Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turha sanonta, että vuotaa kuin sulhaspojan mulkku. Nakki oli 24/7 touhutippa kärjessä.
Penis alkaa nykimään ja kiimatippoja tippumaan aina nähdessä.
Ihastuminen tuntuu jännityksenä vatsanpohjassa, mutta myös stondiksena. Näkyy myös kalsareissa touhutippoina.
T:mies
Nämä pystyn allekirjoittamaan, tuota vatsa pohjaa lukuunottamatta.
Eräällä miesystävällä oli aleksitymia, hän ei todellakaan tuntenut mitään perhosia. Minulla tuntui perhoset joka puolella. Aleksitymiasta huolimatta hän oli lämmin ja sydämellinen, kosketteli, silitti. Mutta tunteitaan hän ei osannut nimetä eikä tuntenut niitä kehossaan. Kyynel ei tullut edes läheisen hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta oltu yhdessä, neljä lasta. Kehot muuttuneet molemmilla, ei olla enää niin nuoria ja nättejä, tosin puolisoni on poikkeuksellisen luonnonkaunis ja näyttävä nainen ikäisekseen. Aina tuntuu perhosia vatsassa ja kipinöitä tiedätte-kyllä-missä kun vain ajattelenkin hänen läheisyyttään.
M47
Sama meno jatkui 20v jälkeen, kun emäntä laittautui iltaa varten. Mahanpohjassa tuntui: Hey beibe!
Se tunne kun parit ekat treffit on mennyt hyvin ja nainen kutsuu viettämään iltaa kotiin, tunne tulee jalkojen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli tämän ketjun yhteenvetona voi siis todeta, että miehet eivät tunne ihastumista ja eivät varmasti silloin myöskään rakastumista. Ainoa tunne mitä mies tuntee on pllunhimo. Kiva. Miehiin ei siis kannata ihastua tai rakastua.
Mitä väliä, että luonto toimii eri ihmisillä eritavoin, kun lopputuloksena kumminkin voi olla kummallekin hyviä pitkiäkin parisuhteita vaikka niihin lähdetään eri syystä.
Itse ihastuin parikymppisenä mukavaan ja älykkääseen nuoreen mieheen. Vietettiin aikaa yhdessä ja oli mukavaa. Aika pian siitä siirryttiin intiimisti puuhailemaan . Tätä jatkettiin aktiivisesti. Mies halusi kihloihin ja naimisiin. Näin tehtiin. Nyt ollaan oltu 35 v yhdessä, meillä on kolme aikuista lasta. Monet vastoinkäymiset on kestetty yhdessä. Meillä on edelleen hyvä ja hauska olla yhdessä ja edelleen mies halua seksiä pari kolme kertaa viikossa. Seksissä erittyvä oksitosiini saa kiintymään kumppaniin ja yhteisiin jälkeläisiin ja sitoutumaan ja huolehtimaan niistä.
Olen nainen, mutta mulla tuntuu kun munasarjat ja kohtu hytkähtää, kun tulee sellainen seksuaalinen tai romanttinen jytkäys. Siis vaikka kun lukee romanttista kirjaa, tai on joku oikein romanttinen hetki miehen kanssa.
Sellaista alamahan vääntöä ei tule kun näkee ihastuksen. Tai sitten en vaan ole ihastunut kunnolla koskaan. En oikein tiedä mitä ne perhoset ovat.
Suomalainen nainen... Huh mitä roskaa, pelkkä ajatuskin saa voimaan pahoin. Deittailu suomalaisen naisen kanssa on sama kuin tapailisi toista miestä.
Venäläinen nainen arvostaa miestään ja on kuuma, virolaiset myös.
Ei ikinä enää kirjoitti:
Suomalainen nainen... Huh mitä roskaa, pelkkä ajatuskin saa voimaan pahoin. Deittailu suomalaisen naisen kanssa on sama kuin tapailisi toista miestä.
