Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan
Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.
Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.
Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?
Kommentit (117)
Nostaisin itse kytkintä tässä kohtaa.
Mitäs väliä sillä on, onko normaalia? Luuletko että jos lätkäiset tilastot pöydälle, mies haluaakin viettää enemmän aikaa kanssasi?
Harkitse riittääkö tämä sulle todella. Jos haluat käyttää viimeisen oljenkorren, niin. Kova kovaa vastaan. Sovi deitit ja tee oharit. Pidä tauko viesteissä. Tiedän, naurettavaa pelaamista, mutta mitään et enää menetä. Jos tämä ei toimi, niin adjö. Tai sitten jatkat tapailua ja deittaat myös muita. Ei kukaan voi odottaa, että sinäkään tuossa vakavissasi olet.
Miksi ihmeessä olette yhdessä vielä ap? Mies haluaa selkeästi kevyempää suhdetta kuin sinä. Se hänelle sallittakoon mutta hän voi sen toteuttaa jonkun muun kanssa.
Helppo: olet toinen nainen, et vain tiedä sitä.
Miksi vaivautua? Olet todennäköisesti toinen nainen, siksi ei mieheltä liikene aikaa. Ghostaa se.
Ap, provo varmaan.
Kukaan ei voi ajautua noin alas.
Herätys.
ensin: kerro miehelle että suhde on ohi koska ei vastaa toiveitasi etkä koe olevasi kunnioitettu etkä rakastettu. Toiseksi: blokkaa numero, lopeta kaikki viestintä
Lopuksi tärkein, ala kuulostella mitä itse haluat joko yksin kirjojen avulla tms tai jonkun luottamasi vaikka vanhemman naisen kanssa jota ihailet.
Tuollaiset suhteet pitää heti laittaa poikki kerrasta ja pysyä poissa tuollaisista hyväksikäyttävistä miehistä, kun alat kunnioittaa ja rakastaa itseäsi et edes lähde tuollaisiin suhteisiin tai tunne vetoa hyväksikäyttäjiin.
onnea
Onko se exäni näin uuden hellun löytänyt?
Mieti mitä itse haluat parisuhteelta. Mies tuskin muuttuu paitsi päinvastaiseen suuntaan, käsittääkseni teillä on vielä alkuhuumavaihe menossa. Kommunikointikeinona ignooraaminen ei välttämättä pidemmässä suhteessa toimi.
Se on joko työnarkomaani tai sillä on perhekiireitä. Ei tuo tuosta parane. Olet harmitonta pikkuhupia, eikä tuo mies jaksa ottaa sellaisesta paineita tappelemalla/keskustelemalla näistä asioista. Et ole hänelle sen väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä provo halvan reiän haaveiluista.
Minkälainen ihminen on sinusta halpa? Kiltti ja luottavainen?
Kylläpä olet kamala ihminen, sinähän se tässä olet halpa jos joku
Itse en kyllä tuollaista katselisi/sietäisi. Toteaisin, että antaapa olla sitten. Älä anna kohdella itseäsi huonosti.
Onko naimisissa. Lapsenhoitoa? Oletko sivusuhde?
Tuo on tapailua enemmän? Seksiä hakee? Ei parisuhde välttämättä. Onko hänellä pelimiehen elkeitä, muita kierroksissa vai nuori mies joka haluaa elää ilman sitoutumista? Oletko ottanut selvää mitä puuhaa, vai oliko suhde siinä.
Mä en nää tossa hyväksikäyttöä, vaan sen että mies kaipaa enemmän omaa aikaa ja väsyy sosiaalisissa tilanteissa, muttei kehtaa sanoa sulle. Ei silti kannata jatkaa suhdetta, koska vaikutatte olevan tässä asiassa niin erilaisia.
Hehe. Tein itsekin aikoinaan näin avovaimolleni. Olivat parhaat vuoteni elämässä. AIVAN MIELETTÖMÄSTI OMAA AIKAA! Loistava elämä päättyi sitten seitsemän vuoden jälkeen, kun hän sanoi että jollei muuteta yhteen, niin suhde loppuu. Paskemmaksihan se elämä sitten tietysti muuttui. Vielä paskemmaksi, kun piti koiratkin saada. Entistä paskemmaksi, kun yksi lapsi syntyi ja avain totaalisen täyspaskaksi elämä muuttui, kun toinenkin lapsi piti tehdä.
Olipa taustalla sitten perhe, työelämä vai mikä hyvänsä, tosiasia on että miestä ei kiinnosta nähdä sinua tuon useammin. Mistään vakavasta on toisin sanoen turha haaveilla tämän miehen kanssa. Pistä miehen numero estoon ja lähde suosiolla kesälaitumille, turha tuhlata aikaa tuon kummemmin.
Ainiin, ja jos on tilanne, että loukkaannun siitä jos ei vaikka nähdäkään kun sovittu, ja laitan viestiä tyyliin, että "arvasin että et ole taaskaan tosissasi", niin mies saattaa ikäänkuin "kostoksi" ignoorata viestini vuorokaudeksi eikä vastaa enää mitään. Eli jos vähänkin riitatilanne, joka johtuu usein siitä, että loukkaannun miehen käytöksestä, hän vain ignooraa. Pari viikkoa sitten ignoorasi kokonaiseksi kahdeksi vuorokaudeksi, vaikka oltiin puhuttu, että voitaisiin tavata. Tuokin on minusta todella ahdistavaa, että hän ei kykene kommunikoimaan. Ei siis silloin vastaa edes puheluun.
- Ap