Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan
Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.
Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.
Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?
Kommentit (117)
Hyvä mies. Ei pyöri jaloissa passattavana. Voit opiskella, tehdä kovasi työtä, matkustella, seurustella yatävien kanssa jne ihan mielin määrin. Itsenäisen naisen ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi raivota minulle siitä, että hän ei muka saisi olla harrastuksissaan, korjata autojaan jne muuta minkä takia ei ole minua kerinnyt nähdä.. huusi myös "t u r p a kiinni" kun yritin sanoa, että eihän tuo normaalia ole että nähdään vain 2 tuntia iltaisin.. Sain siis itse vihat niskaan vaikka minua kohdellaan huonosti.
- Ap
Nyt kuulostaa tutulta. Tapaillut ehkä samaa miestä, asuuko Lahdessa?
Miten jotkut katselevat tuollaista käytöstä?
Heti kun mies mainitsee sanan "kiireet", kun kysyn miksi tapailu takkuaa, tiedän juosta. Ei ole kiinnostunut, turha tuhlata noihin aikaa.
Ihanteellinen suhde. En itse kaipaa enempää yhteistä aikaa kuin ehkä joka toinen viikonloppu ja satunnaisesti arki-iltoina. Joskus toki voi olla parikin viikkoa kylki kyljessä muttei enempää. Ja sellainen suhde mulla ja puolisolla onkin. Ei koskaan riitoja, aina tuntuu erityiseltä luksukselta kun saa olla yhdessä ja nukkua vierekkäin. Ei koskaan sellaista fiilistä että lähtispä toi tosta johonkin. Lomat ollaan pääosin saman katon alla, mutta vietetään omat lomat myös. Ei ole mikään avoin suhde todellakaan, tällä on menty vuosikaudet ja toivottavasti hautaan asti.
Olen ollut aiemmin naimisissa ja saman katon alla pitkään yhteisen talouden ja velkojen ja lasten ja kotitöiden kanssa ja nähnyt mihin se johtaa. Ei kiitos, ei oo mun juttu.
Se mies ei ole riittävän kiinnostunut.
En jaksa tavata kuin muutaman tunnin viikossa jos naiseen haluaa pumpata rojut mutta nainen ei ole tarpeeksi kiinnostava muilla tavoin tai seurustelumateriaalia. Raivoaminen on kuitenkin ihan typerää ja kannattaisi mieluummin sanoa kuten asiat ovat, jolloin nainen voi päättää haluaako olla sellainen hauskanpitonainen vai jotain muuta.
Seuraa sitä fyysisesti ja/tai digitaalisesti. Tee kuvahaku googlella.
Mulle tuli fibat tyypistä, jolla on perhe
Eli mies tyhjentää kassit sinuun ja siinä se.
Jos oikeasti välittää niin toisen kanssa haluaa olla enemmän, kun tunti kaksi.
Kunnioita itseäsi ja ukko kiertoon.
Mä en tarvitse seuranpitäjää. Mulle riittää, kun nähdään pari tuntia illalla, nukutaan yhdessä ja voisin olla päiviäkin näkemättä toista, mutta se ei toiselle riitä, niin joustan vähän. Meillä on omat asunnot ja niin tulee olemaan aina. Tässä yhdistyy sinkkuelämän ja parisuhde-elämän parhaat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, ja jos on tilanne, että loukkaannun siitä jos ei vaikka nähdäkään kun sovittu, ja laitan viestiä tyyliin, että "arvasin että et ole taaskaan tosissasi", niin mies saattaa ikäänkuin "kostoksi" ignoorata viestini vuorokaudeksi eikä vastaa enää mitään. Eli jos vähänkin riitatilanne, joka johtuu usein siitä, että loukkaannun miehen käytöksestä, hän vain ignooraa. Pari viikkoa sitten ignoorasi kokonaiseksi kahdeksi vuorokaudeksi, vaikka oltiin puhuttu, että voitaisiin tavata. Tuokin on minusta todella ahdistavaa, että hän ei kykene kommunikoimaan. Ei siis silloin vastaa edes puheluun.
- Ap
Kuulostaa aikuisvauvalta.
M44
Tjaah AP, mieti kumpi olet kynnysmatto vai panopuu?
Onkphan tässä kolmessa vuodessa jo jotain ratkaisua tullut?
Narsistin tyypillistä käytöstä. Nautii kun on saanut sinut valtaansa.
En oikein usko että voit tulla onnelliseksi tämän miehen kanssa.