Aivan koska halutaan miehen lompakko kannattaa arvostaa ja kehua miestä sekä antaa seksiä. Kyllä sitä jaksaa mukana näytellä kun mies on sitten taipuisampi ja palveluhaluisempi. Tämä on omankin 35 vuotta kestäneen onnellisen avioliiton salaisuus.
Joskus kauan kauan sitten. Sen jälkeen sitä on kai jotenkin kyynistynyt tai tullut varovaiseksi. Ajatus tuollaisesta tunteesta miehellä tuntuu jotenkin naivilta tai pehmolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sen tuntee se aina enemmän se osapuoli - sukupuolesta riippumatta - joka on ihastunut itseään tasokkaampaan kumppaniin. Ihminen, jolla on runsaasti valinnanvaraa ja paremmat kortit parinvalinnassa ei yleensä ottaen taas edes koskaan ihastu.
Hmm.
Olen aika varma, että minuun ihastuneella miehellä oli jonkinlaisia fyysisiä tuntemuksia (punasteli, muuttui kömpelöksi, oli hermostunut, kikatteli, jne.) enemmän kuin itselläni, vaikka paperilla varmasti olikin minua tasokkaampi (hyvässä kunnossa, lihaksikas, koulutettu, varakas, minua 7 vuotta nuorempi; itse olen pullukka). Itse en vain ollut yhtä ihastunut häneen kuin hän oli minuun.
Ei kaikki tajua omaa tasoansa. On olemassa melko hyvännäköisiä miehiä, joiden heikko luonne ja itsetunto karkoittaa niitä tasokkaampia naisia. Etenkin heidän omissa mielissään.
Joo, se on varmasti ainoa syy miksi hyvännäköiset miehet ovat sinun mielestäsi alempitasoisiin ihastuneita tai jopa seurustelevat heidän kanssaan. Näin se on.
No kyllä siihen aina on jokin syy olemassa miksi komea mies seurustelee silminnähden heikompitasoisen naisen kanssa. Ja jos tai kun tulee mahdollisuus päivittää kauniimpaan kumppaniin, niin olen sen monta kertaa vierestä saanut ihan omin silmin todistaa, että näin myös silloin tehdään - ja hyvin nopeasti.
Siis, ollaan nyt realisteja.
Mielestäsi ulkonäkö on ainoa syy, miksi mies kiinnostuu naisesta? Olet pahasti rikki, poikaparka.
Itse en esimerkiksi koskaan voittaisi mitään missikilpailuja, jos minut vain laitettaisiin seisomaan riviin muiden naisten kanssa. Ja silti olen jatkuvasti, läpi koko elämäni, saanut ns. laadukkaampia miehiä kuin kauniimmat kaverini ja yhä saan jatkuvasti huomiota komeilta miehiltä, koska miehet pitävät minusta. Naisessa kun on muutakin kuin hoikkuus, kauneus ja nuoruus. Tiedän, vaikea konsepti. Varsinkin runkkareille.
Sinussa on siis sitä jotakin mitä et pysty itse havaitsemaan ulkoapäin, ja jota et ilmeisesti ole saanut kuulta muilta. Et ehkä ole niin vaatimattoman näköinen kuin luulet, omaat ehkä karismaa ja sisäistä voimaa tai ulospäin säteilevää viettelystä. Vaihtoehtoja on.
Olen älykäs, mikä näkyy esimerkiksi huumorintajuna, mistä jäbät selkeesti diggaa. Mutta tasoteoria ei ota tällaisia faktoreita mukaan analyysiin.
Joo, nämä teoreetikot ovat niin kovin epäloogisia. Koko ajan on kerrottu, että naisen taso on =hoikkuus, kauneus ja nuoruus.
Nyt yhtäkkiä joku horisee karismasta. Mitä ihmettä on naisen karisma ja miten se, että nainen joka ei ole hoikka, kaunis tai erityisen nuori voisi tällä karismalla yhtäkkiä kompensoida jotain.
Tottakai karisma auttaa ketä tahansa, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti.
Mikäs se tietty piste sitten on? Tarja Halonen pääsi karismallaan tasavallan presidentiksi, samoin Indira Gandhi. Sitten on vielä case Anis al-Doleh, joka taitaa saada tasoteoriarunkkareiden päät räjähtämään.
