaus koko kroppaan ja päähän. Ai miten mahtavaa on kun toinen on lähellä. Suutelee, halaa ja hyväilee. Ja se jännite, sähkö kahden välillä. M42

Vierailija
311/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa? Eli siis vääntää mahasta ja pakko päästä ripulipaskalle? En tunne sellaista.

Vierailija
312/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri kirjoitti:

Ei monikaan mies varmaan tunnusta perhosia vatsassa-tunnetta. Eleet ja ilmeet kyllä paljastaa. Se on suloista katsottavaa sivustakin kahden ihastuneen parin välillä. Ihanaa tietysti, kun oma ihastus vastaa tunteisiin.

Meidän liitossa tuntuu välillä siltä, kuin siinä vanhassa tarinassa: no, rakastan, rakastan. Tarviiko sitä aina toistaa, ilmoitan kyllä, jos tilanne muuttuu...❤

Mistä sen huomaa, että kaksi ihmistä on keskenään ihastuneita? Ilmeistä? Eleistä?

Vierailija
313/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri kirjoitti:

Mistä sen huomaa, että kaksi ihmistä on keskenään ihastuneita? Ilmeistä? Eleistä?

Juurikin näin. Lempeät katseet, hellät hymyt. Ohimennen hipaisut, äänenpainot...

Etkö itse huomaa?

Vierailija
314/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole perhosia, vaan adrealiinin purkautumista. menee ohitse kyllä.

Vierailija
315/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan adrealiini törmäilee suolen seinämiin, jos väärä uros lähestyy siittämään. https://indianapublicmedia.org/amomentofscience/butterflies_in_your_sto…

Vierailija
316/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tuntee perhosia elimessään

Vierailija
317/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on erikoista. Sillä tunnen jotain tällaista henkilöä kohtaan, jota kohtaan en itse tunnusta olevani ihastunut saati rakastunut, mutta hän on ilmaissut tunteensa minua kohtaan. Eli onko se vain mekaaninen reaktio. Vai tunnenko jotain, mitä en edes tajua tuntevani. Vai olenko vaan ihan sairaan puutteessa XDDDD

Vierailija
318/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on erikoista. Sillä tunnen jotain tällaista henkilöä kohtaan, jota kohtaan en itse tunnusta olevani ihastunut saati rakastunut, mutta hän on ilmaissut tunteensa minua kohtaan. Eli onko se vain mekaaninen reaktio. Vai tunnenko jotain, mitä en edes tajua tuntevani. Vai olenko vaan ihan sairaan puutteessa XDDDD

Lisään vielä, että olen nainen ja tähän asti kuvitellut että ne perhoset ja vatsanväänteet ovat tulleet vain suurissa ihastuksissa. Ehkä tämä on pakokauhua...

Vierailija
319/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tunne, kuin kutinaa gigulissaan, koska haluavat panna. Miehet eivöt ihastunut tai rakastu, se "rakkaus" on ihan seksuaalista himoa, eli se miehen "rakkaus" loppuu, kun se seksuaalinen himo loppuu.

Vierailija
320/535 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siellä alempana jotain tapahtuu.