Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vähän ohi,
mutta tavallaan ihastuminen on ihan ok ikääntyessä tai vaikka varattu. Sellainen semirakkaus tai tykästyminen ei johda tekoihin, vaan hymy, katse tai muu sellainen piristää päivän ja saa hymyilemään.
Joku ex rakas voi olla sellainen...
Kerran yksi mies paljasti ihastuksensa vasta vuosien päästä, en ollut tajunnut mitään. Eli ei kaikki miehet tunne perhosia, eikä ainakaan tunnusta.
Ihastuminen varattuun on toki ok, mutta tuskallistahan se on kun tietää ettei ole mahdollisuuksia.
Ei mitään ihastumisia ja perhosia, parru vaan persseeseeen.
Peronpuo kirjoitti:
Ei mitään ihastumisia ja perhosia, parru vaan persseeseeen.
Kokeilenkin ensi kerralla tätä lähestymiskikkaa kun näen hänet, joka saa parruuni eloa. Voi olla, että tulee potkut töistä, mutta on se varmasti sen arvoista.
Lankapuhelinaikaan soitin ihastukselleni kesken silityksen. Juttelimme tovin ja laitoin jotenkin huonosti luurin alas. Linja jäi varaukseen, kultani ei voinut soittaa mihinkään. Ei ollut vihainen, kun minä olin kyseessä, hymyilytti vain häntä koko juttu.
Perhosiako? Eipä tunnustanut, mutta muuten osoitti ihastumisensa ujon hauskoilla tavoilla, vaikka olikin muuten menevä mies, varma itsestään.
Sain paskahalvauksen kun ensimmäisen kerran (jälkeenpäin) tajusin, että oisi saattanut olla tuheroa tarjolla kotibileissä.
Kyllähän se hymyilyttää ja loppu päivän on iloinen mieli jos on ihastuksen jossain kohdannut. Harvoin tosin nykyisin nähdään. Ikävä on.
Täällä näyttää siltä, että naiset eivät halua hyväksyä tosiasiaa miesten ihastumisesta.
Silloin, kun ihastuu niin aivotoiminta menee puuroksi ja veri pakenee (tiedätte minne).
Ajatukset ovat sitten aivan liian pehmeitä ja ihania (miehen kannalta).
99% rakkauslauluista ja romanttisista elokuvista on miesten tekemiä. Mietippä sitä...
Alavatsassa kihelmöi ja kiveksissä.
Perhoset miehelläkin kirjoitti:
Alavatsassa kihelmöi ja kiveksissä.
ziittiöt siellä vain kutittelee, yök.
Voi voi niitä kultaisia nuoruuden aikoja. Yksi nuori mies oli selkeästi kiinnostunut. Tansseissa samoissa porukoissa pyörittiin. Luuli minua itseään vanhemmaksi, vuosi, parikin oli siihen aikaan paljon. Kun selvisi, että olin vuoden nuorempi, kehtasi kertoa ihastuksestaan. Tapailtiin joitain kuukausia, halailtiin ja suukoteltiin. Kerran pyysi minua kotiinsa "katsomaan valokuvia", kun väet oli pois. No, sitten katsottiin valokuvia... ei muuta tapahtunut. Oli niin ihastunut minuun, mutta itsellä oli joku villi menemisen kausi, 17 vuotiaanahan on nainen kauneimmillaan...
Olis kiva tietää, mitä hälle kuuluu, 40v myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun parit ekat treffit on mennyt hyvin ja nainen kutsuu viettämään iltaa kotiin, tunne tulee jalkojen välistä.
Miehet on kyllä ällöttäviä.
Tämä ketju todistaa taas sen, että miehet eivät ihastu tai rakastu, ja ne ajatteleevain jalkovälillään.
Työpaikan juhlissa kommelluksia...
illalla ollaan niin ihastuneita, aamun valjetessa unohtuu
Kuten Raptori aikoinaan runoili Oi Beibi -biisissään: "Kun sut nään housuissa sykkii, oi beibi, tsiigaa tätä tykkii...."
Ei miehillä ole tunteita. Miehet nussivat ja pyyhkivät lähtiessään kalunsa verhoihin ja vievät naisen lapsen säästöpossun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa taas sen, että miehet eivät ihastu tai rakastu, ja ne ajatteleevain jalkovälillään.
Muutaman ammattitrollin jankkaus anonyymillä roskapalstalla ei tietenkään todista yhtään mitään, mutta sinun kommenttisi kyllä todistaa vähä-älyisyytesi.
Miksi muuten edes haluaisit, että miehet ihastuisivat tai rakastuisivat sinuun, kun kerran vihaat ihan jokaista miestä? Huomaathan, että myöskään sinun isäsi tai veljesi ei osaa ihastua tai rakastua, vaan hekin ovat hirviöitä. Samoin poikasi, jos sinulla sellainen on. Samoin jokainen miespuolinen työ- ja harrastuskaverisi (ainiin, eihän sinulla ole töitä eikä harrastuksia).
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole tunteita. Miehet nussivat ja pyyhkivät lähtiessään kalunsa verhoihin ja vievät naisen lapsen säästöpossun.
Ja syövät lapsen vanukkaat. Mutta onneksi palstalla ei ole miesvihaa.
Aina kun ihastun naiseen minulla alkaa seisoa!