Tasoteoria tässä merkityksessä käsittelee pariutumista, ihastumista, haluttavuutta ihmissuhdemarkkinoilla. Ei mitään tekemistä sen kanssa että pääseekö johonkin virkaan.
Karismasta tässä oli puhe eikä pariutuisesta. Mutta tsekkaapa huviksesi Anis al-Doleh.
Tässä puhuttiin karismasta nimenomaan pariutumiseen liittyvänä tekijänä, sinä vedät keskustelua ihan ihme poluille nyt.
Mielestäsi ei ole pairiutumisen kannalta relevanttia, että naisen sadasta kosijasta 13 teki itsemurhan rukkaset saatuaan? Ok.
No ok, on varmaan ollut sitten ihan satumainen karisma jos ei viiksetkään ole tällä naisella haitanneet. Ellei tarinaa ole vähän väritetty. Tai sitten asiassa on ollut myös jotain tekemistä sillä, että hän sattui olemaan upporikas prinsessa.
Olen aina ajatellut, että perhosia vatsassa on vain kielikuva. Siis että tuntuu kyllä jollain tavalla, muttei kirjaimellisesti mitään lepattelua vatsassa.
Up. Perhosista en tiedä mutta näytin aiheuttavan eilen eräälle miehelle maskeista huolimatta poskien punoitusta ja hetkellistä suuntavaiston katoamista. Miten söpöä! <3
tuntuu kivalta katsella kun häiriintynyt mistälie ravaa heikkopäisenä mieskohteensa perässä keskikaupungin mukulakivilla, oili lämpöä tai pakkasta.
kiva istahtaa talvella kahvilaan, ja varustautua aparaateilla "kohta se häiriintynyt taas juosta ulisee kauppakeskuksen läpi steissille lähijunaan".
Ei miehistä muut kuin alfat saa sellaisia naisia jotka saisivat perhoset leijailemaan vatsassa. Naiset saavat suhteessa ainakin sänkyynsä niin huippuniehiä, että varmasti tuntuu vatsanpohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehistä muut kuin alfat saa sellaisia naisia jotka saisivat perhoset leijailemaan vatsassa. Naiset saavat suhteessa ainakin sänkyynsä niin huippuniehiä, että varmasti tuntuu vatsanpohjassa.
'
Alfoille nyt tuskin kerkee mitään ihastumista tulla, kun naisia on mistä valita. Saahan sitä aina tietysti feikata ihastuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet eivät ihastu tai rakastunut kuin top1% naisiin joka miehillä tarkoittaa max 25 vuotiasta, hoikkaa, missi- bikinifitnessmalli- instabeibiä?
Miksi sitten aloitatte parisuhteen muitten naisten kanssa? Kun ei saumat noihin riitä ja vakireikä pitää saada ja kodinkone?
Ei ikinä enää kirjoitti:
Olethan muuttanut Venäjälle/ muuttamassa, sillä tämä maa on täynnä kamalia suomalaisia naisia, joihin törmäät joka tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut työpaikkallani erääseen naiseen, ja joka kerta kun hänet näen, tunnen perhosia. Ja pahasti.
Kun hän katsoo silmiini ja tervehtii niin hymyilen koko päivän.
Perhosten lisäksi käteni alkavat täristä hänen lähellään ja menen aivan lukkoon, en saa sanottua sanaakaan.
Taitaa olla jonkilainen stressireaktio, ihanaa ja kamalaa.
Olen 36 vuotias mies.
Vaude. Mahtava fiilis, arvelen. Ja kauhea samalla kertaa... metka tunne. Onko ihastuksesi vapaa? Oletko sinä?
Voiko tästä kehkeytyä jotain pitemmälle?
Kerro meille lisää🌻🌻🌻
Mulukku mennee paksuksi ja tuntuu kuin kusijaeset juosta romuais kasseissa. Sitte vituttaa kun eivät anna sitä hyvvää ja on alettava kaatamaan.